Enrique Iglesias

New single "Finally Found You" available on iTunes.

Hola Fans!

Hoe gaat het ermee?

In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!

Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

Photobucket

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Photobucket

Have fun!!

Besos
Mrs. Iglesias (Amany)

Views: 26960

Reply to This

Replies to This Discussion

2x per week?? Ik wil niet lullig klinken.. maar dat is dus een slecht hardloopschema(A) Hoe zit je training eruit? Interval?

Je hoort echt 3dagen te trainen, dan pas heeft het effect... anders behoud je de conditie die je nu hebt... (allemaal logisch te verklaren met fysiologische theorieen, zal je er niet mee vervelen)

Ik wil je best sponsoren.. en graag mee doen.. hoelaat is t?

Kiss Roos
Ok, jij zal dat dan wel het beste weten he! :p Maar ik ga me denk ikgewoon aan dat schema houden, omdat het bij mijn vriendinnen ook goed is bevallen en zij nu ook een betere conditie hebben ;) en dan heb ik tenminste wat meer lichaamsbeweging dan nu! Ik ben er eigenlijk nog niet echt mee bezig, moet er namelijk nog aan beginnen (A)

Er kunnen helaas geen personen meer meedoen :( maar ik wil je best meesmokkelen in mijn rugzak hoor hehe (A) maar je kunt ook alleen maar meedoen als je bij mij op schol zit, omdat we op school meedoen aan het project going global van Edukans, we hebben die dag dan ook een hele fancy fair enzo :) en we moeten om kwart voor 8 vertrekken, redelijk vroeg dus... maar ik heb er wel zin in :D

Xx
oeps, ik sport ook niet .. :$ :P
ben te lui om te sporten , na me 36 urige werkweek in 4 dagen :P
Heeey Iedereeen!

Alles goed? vandaag oook zoooo genoten van het weer?? Pfff had graag met je, Pris, in t park gelegen in rotterdam.. gewoon samen en helemaal niets doen.. Mja ik had bespreking tot dik 2h voor as vrijdag voor de presentatie..en er moesten hier en daar nog dingen worden veranderd aan t eindverslag.... dus t zou heel laat worden voordat ik in Rdam was.. volgende keer zoeken ze t maar gewoon uit op school hoor! Dan eet ik liever met jou stokbrood met aioli (a)

Mja ik ben dus wel meegegaan met mn klasgenoten naar het Museumplein in Adam, hebben we even nagenoten van de zon en gezellig gerelaxed.. dat is natuurlijk ook belangrijk!

Oeee de toets.. hehe! Het ging goed hoor! Heb hem gehaald met een verdiende 7!! Ik had ook niet hoger gewild.. ben er echt tevreden mee, dit cijfer verdiende ik gewoon ook echt.. en ik ben er zelfs achtergekomen dat ik de basale skills gewoon echt TE SAAI vind om uit te voeren qua toets.. geef mij maar een patient met een aandoening waar de testen echt een NUT hebben.. omg ik begin nu echt als een fysio te klinken!
Maar bedankt voor alle succes wensen!!

Loveyou chicas!

Kiss Roos
Aah goedzo! Een 7 is echt een goed cijfer zeg! Mag je trots op zijn ;)

xx
hey,
wat een lekker weer was het zeg:) ik heb mijn spaans gehaald met een 8,6! volgende week woensdag begint mijn nieuwe cursus weer:) mooi cijfer roos, fijn dat het goed ging! ow jammer van dat tv programma op sbs had het graag gezien:(

meiden succes nog met school 2 dagen en dan weer weekend!

xx
ja dat moeten we zeker is doen!! ja Enrique mag natuurlijk ook niet Ontbreken he!=P
oehww kom we Vragen of Enrique ook mee gaat hardlopen!

ayy jaaa!! ja dan moeten we alvast even gaan trainen! , je weet maar nooit he je zal Enrique maar is ineens tegenkomen als je van school komt ofzo ,of je gaat even de hond uitlaten en daar staat OPEENS!! ENRIQUE!! xD (ik heb niet eens een hond maargoedxD ohwgod waar gaat het heen met me! met die fantasieen!! hehe...

maar nee echt we moeten echt is weer gaan meeten! =D

xxxDaisy
Holaa!!
hebben jullie by the way deze fotos al gezien van Enrique &anna in miami?
nou ik zal maar alvast ff een waarschuwing neerzetten voordat iedereen hier dalijk rond loopt met een blauwe kontxD

WARNING!!! WARNIGN!!!!! WARNING!!!!!WARNING WARNING WARNING WARNING!!!!!!!!!!!!!!! zio das wel genoeg toch?(A) hoop ik=P

xxDaisy
Ik had al een paar andere gezien, maar deze nog niet. Thanks Daisy! Die eerste is cool, hij lijkt wel Robin Hood! LOL

xxx
Dank je wel Daisy!!
Mooie pics!!
Maar die eerste als blikken konden doden!!LOL!!
Maar ja kan het me voorstellen altijd maar die paparazzi he!!
tcxx
Lammie !
Lol ik zit nu op mijn nieuwe mobiel op het forum:p hopelijk werkt dit xD Oke kansloos bericht dit :p xx
Hei meiden! Het is weer lang - te lang - geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost... *schaam schaam*

Ik heb gelezen dat sommigen onder jullie examens hebben (gehad). Veel succes, chicas! Geloof in jezelf!

Lindy... Net als jij heb ik ook twee weken vakantie! Geniet ervan!

Ik heb niet zo veel tijd om het forum te bekijken, met m'n werk en de verbouwing van ons huisje...De werken vlotten niet echt, maar eindelijk komen ze de ramen en deuren leveren! Por fin! ;p
Binnen twee weken zouden ze de leidingen van de chauffage komen steken, en binnen een maand ongeveer komt de stukadoor... Hopelijk volgen ze elkaar deze keer wél goed op... I'll keep my fingers crossed! :)

Ik kan echt niet meer wachten tot E's nieuwe single uitkomt, en zijn nieuwe tournee dan! Whaaaa ik word zot als ik er nog maar aan denk...
Wat die meet & greet betreft, ik hoop echt dat het iemand van de Dutch fans is! (including myself looool) Jullie verdienen het echt! :)

Groetjes

Mariella

RSS

© 2013   Created by Enrique Iglesias.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service