Enrique Iglesias

New single "Finally Found You" available on iTunes.

Hola Fans!

Hoe gaat het ermee?

In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!

Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

Photobucket

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Photobucket

Have fun!!

Besos
Mrs. Iglesias (Amany)

Views: 27028

Reply to This

Replies to This Discussion

Ik vind je werk geweldig, maar er gaat niks boven een gehandtekende foto van onze schat!! Ik ben er via via aangeraakt (met de hulp van Fernando) . Nu nog een schoon kadertje vinden en dan kan ik hem naast mijn bed hangen. Dan zie ik hhem iedere morgen als ik wakker word. Veel Groetjes,

Pitufa

PS: Dinsdag van 14u40 tot 15u15 moet ik mijn thesis verdedigen en dan ben ik MASTER !!!! Duimen dus allemaal hé!?

Ben ik volledig meeee eens! Als ik er ooit aangeraak, komt die ook naast mn bed te hangen hoor!! :D

Zullen we zeker doen!! 

Duimen jullie ook nog voor mij tot de 22ste juni, namelijk tot dan examens!!  :P 

Heeeeeel veeeeel succes!

We gaan zeker voor je duimen Emilie, je kunt het!! heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel heeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes toegewenst!! mejor suerte!!!

Beso

-x-

Echt super geweldiggggggggggggg die wallpapers en die voor de dutch fans aaaahhh die vind ik ook echt zo moooooi!!! deze zal ik ook mooi kunnen gebruiken voor onze topic, als jij dat natuurlijk goed vind;-) good job chica!!!

Thanks for sharing!!!

hey allemaal,

ik wou me even voorstellen
ik lees namelijk al vanaf 2007 mee op het forum
maar ik wist nooit wat ik moest zeggen haha

nou ik ben sharon , 18 jaar en woon in limburg Heerlen

ben sinds 7-07-2007 fan van enrique dat was de eerste keer dat ik hem zag op televisie tijden live earth

enne was meteen een fan haha
ja en nou weet ik niet meer wat k moet zeggen haha

x sharon

Hey Sharon,

Hahahaha, dus je was al die tijd undercover? :) Ik begrijp het wel hoor, het duurde ook even voordat ik van passief in actief veranderde en ook nu zitten er pieken en dalen in mijn activiteit! :) Das het leuke hier, er is altijd iemand om mee te "praten" en als je even weg bent geweest wordt je weer verwelkomd als een oude vriendin of als familie.

Veel plezier hier!

x

Inderdaad undercover haha

dat heb ik inderdaad gemerkt dat iedereen hier zo vriendelijk is,

heb je Enrique al eens ontmoet of naar een concert geweest ?

x sharon

:) Ik ben 9 x naar een concert of tvoptreden geweest en heb hem maandag 28 maart 2011 ontmoet tijdens de VIP na het concert in Ahoy....

pffff jou teller stijgt steeds meer heheheheh:P amazing!!!!
Ja idd, maar altijd ruimte voor een nieuw avontuur! :)

ooh dat wil ik ook haha

ik ben in 2009 naar een concert geweest in hasselt

dit jaar kon ik helaas niet :(

x

RSS

© 2013   Created by Enrique Iglesias.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service