New single "Finally Found You" available on iTunes.
Hola Fans!
Hoe gaat het ermee?
In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!
Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Have fun!!
Besos
Mrs. Iglesias (Amany)
Tags:
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on February 9, 2012 at 8:28am Russische bood volgens hem veel meer mogelijkheden op zakelijk gebied en frans is en blijft natuurlijk de 2e taal van België hé.Maar ik heb mijn been stijf gehouden. Op dat vlak kan ik echt wel koppig zijn. als ik iets écht wil, dan ga ik er ook voor. En dan moet je mij niet proberen in een andere richting te duwen!!
Veel groetjes,
Pitufa
Permalink Reply by Lindy on February 10, 2012 at 4:55am Ja, Frans begrijp ik nog wel maar Russisch. Wie wilt dat nu doen? :p
Dat vind ik toch geen mooie taal alleszins.
Permalink Reply by Nienke on February 8, 2012 at 12:20pm zo dat waren zware weken! Geniet van je weekje rust nou.
En wat erg van de moeder van je vriendin... heel veel sterkte!
Permalink Reply by Lindy on February 9, 2012 at 2:45am Dank je. Ik heb nog een paar dagen en dan beginnen de lessen terug :(
sterkte Lindy! Die dvd van Shakira is zeker een aanrader, hij swingt de pan uit haha:)
Wow madre dat is idd veel sneeuw, het is hier nu meer ijs dan sneeuw en best glad dus van mij mag het wel weer weggaan nu want het mooie is er ook vanaf..
chicas groetjes aan jullie allemaal!
joselien
Permalink Reply by Lindy on February 9, 2012 at 2:48am Haha, idd Joselien.
Shakira is echt een geweldige dvd, net zoals haar concert dat trouwens was.
Permalink Reply by MariekeLovesEnrique on February 8, 2012 at 2:43pm Hebben jullie het al gehoord van Amany over de dvd?
To all the fans, they have no date for the release of the tour dvd! We have to wait untill they post on the forum, thats what zach told me
Permalink Reply by Lindy on February 9, 2012 at 2:49am Ooh, ik had het al ergens gelezen.
De kans is dus heel klein dat het 14 februari gaat zijn want anders hadden we het al lang gehoord. Tja, we zullen nog eventjes geduld moeten uitoefenen.
Permalink Reply by Lindy on February 10, 2012 at 5:00am Hoi iedereen
Ik was nog eens een beetje Enrique nieuws aan het opzoeken maar het is vrij stil nu. Och ja, hij heeft misschien wel gelijk. Enrique moet ook voldoende rust en ontspanning nemen hé :)
Dus kwam ik eens bij zijn broer terecht. Ik weet dat hij binnenkort gaat trouwen met een Belgisch meisje Charisse Verhaert. Toen kwam ik op een artikel terecht waarin staat dat zij van Brasschaat is. Dat laatste wist ik dus totaal niet. Dat is een dorp dat niet ver van mij ligt, ongeveer 15km en waar mijn vader is opgegroeid.
En hoe gaat het verder met iedereen? Ik veronderstel dat iedereen druk bezig is met school. Dat neemt ook meer en meer tijd in beslag en is belangrijk hé, het gaat namelijk om je toekomst. Maandag begin ik ook terug met mijn lessen maar het aftellen naar de paasvakantie is begonnen.
Daarnaast hebben mijn ouders onze reis naar Spanje terug gereserveerd. Ik ga 3 weken genieten daar!
Permalink Reply by Lindy on February 10, 2012 at 7:01am AAAAHH!!
Ik kan het niet geloven. Ik ben de winnaar van de wedstrijd deze week.
Dit heb ik gekregen van Katie van EI TEAM:
You have been selected the winner for this weeks contest! Please send me your address so I can send you your Enrique Fan Pack!
Ik ben zo blij, ik kan het niet geloven en ik kan niet wachten tot wanneer ik het pakketje heb :D
Permalink Reply by silentocean on February 10, 2012 at 7:07am Gefeliciteerd..Ben blij dat jij het hebt gewonnen..laten we hopen dat je ook daadwerkelijk iets krijgt :) (er zijn wat verschillende ervaringen geweest met eerdere wedstrijden waar niet iedereen altijd de beloofde prijs kreeg)..
Ook goed dat ze blijkbaar niet alleen fans uit de VS laten winnen maar dat ook Europese een kans maken..
© 2013 Created by Enrique Iglesias.