Enrique Iglesias

New single "Finally Found You" available on iTunes.

Hola Fans!

Hoe gaat het ermee?

In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!

Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

Photobucket

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Photobucket

Have fun!!

Besos
Mrs. Iglesias (Amany)

Views: 27033

Reply to This

Replies to This Discussion

hallo allemaal

ik heb dit gevonden??

een paar weten jullie over enrique en paar mischien niet hahaha

Nou ik wist alleen 15,14 en 9 en 4 niet :P

en jullie ???

20 Things You Didna t Know About Enrique Iglesias

20. His birth name is Enrique Miguel Iglesias Preysler

19. Enrique was born May 8, 1975 (36 years old) in Madrid, Spain

18. Enrique’s grandfather, Dr. Julio Iglesias Puga, was kidnapped in 1985 by terrorist group ETA.

17. Enrique fled the danger from his grandfather’s kidnapping to live with his father and brother in Miami, Fl.

16. Enrique lived in Belgrade, Serbia for one year with his journalist mother.

15. Enrique co-produced an off Broadway musical entitled Four Guys Named Jose and Una Mujer Named Maria.

14. Enrique studied business at the University of Miami

13. Enrique has sold more than 55 million albums world wide

12. Enrique has been on and off with Russian tennis star Anna Kournikova since 2001.

11. Enrique starred alongside Johnny Depp, Salma Hayek and Antonio Banderes in Once Upon A Time In Mexico.

10. Enrique dropped out of college to record his first album in Toronto.

9. Enrique’s “Bailamos” was in Will Smith‘s movie “Wild, Wild West” and began his rise to fame in the United States. “Bailamos” was his first #1 single in the U.S

8. Enrique has had 8 #1 singles on Billboard’s dance chart. More than any other single male artist (tied with Michael Jackson).

7. Enrique has guest starred on Two and a Half Men

6. Enrique is involved in a campaign for Azzaro fragrance

5. Enrique has worked with Pitbull, Lil Wayne, Usher, Lionel Richie, Ciara, Nicole Scherzinger, Ludacris, Akon and more.

4. Enrique wrote “The Way” for American Idol runner-up Clay Aiken.

3. Enrique Iglesias, in total, has amassed 52 #1 hit singles across the various Billboard charts.

2. Enrique Iglesias is the youngest son of Spanish singer Julio Iglesias, who has sold over 250 million albums worldwide.

1. Enrique just released a new music video for “Ayer”

Ik wist enkel 16,15 en 4 niet. Wie doet minder

Veel groetjes,

Pitufa

Lijkt me niet kloppen?..Hij moet in NY zijn vrijdag en Alex ging gisteren al met het vliegtuig..Wederom in Spanje..

@TEQUILAxMUSIC -Vicky Roerhorst

"Omg ik zit op het zelfde terras als enrique iglesias #omgomgomg" -10 uur geleden via Twitter for BlackBerry®

http://twitter.com/#!/TEQUILAxMUSIC/status/103253899284189184

hmm apart verhaal inderdaad! jammer dat ze niet even een foto er bij zet als bewijs ;)
Haha, dat is waar ;) !
Misschien kun je dat haar vragen- of ze een foto heeft..of waar het dan wel niet geweest mag zijn in Spanje?

@silentocean

ben met je eens Want ik denk iedereen zo een foto maken Niet zitten kijken hahahhaahaa

In spanje scheen ik ook vlakbij een bekende spaanse te liggen ;..

Er stonden elke keer heel veel mensen om haar heen , en maakte een praatje zoende der ..

Ze wilde ook niet met de mensen op de foto , en dan maakte ze een praatje en ging ze weer geirrieteerd liggen .. hahaha

Maar ik heb wekelijk geen idee wie ze was .. kheb wel stiekem foto gemaakt maar je ziet het niet goed.. :P

Durfde niet aan der te vragen wie ze was , aangezien ze zich zo geirrieteerd omdraaide enzo, ook bleek ze in de krant te staan, ik heb nog steeds geeen idee ;p .

@ melanie

hahahahaha

ik denk ENrique zo nooit geiriteerd doen , wahahaha

Maar goed iedereen is anders

wow je zal maar je idool tegen komen en hij/zij wil niet met je op de foto..

Ik snap het wel dat het voor hun vervelend is, maar toch.

Ik kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat Enrique dat niet zou doen, tenzij Anna bij hem is, of als hij een belangrijke afspraak zou hebben en écht geen tijd heeft om handtekeningen uit te delen. Hij weet ook wel dat zijn fans uiteindelijk zijn albums en muziek moeten kopen dus dat het hem niet alleenqua populariteit iets oplevert, maar ook financiëel.

Groetjes,

Pitufa

Hoi meiden,

ik ben weer terug in NL! Noorwegen was super, mijn mooiste fotos staan op hyves en facebook dus ik zou zeggen mis ze niet! Amany wanneer komen die van jou? je hebt altijd zulke mooie fotos:)

James welkom bij ons topic!

groetjes joselien

RSS

© 2013   Created by Enrique Iglesias.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service