Enrique Iglesias

New single "Finally Found You" available on iTunes.

Hola Fans!

Hoe gaat het ermee?

In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!

Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

Photobucket

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Photobucket

Have fun!!

Besos
Mrs. Iglesias (Amany)

Views: 27669

Reply to This

Replies to This Discussion

AAHH das supermooi meid!

Succes met de voorbereiding!

Hugs!

Nu nog hopen dat er nog tickets beschikbaar zijn voor het concert, anders heb ik héél het huis voor niks op stelten gezet!!

Veel groetjes,

Pitufa

Succes!

Ah Emilie super dat je meemag!

Ik zou wel bestellen via elcorteingles.es daar zijn nog betere kaarten beschikbaar dan ticketmaster!

Thanx voor de tip Marieke!!  Ga jy ook mee??

Veel groetjes,

Pitufa

Ja ik ga ook!
weet je al in welk hotel je wil verblijven en hoe je gaat vliegen etc?

Superleuk dat je toch mee mag Emilie! :) De lijst met forumfans wordt steeds langer!! Yay!

Ik mag dan wel mee, maar heb nog steeds NIKS! nog geen ticket voor de show, geen vliegtickets, geen hotel,...

Oh jee, wat  moet ik doen???

Veel groetjes,

een licht wanhopige Pitufa

Boeken!

Amany priscilla zitten in een pension geloof ik

Ik heb ook gehoord dat er veel fans (o.a. ik en wolfgang) in convencion zitten. op 5 minuten loopafstand van het concert

de meesten gaan geloof ik op 3 mei heen. De een gaat op 5 mei de andere op 6 mei terug.

De meeste vliegen geloof ik vanaf brussel

Ach Marieke,

Als mijn ouders niet zo lastig deden was het al lang in kannen en kruiken geweest! Maar ze zijn gewoon zó bang! En ik weet dat mij heus niks zal overkomen maar probeer hun daar maar eens van te overtuigen!! Veel groetjes,

Pitufa

Laat ze mij toch bellen Pitufa. Ik kan hen geruststellen. Ze kennen me nu toch al langer dan vandaag he. Ik weet heus wanneer ik men verantwoordelijkheid moet nemen. En daarbij, je bent toch oud genoeg om al eens op je ééntje weg te kunnen gaan he. Ik snap je ouders wel hoor. dat weet je ! Maar ik snap jou ook. Je bent nog te jong om thuis te zitten weg kwijnen he. En eigenlijk ben je ginds nooit alleen. Enkel voor het slapen dan. LOL ! Dus je weet het he. Hier of in Ierland ... maakt nie uit ! Voor jou wil ik dat gerust doen ! Mwuah ! Heb je trouwens net nog terug gemaild :o) !

Besos,
De mama !

geen Pension..het is meer een hotel;) is ons de vorige keer wel goed bevallen aan die winkelstaat en zo dichtbij palacio!

en idd madre heeft gelijk...we zijn met zo`n grote groep...dat komt echt wel goed en bovendien kun je goed spaans spreken dat zal ook zeker gunstig zijn voor jou!

RSS

© 2013   Created by Enrique Iglesias.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service