Enrique Iglesias

New single "Finally Found You" available on iTunes.

Hola Fans!

Hoe gaat het ermee?

In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!

Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

Photobucket

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Photobucket

Have fun!!

Besos
Mrs. Iglesias (Amany)

Views: 27029

Reply to This

Replies to This Discussion

Nogmaals gefeliciteerd!! :)

pff ik moet nog 2 jaar! haha

Ik ben ook geslaagd! :D Ik weet alleen mijn cijfers nog niet, die krijg ik morgen te zien! Maar wat een goede cijfers heb jij joh! Zo goed heb ik het niet gedaan hoor haha. Ga je die 6 (of iets anders) nog herkansen?

Ook van harte Mandy! Goed gedaan zeg! En nu, lekker vakantie of aan het werk?

Ja ik ben nu sinds 3 weken aan het werk :) Ik ga nog op vakantie naar Griekenland en daar moet ik nog even wat geld voor hebben haha! Maar ik ben ook wel vakantie aan het vieren hoor ;p Sowieso ben ik alle weekenden vrij om leuke dingen te doen!
Gefeliciteerd!! :)

Thanks iedereen! :) Ik ga niet zeggen dat de komende twee jaar makkelijk zullen zijn, want dat waren ze voor mij in ieder geval niet :p maar ik vertrouw erop dat ik jullie over twee jaar ook kan feliciteren met jullie diploma! ;) haha

En Mandy, gefeliciteerd!! Nee, ik ga niets herkansen. Vind het heel jammer van geschiedenis, maar ik kan het nu écht niet meer opbrengen om nog zoveel te gaan leren enzo.. Dus ik heb er vrede mee haha :) dat is echt al heel wat, want ik ben best wel een perfectionist haha :p ga jij nog iets herkansen? Of heb je zoiets van, ik ben geslaagd, het is genoeg? :p

xx

Iedereen hier is blijkbaar best een goede student. Enrique mag tevreden zijn met zo'n slimme fans.Nou Rowena, ik snap jou ergens wel, maar toch hoop ik dat ik mijn Master toch met 'onderscheiding' kan eindigen. Dat zal een beetje afhangen van de punten die ze me toekennen. Heb sowiezo al meer dan 10 op 20 Maar toch. Weet de definitieve uitslag pas op 7 juli. Veel groetjes,

Pitufa

Gefeliciteerd voor diegene die allemaal geslaagd zijn!! :D

xxDaisy

Geslaagden : gefeliciteeerd ! :D :D 

liefsss.

Ja ik ga Engels herkansen! Eigenlijk weet ik niet precies waarom :') Want voor mijn lotingsgemiddelde maakt het niets uit ;p Dan zou ik namelijk van die 6 een 8 moeten maken en dat gaat me denk ik niet lukken ;p Maar een 7 staat toch iets leuker dan een 6 en voor Engels hoef je toch niet te leren :P Dus ik ga het gewoon proberen :) Ik snap wel dat je geen zin meer hebt in geschiedenis. Dat is zo veel en het is ook heel saai :') Vind ik dan ;p 

xxx

Ja ik snap wel dat je Engels gaat herkansen, daar hoef je inderdaad toch niet voor te leren! Geschiedenis is inderdaad veel en saai, en ik doe toch geen lotingstudie, dus het heeft geen enkele zin eigenlijk :p wat is nu je lotingsgemiddelde dan? Als ik het me goed herinner ga jij psychologie doen, toch?

RSS

© 2013   Created by Enrique Iglesias.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service