Enrique Iglesias

New single "Finally Found You" available on iTunes.

Hola Fans!

Hoe gaat het ermee?

In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!

Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

Photobucket

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Photobucket

Have fun!!

Besos
Mrs. Iglesias (Amany)

Views: 27693

Reply to This

Replies to This Discussion

Ok, thanx Agnes!

Dan stuur ik Amany wel ff een mailtje!! Of ik PM haar wel op Facebook of zo. No stress!

Bedankt in ieder geval en hopelijk mag het hé. Oh god, ik hoop het écht zo hard!

Veel groetjes,

Pitufa

Ik ben even de exacte datum kwijt waarop jullie allemaal in Madrid zullen wezen.

Was het 4 mei?

Hoop ook echt voor je dat je meekan! Had al wel begrepen dat er 2 verschillende hotels/hostels geboekt zijn. 

En dat Lammie alleen terug moet reizen.

Achteraf is het voor mij maar goed dat ik niet mee kan/ga.

Heb die week daarvoor een feest van een collega, 2 mei gaat er een vriendin van mij trouwen en ben ik die week zelfs op vakantie.

Ga natuurlijk genoeg leuks missen en ook genoeg aan jullie denken maar mijn planning laat geen ruimte over voor Madrid :)

Volgende x beter hoop ik.

Ja was 4 mei girl!

Ja hoop ik ook de volgende keer dat je mee kan!

Maar jij hebt ook genoeg leuks voor de boeg, enjoy!

Ik moet deze namiddag naar mijn neurochirurg (die toen ,bijna 4 jaar geleden mijn leven heeft gered en nu hopelijk dus terug) en ga hem vragen of ik wel degelijk vliegen mag. Je weet nooit met het hoogte verschil en zo.. en als hij dus groen licht heeft houdt niks me nog tegen om een ticket te boeken!! (Als er nog zijn ten minste???)

Veel groetjes,

Pitufa

Hoi meiden,

wat een heerlijk weertje! Spring is in the air. Wat leuk dat jullie naar madrid gaan, had wel met jullie meegewild.... maar gelukkig maken jullie altijd veel fotos en filmpjes voor de achterblijvers:)

Maaike leuke fotos, die moeten zeker ook in de collage. Amany fijn dat je me begrijpt en niet boos bent omdat ik de laatste tijd jullie niet heb gezien:)

Emilie ik duim voor je dat je toch kunt gaan!

Meiden een heel fijn weekend allemaal, geniet ervan!

Joselien

friday comments

Heel all!

Ik ben echt super blij voor jullieeee!! Aaaaaaah ..Enrique zal heel blij zijn!!

Fijn weekend allemaal!!! Hoop dat jullie allemaal kunnen genieten van dit fantastisch lenteweer!!  Veel groetjes,

Pitufa

ff weer omhoog halen!! En dan nog wel met SCHEIT_TE_REND nieuws!!!! Ik mag namelijk méééééééééééé! Ik ben echt euforisch!!!! Maar zeggen mijn ouders: je moet wel realistisch blijven, hoe ga je naar de luchthaven raken? Daar moet je begeleiding vragen én op de vlucht moet je zorgen dat er iemand bij je is! Maar who cares(nou ja, goed zij blijkbaar en ik ook wel ergens), ik mag méééééé!!! olé,olé,Madrid Aquí voy, prepárate!! I'm coming and no one can stop me!!

Veel zonnige lentegroetjes,

Pitufa

Aaaaaaaaaaaaaah EMilieeeeeeeeee!! dat is echt een goede nieuws!! Happy for you girl

Enjoy,........!!!

Goed nieuws! Ontzettend leuk voor je! Nu alles gaan regelen he.

Good luck!

RSS

© 2013   Created by Enrique Iglesias.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service