New single "Finally Found You" available on iTunes.
Hola Fans!
Hoe gaat het ermee?
In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!
Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Have fun!!
Besos
Mrs. Iglesias (Amany)
Tags:
Permalink Reply by Tanoeskaiglesias on April 11, 2012 at 12:35pm Hola!
Het is alweer even geleden dat ik hier wat heb gepost...Hoe is het met jullie?
Ik doe een zware studie en heb elke paar weken wel een tentamen en dan is het forum niet altijd het eerste waar ik tijd voor heb (a) Maar ik lees hier nog regelmatig hoor!
Ook ik heb echt heel erg veel zin in Madrid! Ik ben zo toe aan vakantie! Te gek dat we kunnen gaan!!! Het komt nu echt hard dichter bij :)
X Irene
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on April 12, 2012 at 5:30am Ik snap jullie heus wel allemaal! Werk en studie komen natuurlijk voor het topic, is ook logisch! Maar zo'n 5jaar geleden (met de insomniac tournee) hing hier zo'n leuke sfeer op het topic en die lijkt haast zo goed als verdwenen. Nu met het concert in Madrid lijkt die terug aan een revival bezig, maar toch zyn er véél fans van toen die hier nooit meer naartoe komen ;( En dat vind ik jammer,want het topic is er altyd voor ons geweest. zelfs als we met vragen of problemen zitten. Ik heb op dit topic ook myn beste vriendinnen leren kennen die my bystonden toen ik in het ziekenhuis lag en aan myn revalidatie bezig was. Dus daarom wil ik dat de sfeer erin blijft, net omdat het Dutch fan topic zoveel voor mij betekent!!
Veel groetjes,
Pitufa
Permalink Reply by Hildeke on April 12, 2012 at 6:21am Ja, ik ben hier ook wat minder aanwezig omdat ik meer op het forum zelf probeer te posten. Het kost allemaal zo veel tijd. Het forum, Facebook, Twitter, e-mails beantwoorden, ... aaaaaahhhhhhh ! LOL ! Daar buiten hebben we allemaal nog onze bezigheden. Het huishouden moet ook gedaan worden. Mi dios ! LOL ! Ma je hebt gelijk ... ik heb altijd al graag naar het forum gekomen. Gewoon omdat je hier alles kwijt kunt. Niet alleen over Enrique maar ook over jezelf. Enne euh ... ik ben blij dat we inderdaad beste vriendinnen zijn geworden. Ik zal ons eerste bezoekje aan jou in het ziekenhuis nooit vergeten. We waren zo blij om je levend en wel terug te zien. Krijg er nog kippevel van ! Mwuah !
Dikke knuffel,
Tu Madre !
Permalink Reply by Maaike on April 12, 2012 at 6:23am Misschien dat het ook een beetje komt door alle andere mogelijkheden die we tegenwoordig hebben om contact te houden: twitter, facebook, ping, whatsapp mail en sms....Ik heb echt dagelijks contact met mijn Enrique vriendinnen, maar niet altijd via hier....:)
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on April 12, 2012 at 7:30am Nou, behalve van Hildeke dan krijg ik niet echt veel mails hoor! Al moet ik toegeven dat ik van Laura(vrieling) wel een kerstkaartje gekregen heb! En wat voor 1!!En Amany heeft el mijn gsm-nummer en mailadres,maar ook van haar heb ik de laatste tyd weinig gehoord/gelezen. Hopelyk kunnen we in Madrid ons adressen en e-mail en gsm nummers uitwisselen, dan blyven we ook zó met elkaar in contact, zonder altyd via het forum te moeten communiceren.
