Enrique Iglesias

New single "Finally Found You" available on iTunes.

Hola Fans!

Hoe gaat het ermee?

In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!

Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

Photobucket

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Photobucket

Have fun!!

Besos
Mrs. Iglesias (Amany)

Views: 26865

Reply to This

Replies to This Discussion

Hola amigas!

Hoe is het met iedereen? Hebben jullie allemaal een goede Koninginnedag gehad? Het weer was echt heerlijk vandaag!

Ik heb eigenlijk helemaal niet zo veel met Koninginnedag gedaan. Helemaal niks eigenlijk :O. Ik ben druk bezig geweest met inpakken, want morgen ga ik naar Barcelona :D. Ik heb er echt heel veel zin in :D. Het wordt mijn eerste keer in Barcelona.

Ik hoorde wel dat er woensdag een belangrijke ECB vergadering daar is. Er worden extra politie agenten ingezet die dag omdat ze hevige protesten verwachten :S. Ik hoop niet dat het al te hevig wordt.

Maar ik las dat ergens in een heuvel een groot park is met allemaal kunst van Gaudi. Ik denk dat we die woensdag daar maar heen gaan. ;).

Ik wil iedereen een super geweldige tijd wensen in Madrid! Ik had er graag bij willen zijn, maar mijn ouders vonden 600 km net wat te ver (ook al ben je er met het vliegtuig vanaf Barcelona er zo, maar goed...).
4 mei gaat vast een prachtige dag worden! Ik las iets over een fanmeeting? Echt super leuk!

Ik ben nu al benieuwd naar jullie verhalen, foto's en videos!

Veel plezier!

Besos,

Laura

Hey Laura:)

Heel veeeeeeeel plezier in Barcelona Awwwh !!

Heeeeel veel plezier in Barcelona, echt een geweldige stad is dat!

Jammer dat je niet naar Enrique kan, maar geniet ervan!

x

Hola Laura!!

Het park waar je het over had heet parc Güell. Eigenlijk kan je best op plaça de catalunya de toeristenbussen nemen en dan de rode of de gele lyn, die ryden langs de meeste bezienswaardigheden en stoppen er ook overal. daar kan je dan zo veel tyd spenderen als je wil en terug om het even welke bus terug op stappen!! Veel groetjes, Pitufa

Awh nog een 2dagen voor we vliegen nog 3 tot het concert! Kan niet wachten!

Kan iemand alsjeblieft deze machtiging voor mij vertalen naar spaans? Ik weet dat er google translation is maar dat werkt meestal niet zoals naar behoren...

30 april 2012, Breda - The Netherlands

I, Ferry Ewald Robert van Steen hereby confirm that I granted my sister Marieke Marleen van Steen permission to use my creditcard to purchase tickets to the Enrique Iglesias concert on 4 may 2012 at the Palacio de Deportes de la Comunidad de Madrid.

(signature)

F.E.R. van Steen

Yo, Ferry, Ewald Robert van Steen confirmo que doy la permissión a mi hermana Marieke Marleen van Steen de utilizar mi tarjeta de crédito para que compre Tickets para el concierto de Enrique Iglesias el 4de Mayo en el Palacio de Deportes de la comunidad de Madrid!!

(Firma)

F.E.R. van Steen

Hopelyk heb ik je hiermee van dienst kunnen zyn!!

Veel groetjes,

Pitufa

Dankjewel Emilie!

Ik hoop jou trouwens ook te mogen ontmoeten in Madrid!

Helaas kan ik bij de fanmeeting niet aangwezig zijn aangezien ik met een klasgenoot ga die niks om Enrique geeft. Helaas. Maar wie weet komen we elkaar wel tegen ;)

Hoe zeg ik straks trouwens dat ik mijn concertkaarten op kom halen in de winekl el corte ingles in het spaans?

Vengo a recoger mis billetes para el concierto

Ik denkdat de cursussen Spaans in Nederland plots weer een enorm succes zullen kennen!! Maar goed, ik vind het heus nie erg hoor, daar ben ik nu eenmaal voor en dan heb ik toch het gevoel dat ik myn diploma toch ergens voor kan gebruiken!!

veel groetjes,

Pitufa

Ik ben in september begonnen met cursus spaans. elke maandgavond 1,5 uur les.

Echter werk ik 20-32 p.w. en doe ik er nog een andere opleiding naast dat ik er niet zoveel tijd voor had...

We zitten geloof ik op hetzelfde vliegtuig, dus dan lukt het sowiezo wel denk ik om elkaar tegen te komen hé! Veel groetjes,

Pitufa

hallo,

nog even he dames dan zijn jullie in Madrid aaaaaaaaaaahhhh!!

Maar wie heeft allemaal de Nieuwe Styl van Enrique gezien aaaaaaaaaaahh!! OMG

Love it , New Shoes, new hat, new jeans aaaaaaawwh God This men is the best

RSS

© 2013   Created by Enrique Iglesias.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service