New single "Finally Found You" available on iTunes.
Hola Fans!
Hoe gaat het ermee?
In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!
Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Have fun!!
Besos
Mrs. Iglesias (Amany)
Tags:
Permalink Reply by Tanoeskaiglesias on April 27, 2012 at 6:37am 
Hey All:)
Aaaaah het is bijna zover voor jullieeee he..
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on April 27, 2012 at 7:53am Ooooooooooooh ja!!! Nog minder dan een week!! Spannend!! Ga echt superbly zyn als ik op t vliegtuig zit!!
Veel groetjes,
Pitufa
hallo dames,
Wat leuk dat er meer naar Michael Bublé gaan, van Priscilla wist ik het idd:) Ik heb een paar fotos op facebook gezet en een aantal filmpjes op mijn youtube enriuqueshakiralover Het voorprogramma was heel speciaal, naturally 7. Een groep die alle instrumenten van hun liedjes met hun stem doet, superknap en het leek net echt. Daar staan er ook twee van op youtube en mijn fb wall.
Ik heb Shakira 9 december 2010 in Rotterdam gezien. Ik denk niet dat ze in Europa gaat touren voordat ze een nieuw album uit heeft, maar dan ga ik zeker weer!
Ja dames madrid schiet nu echt hard op. Wel super trouwens dat enrique gewonnen heeft bij de billboard awards! Hij heeft het zeker verdiend:)
Fijn weekend ladies, hebben jullie nog plannen voor koninginnedag?
Joselien
Permalink Reply by Maaike on April 28, 2012 at 3:07pm Nog 1 dagje werken en dan....drie dagen voorbereiden, pakken en last-minute aankopen voor Madrid!!! :)
Goed te horen dat Michael Bublé zo'n succes was, ik ga na de Madrid gekte zeker even je filmpjes bekijken Joselien! :)
Fijn weekend en een gezellige koninginnedag/nacht allemaal!
Besos, Maaike
Oh dan ook lekker vakantie, Maaike, heerlijk he?
Ik ben ook de hele week vrij love it!
Jij ook een fijn weekend en een fijne koninginnedag!
Liefs,Lammie
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on April 29, 2012 at 12:34pm Alvast een fyne koninginnedag gewenst voor jullie allemaal!! Ik zit tot dinsdag aan onze Belgische kust, Eens thuis moet ik nog geld afhalen , wil ik nog een cadeatje kopen, moet ik myn nagels nog lakken, ... én myn bagage pakken!!
Fyn weekend en veel groetjes,
Pitufa
Permalink Reply by Maaike on April 29, 2012 at 1:33pm Veel plezier Emilie, ik hoop dat het weer meezit!! :)
Abrazos, Maaike
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on April 30, 2012 at 9:35am Zowel vandaag als gisteren hadden we alvast schitterend weer! Hopelyk krygen we morgen nog meer van dat, zodat ik toch een beetje kleur opdoe voor ik naar Madrid vertrek!! Voordeel is wel dat ik nu al zeker zonnecrème meeheb!
Veel groetjes,
Pitufa
Permalink Reply by Melaniee on April 29, 2012 at 1:40pm In spanje was het vandaag heerlijk weer !!
Ik zit in Murla, wel errug afgelegen .. :(
Helaaas ga ik niet naar enrique omdat het meer dan 300 km rijden is met de auto , of 4 uur met de trein .. en aangezien we dan ergens moeten olvernachten , vondt me moeder toch een beetje zonde van de vakantie..
Dusja helaass , maargoed !
Enjoy ladies xx
Permalink Reply by Maaike on April 29, 2012 at 3:15pm Dat is goed nieuws! Hou dat mooie weer nog even voor ons vast ok? ;) Fijne vakantie nog....
Maaike
Permalink Reply by Tanoeskaiglesias on April 29, 2012 at 4:24pm Hi
Iedereen Fijne Queen Day:) hehe
Wat gaan jullie allemaal doen? Ik ga niet echt veel doen mischien even wandelen met wat vrienden.
En Kan niet wachten Wat Enrique Iglesias Morgen gaat vertellen AaaaaaahhH!! Omg in mijn hoofd heb ik zoveel dingen nu Hahahah!! OMG
Maar goed. Wens jullie een fijne dag!
© 2013 Created by Enrique Iglesias.