Veel groetjes,
Pitufa
Permalink Reply by Maaike on April 12, 2012 at 2:23pm Das een heel goed idee Emilie, dat uitwisselen van adressen en nummers! Ik vind het altijd leuk om met je te praten, hier of via facebook en natuurlijk heb je gelijk: het zou leuk zijn als we hier met elkaar de boel een beetje up to date kunnen houden maar er zullen altijd mensen komen en gaan, en de een zal meer posten dan de ander.....dat betekent niet dat het ons niet kan schelen maar ieder is fan op zijn eigen manier, dat is ook een van de dingen die ons zo leuk maakt: zo veel verschillende mensen met één dezelfde passie! En we gaan allemaal door fases en periodes dat we wat actiever of minder actief op het forum zijn, soms door een concert of een gebeurtenis, soms door persoonlijke dingen of andere hobbies....dat houd je toch! Ik vind het mooi te zien hoe je met veel passie het voor jou zo dierbare forum verdedigt en probeert hoog te houden! Ik zal echt mijn best doen om ook mijn steentje bij te dragen om ons Dutch fan topic op de eerste paginas te houden! Afgesproken?? :)
Ik kijk in ieder geval heel erg uit naar Madrid, en ja, dat zal voor veel leuke verhalen en discussies zorgen: das een van de leuke dingen van het forum: door de verhalen van andereen voel je je erg betrokken bij alles, ook al was je er zelf dit keer niet bij....Ik zie ook regelmatig nieuwe fans erbij komen en ook tijdens de laatste fanmeeting waren er weer een aantal mensen bij die voor het eerst face to face elkaar ontmoeten...en toch is er direct die connectie en die band....zo bijzonder!! :)
Besos, Maaike
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on April 13, 2012 at 7:05am Ik snap het heus wel hoor dat niet iedereen hier even vaak rond hangt, of dat sommige hier na een tijdje niet meer komen. Maar nu ik hele dagen moet revalideren (meestal maar halve dagen) steek ik de rest van mijn tyd in het forum!!En dan is het altyd fijn om te zien dat er ook anderen wat hebben geschreven natuurlyk. Werken doe ik nog niet, een huishouden heb ik nog niet(aangezien ik nog thuis woon)En studeren doe ik ook nie meer(dus geen huiserk meer te maken) Mss is dit wel een periode of een fase in myn leven zoals je het noemt, maar had ik het DFT (Enrique dus) niet gehad, tja dan had ik :
1) wellicht nooit myn beste vriendinnen ontmoet
2) nooit myn diploma behaald(ik studeerde eerst psychologie maar was na myn 1e jaar zo zwaar gebuisd en toen ben ik veranderd naar meertalige communicatie Engels-Spaans)
3)mss nooit uit myn coma ontwaakt( zyn muziek heeft my doen ontwaken :) )
Dus daarom is het DFT zo byzonder voor my en steek ik er al myn tijd, die ik voorlopig heb, in. Maar ik kan natuurlyk moeilyk hetzelfde van jullie verwachten!
Veel groetjes en see you in Madrid,
Pitufa
Permalink Reply by Hildeke on April 13, 2012 at 7:21am Yep, ben er nog altijd eeuwig dankbaar voor dat je er door gekomen bent. Mocht er niet aan denken dat je niet meer zou ontwaken. Brrr ! Die eerste keer in het ziekenhuis ... 6 januari ... ik vergeet het nooit. Jou te zien en te kunnen knuffelen en een dikke smakkerd geven. Dat was zo overweldigend. En tuurlijk blijven we beste vriendinnen. Met of zonder dit forum :o) ! We hebben trouwens weer een datum vastgelegd voor na Madrid. Kunnen we over onze verhalen vertellen ! Aaaaaaaaahhhhhhhhhh ! Hi hi hi !
Besos,
Tu Madre !
Heey Emilie, misschien is het een idee om ook op twitter te gaan?
Daar zijn we meestal elke avond en sommige ook overdag.
Kijk maar ok,is maar een suggestie ok?
En ja ik werk overdag en ook nog huishouden, druk ,druk meid!
Maar ik snap je wel hoor.
Maarree...:-)
See you in Madrid girl!
Wel leuk ook he om daar weer andere fans te ontmoeten.
Liefs,
Lammie.
© 2013 Created by Enrique Iglesias.