New single "Finally Found You" available on iTunes.
Hola Fans!
Hoe gaat het ermee?
In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!
Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Have fun!!
Besos
Mrs. Iglesias (Amany)
Tags:
Permalink Reply by Agnes on March 9, 2012 at 11:39am Tanoeska bekijk je twitter even (PM) ik heb het pakketje teruggezonden gekregen.
Verkeerde postcode?
edit- alweer opgelost :)
Permalink Reply by Tanoeskaiglesias on March 9, 2012 at 12:07pm Heb ik gedaan! echt stom van mij haha!!
Maar dankje agnes!
Permalink Reply by Lindy on March 9, 2012 at 1:37pm Hoi
Begrijp me absoluut niet verkeerd maar het is niet het belangrijkste dat we op pagina 1 of 2 staan op het forum. Althans dat is mijn persoonlijke mening. De reden waarom er misschien weinig gepost is, is omdat deze bezig zijn met het concert van Madrid of werken of iets anders doen.
Ik merk zelf dat de dagen voorbijvliegen zonder op het forum te kijken omdat werk, lessen, opdrachten, familie, vrienden ook tijd vragen.
Natuurlijk moet het topic levend zijn en dat zal binnenkort wel terug gebeuren wanneer er weer vele verhalen komen over de ervaring in Madrid of wanneer we allemaal terug meer tijd hebben.
Dit was eventjes mijn mening hierover. Groetjes
Haha, hier bij ons ook, Gent is tenslotte maar halfuurtje ver.
Ander en beter, véééééééél sneller en heter , hahaha! :D
En idd, echte vrienden leer je dan pas maar kennen, maar misschien maar goed ook. Hoef ik niet meer in die schijnheiligheid te leven ;-) ! Das lief! Hihih! Ja, da rijbewijs is wel effe hard om door te bijten, maja.. komt wel in orde! En ik ben zeker dat dat jou lukt! Je bent een sterk meisje ;-) !
xxx
Permalink Reply by Mrs.Iglesias (afafiglesias) on March 18, 2012 at 12:59pm Aaaaahhh Tess geniet dan maar extra van je welverdiende vakantie in Barca!!! over 8 weken ga ik ook aaaaaaaaaaah maar eerst nog naar madrid daarvoor aaaaaaaaaaahh!!! en jaaaah jou mooie wallpaper heeft zeker een mooi plaatsje gekregen...die had ik hiervoor bewaard he;)
Veel succes met alles!!!
Permalink Reply by Laura Iglesias on March 9, 2012 at 11:36am Heeft iemand trouwens opgenomen hoe Leila de taart aan het snijden is? :P Ben wel benieuwd naar dat filmpje :P
Permalink Reply by Agnes on March 9, 2012 at 11:38am Er heeft iemand dat opgenomen, wie was t ook weer?
Heb een naam in gedachten maar weet niet zeker of dit juist is.
Permalink Reply by Tanoeskaiglesias on March 9, 2012 at 12:07pm Oeeeeeeeehh Enrique taart Yummieee!! hahah!!
Permalink Reply by Rowena on March 9, 2012 at 1:25pm Had Leila dit zelf niet opgenomen? Dat herinner ik me tenminste..
Permalink Reply by Agnes on March 9, 2012 at 2:32pm
Permalink Reply by Maaike on March 9, 2012 at 3:19pm Leila heeft inderdaad zelf gefilmd & de taart aangesneden, met geluidseffecten en al!! ;)
Permalink Reply by MariekeLovesEnrique on March 9, 2012 at 12:40pm Heey dames,
Agh er gaan er zoveel naar madrid... Ik wil ook!
Is er een mogelijkheid om daar te meeten? Als mijn moeder namelijk weet dat ik niet alleen ben mag ik best "alleen" daar heen vliegen
© 2013 Created by Enrique Iglesias.