Enrique Iglesias

New single "Finally Found You" available on iTunes.

Hola Fans!

Hoe gaat het ermee?

In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!

Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

Photobucket

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Photobucket

Have fun!!

Besos
Mrs. Iglesias (Amany)

Views: 27658

Reply to This

Replies to This Discussion

Aha, heb die maildinges ook maar even wat verminderd. Werd er zowaar gek van. LOL ! Het is hier nog even zoeken. Heb nog niet veel tijd gehad want had de familie op bezoek dit weekend. En men neefjes hadden men laptop in beslag genomen. Hi hi hi ! Dus de tante moest maar effe wachten he. Ach, gun het ze van harte hoor. Was blij dat ze op bezoek waren.

Je hebt er wel iets moois van gemaakt he Amany. Super gewoon. Je hebt hier blijkbaar veel mogelijkheden. Denk dat ik morgen maar eens op onderzoek ga hier. LOL !

En hoe grappig dat dit alweer het grootste topic is he. Hi hi hi ! Wij zijn niet te doen gewoon ! LOL !

Liefs,
Hildeke !

PS Bedankt voor je smsje he Agnes !
Hildeke said:
LoveEnriqueIglesias4ever (Roos) said:
Heey Dames!

Weer een nieuw topic... maar wat een leuke website is dit!

Ik zal ff voor ons een group aanmaken!!

Tsk tsk tsk ! Men lieve dochter. Je moet 's morgens het zand wat uit je ogen wrijven. Ik had al een group aangemaakt. De mama zo negeren. Ooohhh, dat vraagt gewoon om moeilijkheiden he. Hmmm, zal eens bedenken wat je straf zal zijn. Ik weet het al ... je moet samen met Amany (voor die 1 april grap) op de laatste rij gaan staan bij het concert. Hi hi hi ! Hoor ik jullie beide nou gillen ? Of is dat een echo op de achtergrond ? Hehehe !

Liefs,
Hildeke !
Kiss Roos
Weet je wat.. ik ga ook nog een group aanmaken! Hoeveel hebben we er dan? Hahah zal in ieder geval niemand ons over het hoofd zien XD The Dutch fans ruleeeee! haahah j/k Zal het maar niet doen he :P
Xx Irene
En Hilde al helemaal voorbereid?? Voor jou is het nog maar 8 dagen tot Parijs he!
Omg het gaat nu echt snel! Weet je al hoe je het gaat doen om naar Rotterdam te komen?
Ga je thuis een tussenstop maken om bij te komen?
Liefs, Irene
Hildeke said:
Aha, heb die maildinges ook maar even wat verminderd. Werd er zowaar gek van. LOL ! Het is hier nog even zoeken. Heb nog niet veel tijd gehad want had de familie op bezoek dit weekend. En men neefjes hadden men laptop in beslag genomen. Hi hi hi ! Dus de tante moest maar effe wachten he. Ach, gun het ze van harte hoor. Was blij dat ze op bezoek waren.

Je hebt er wel iets moois van gemaakt he Amany. Super gewoon. Je hebt hier blijkbaar veel mogelijkheden. Denk dat ik morgen maar eens op onderzoek ga hier. LOL !

En hoe grappig dat dit alweer het grootste topic is he. Hi hi hi ! Wij zijn niet te doen gewoon ! LOL !

Liefs,
Hildeke !

PS Bedankt voor je smsje he Agnes !

yw girl :)
Nou hierbij dan ook mijn eerste berichtje op dit nieuwe forum! Ik moet er nog wel een beetje aan wennen, tot nu toe vind ik het oude beter denk ik. Ik zal morgen denk ik even mijn verhaal over Parijs plaatsen, voor de mensen die geïnterresseerd zijn :P

Liefs,

Mandy
hoi meiden!
Alles goed? wow wat een verandering zeg! Ik vind de site heel mooi, maar t is wel even wennen zeg! Die setlist is inderdaad erg kort. In mexico was hij ook maar 1 uur! zou wel erg kort zijn ook voor zoveel geld en wachten enzo...Ja spaanse liedjes zijn echt super, hopelijk past hij het aan, in rusland kennen ze zijn spaanse nummers misschien niet?

Ik heb nu lekker 1 weekje vakantie even bijkomen van mijn studie!

xx en groetjes
joselien
Heeey chica´s!!

het gaat goed met onze topic he;) go girls!!
ik heb nog geen tijd gehad om de rest terug te lezen, maar dat doe ik nog:P

hebben jullie btw die nieuwe videos gezien van enrique op kyte ik bedoel nr 27 en 28 OMG nr. 27 is echt grappig enrique maakte een gebaar van hou op met filmen en fernando luisterde meteen en stopte ahhaha, zo grappig;) enrique had het vast als grapje bedoeld:P

tot morgen allemaal!!

goodnight!

besos
amany
Mrs.Iglesias (afafiglesias) said:
Heeey chica´s!!

het gaat goed met onze topic he;) go girls!!
ik heb nog geen tijd gehad om de rest terug te lezen, maar dat doe ik nog:P

hebben jullie btw die nieuwe videos gezien van enrique op kyte ik bedoel nr 27 en 28 OMG nr. 27 is echt grappig enrique maakte een gebaar van hou op met filmen en fernando luisterde meteen en stopte ahhaha, zo grappig;) enrique had het vast als grapje bedoeld:P

tot morgen allemaal!!

goodnight!

besos
amany

en er is een nieuw bericht :)
MeriamInLove said:
Goedemorgen meisjes!!!
Ik kom nog ff langs voor ik naar school ga :P

WAAA! Gisteren op radio MNM: Love to see you cry, Somebody's me en Can you hear me°!!!!! Ik werd gek.

Nog een vraag: hebben jullie Enrique HIMSELF toegevoegd, hij heeft blijkbaar ook een account!
Typ bovenaan bij members gwn Enrique Igelsias... Mij heeft die al toegevoegd!!

-X Meriam

ja bij mij ook al :)
hoezo verslaafd Meriam :) ik kan hier smorgens ook niet vandaan blijven :)
het eerste wat ik moet doen is het forum checken
MeriamInLove said:
Goedemorgen meisjes!!!
Ik kom nog ff langs voor ik naar school ga :P

WAAA! Gisteren op radio MNM: Love to see you cry, Somebody's me en Can you hear me°!!!!! Ik werd gek.

Nog een vraag: hebben jullie Enrique HIMSELF toegevoegd, hij heeft blijkbaar ook een account!
Typ bovenaan bij members gwn Enrique Igelsias... Mij heeft die al toegevoegd!!

-X Meriam

Aaah moet jij naar school? Ik heb 2 weken vakantie =)
Ik heb Enrique indd ook al toegevoegd! Ben benieuwd :P

Liefs,

Mandy
jah wij zijn gewoon de beste he!=P
xD
xxxxxDaisy
whaaha echt ik ga gelijk ff kijken=P
thnx voor de tip Amany!=D
xxxxDaisy

RSS

© 2013   Created by Enrique Iglesias.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service