New single "Finally Found You" available on iTunes.
Hola Fans!
Hoe gaat het ermee?
In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!
Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Have fun!!
Besos
Mrs. Iglesias (Amany)
Tags:
Permalink Reply by Nienke on August 25, 2011 at 7:43am hahaha dat vind ik een heel goed idee!
Ja moeten 6 verslagen inleveren, maar heb het vak gelukkig maar 1 jaar :)
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on August 25, 2011 at 8:02am gelukkig???
jammer genoeg bedoel je!! Als je een uitgelezen excuus nodig hebt om naar zijn concerten te gaan,dan maak je daar toch zo lang mogelijk gebruik van??
Groetjes,
Pitufa
Permalink Reply by Nienke on August 25, 2011 at 12:06pm haha ja dat gelukkig was meer omdat je voor ckv ook naar allemaal oude voorstellingen moet gaan die mij niet erg interesseren. Naar Enrique's concerten ga ik natuurlijk zo vaak mogelijk, ook zonder ckv ;)
Permalink Reply by MariekeLovesEnrique on August 25, 2011 at 11:55am
Permalink Reply by Tanoeskaiglesias on August 25, 2011 at 6:57am @ Nienke
OMG Gaaf hoor
IK hoop dat Enrique komt
Dan zal ik blij voor je zijn en hoop dat je een 9 pof 10 krijgt hahhaha (als je een cijfer krijgt)
Hihi, na al die hoopvolle berichtjes hier dat hij snel terugkomt ( dat ik volledig begrijp & ook met akkoord ben! )
Maar vandaag moest ik babysitten op de neefjes, en ze hadden voor hun mama een karton geschilderd en versierd met foto's van hen die ik vorige week had genomen!
En ik verveelde mij, dus dacht, waarom niet eens creatief bezig zijn met RARARA !?
ENRIQUE NATUURLIJK!
Hihi, heb er snel een fototje van genomen [niet echt duidelijk! Sorry!] :
Dikke zoen,
Tess!
♥
Permalink Reply by Daisy Iglesias on August 25, 2011 at 12:35pm @Nienke in de 3e had ik ook ckv en moest ik ook verslag van een concert maken en had ik toen gewoon verslag van 2007 toen gemaakt en de leraar had er niks van gezegd dat het niet recent was... dus ik vond het wel best! :p en het was mn langste verslag van alle verslagen bijelkaar .. rarara hoe zou dat komen? hihi
alleen jammer genoeg is die leraar overleden en niemand weet waar alle verslagen en alles zijn gebleven.. ik vind het namelijk wel leuk om dat verslag van Enrique terug te hebben :$ zaten heleee mooie foto,s in in kleur.. achja niks meer aan te doen.
en met Ckv moesten we toen ook een zelfverzonnen verhaal maken en had ik het verhaal van Angelique ingeleverd over ChocoQuique! yayy hihi had ik zelfs nog een 10 voor gekregen thnx to Angelique :p
en een verslag over cabaretiers had ik ook allemaal met Enrique.. 1 over raymann is laat met.........ENRIQUE!
en 1 met die rare vrouwen ofzo bleek dat dat ook met cabaretier te maken had dus die had ik ook gedaan met.. ook Enrique! haha
dus had een hele stapel verslagen ingeleverd ,wat alleen maar met Enrique te maken had haha erg he :$
dus ik vond Ckv wel het leukste vak inmiddels ;p
xxDaisy
Permalink Reply by Tanoeskaiglesias on August 25, 2011 at 3:28pm aaaa Leuk Tess
xxx
Permalink Reply by MariekeLovesEnrique on August 25, 2011 at 10:10pm
Permalink Reply by Tanoeskaiglesias on August 26, 2011 at 5:59am @ Marieke
Hahahahah Jammer he
Nou Jaa zeg Enrique moet Nu In Nederland Komen en Gratis concert geven Toch of niet !!
© 2013 Created by Enrique Iglesias.