New single "Finally Found You" available on iTunes.
Hola Fans!
Hoe gaat het ermee?
In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!
Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Have fun!!
Besos
Mrs. Iglesias (Amany)
Tags:
Permalink Reply by Mrs.Iglesias (afafiglesias) on October 3, 2011 at 8:25am
Permalink Reply by Melaniee on October 2, 2011 at 4:05am http://www.youtube.com/watch?v=sMDXZ0b1iiM
Mouth2mouth (L) .
Weet niet of het al bekend wass ?
Met jeniferrrrr :D .
xx
Permalink Reply by Tanoeskaiglesias on October 2, 2011 at 4:11am @ Melanie
Alles is hier bekend :)
hahahahah, Maar toch Thanks,
enn Hoe vind jij van de nieuwe video l LIke how it feels.
-x-x
Permalink Reply by Melaniee on October 2, 2011 at 4:12am oo hhaah ik loop een beetje achterr :P .
jaaa ik vind het een heerlijke videoo !
kan nu ook zeker niet meer wachten op de dvd (A) .
En wat vind je er van ?
xx
Permalink Reply by Tanoeskaiglesias on October 2, 2011 at 11:17am @ Melanie
owh geeft toch niet lol
Mh ik vind het gewoon een Super video The beste ooit Omg!!
Ik kan ook niet wachten meer , hahahha maar moet toch:)
Permalink Reply by Melaniee on October 2, 2011 at 11:39am ik heb het ook veel te druk met werken en me avondopleiding ,
pff tis toch wel zwaar , veel dingen werk ik voor mezelf uit,
zoals hoe de massages gaan & de theorie ,
& dan heb ik ook nog een vriend aan wie ik tijd moet besteden (A) ,
Enne de dvd, eerst gaa ik nog naar walibi hallooweeeeen && 9 nov. rihanna dus heb wel beetje afleiding gelukkigg (A) .
xx
Permalink Reply by Mrs.Iglesias (afafiglesias) on October 3, 2011 at 8:30am Hhahaaaa zeker hadden wij mouth to mouth ook al gehoord...oooh telkens keek op keer als er nieuws is rondom Enrique dan raakt mn bb echt oververhit, heb zelfs ook wel eens gehad dat mn tel eht vastloopt van al de berichtjes, tweets, ping etc hahahah gekkenhuis is het dan lol!
Maar mouth to mouth is ook weer een super heerlijk nummer!!! zit me hier al af te vragen hoe de clip zal worden (mocht dit als echte single ut worden gebracht) i hope soo!! aaaaaaaaaaaaaaah!!!
Permalink Reply by Tanoeskaiglesias on October 2, 2011 at 11:19am aaaaaaaaaaaaah
Hij ziet er lekker uit als de haar doorelkaar is :)
ook anders hihi
Permalink Reply by Mrs.Iglesias (afafiglesias) on October 3, 2011 at 8:31am Ooooooooww gosh!!!! die lach!!!! die ogen!!!! dat haar!!! DAMN ENRIQUE YOU LOOK LIKE YOU PHOTOSHOPPED sooooooooHOT!!!
Thanks Nienke!
Permalink Reply by Milenna on October 2, 2011 at 2:00pm HELEMAAL GEWELDIG NATUURLIJK
HIJ IS ZO KNAP HE
WAUUUW
GEWOON MIJN DROOMMAN =$
WIL M ZOOOOOOO GRAAG WEER ZIEN
LOVE ENRIQUE XXX
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on October 3, 2011 at 3:00am Heej, wat gaat het hier eindelijk lekker!! Nu ja er valt de laatste tijd ook weer veel te beleven rond onze schat hé:
*de nieuwe videoclip die écht GEWÉLDIG is!!!
*mouth 2mouth
en binnenkort(ook al lijkt dat voor ons nog een eewigheid) komt de DVD uit
dus keep up the good work!!
veel groetjes,
Pitufa
© 2013 Created by Enrique Iglesias.