New single "Finally Found You" available on iTunes.
Hola Fans!
Hoe gaat het ermee?
In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!
Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Have fun!!
Besos
Mrs. Iglesias (Amany)
Tags:
leuke verhalen en fotos meiden. Amany en pris zijn nu in barca en ik ga volgende week:) iedereen is aan het reizen:)
emilie alvast veel succes ik zal voor je duimen!
joselien
Permalink Reply by Laura Iglesias on May 15, 2012 at 11:50am Heey!
Hoe is het met iedereen?
Maaike; ja, Barcelona is echt super mooi! Ondanks dat de reis dan bijna niet door was gegaan, ben ik toch blij dat we in die bus zijn gestapt naar Brussel. Nee, we zijn niet bij Palau Nacional en de Fontana Magica geweest. Misschien zijn we er wel langs gereden met de toeristenbus. ;).
Tanoeska: ik heb het zeker naar mijn zin gehad daar. Haha ja, ik kon er nog wel langer blijven hoor. Geen probleem!
Leuke foto's van je vakantie in Oostenrijk! Ziet er erg mooi uit! :)
Ik wil jullie graag om advies vragen. Ik weet niet wat ik moet doen.
Volgend schooljaar is mijn laatste jaar. In dat jaar moet ik ook weer twee keer een periode stage lopen. Mijn school biedt ook stages aan in het buitenland, maar omdat ze veel connecties hebben in Berlijn gaat de voorkeur van school uit naar Berlijn.
Mij lijkt het echt heel erg leuk om volgend schooljaar in september en oktober (buitenlandse stages zijn twee maanden) stage te lopen in Berlijn.
Ik heb alleen één probleem...mijn ouders. Mijn ouders zien het volgens mij niet echt zitten. Als ik het over Berlijn heb, kijkt vooral mijn vader met een bezorgd gezicht van ; "Doe dat alsjeblieft niet".
Mijn moeder zegt van ; "Je moet daar niet alleen zijn. Alleen is niks aan. Het is leuker als er nog iemand van jouw school er heen gaat". Daar ben ik het met mijn moeder eens. Ik wil er niet alleen zitten. Nu heb ik vandaag aan mijn leraar gevraagd of er nog iemand heen gaat en er gaat iemand van mijn school - wel van een andere opleiding - naar Berlijn.
Ik weet niet wat ik moet doen. 75 procent van mij zegt ; "Doen!" en 25 procent twijfelt. Ik weet niet...mijn ouders enzo, die het volgens mij liever niet willen. Ik ben wel bang dat als ik het niet doe, dat ik er later misschien spijt van krijg, want hoe vaak krijg je nou de kans om een stage in het buitenland te doen?
Ik hoor zoveel mensen van mijn leeftijd die in het buitenland zitten. Een oud klasgenoot van mij heeft een half jaar in New York gestudeerd, een ander oud klasgenoot een jaar in California en een vriendin van mij wilt misschien in Zweden studeren. Berlijn is toch niet zo ver? :S
Ik weet het niet...zoals ik al zei 75 procent van mij zegt ; "Doen!", maar 25 procent twijfelt nog. Ik heb nog tijd om er diep over na te denken...begin juni moet ik denk ik wel beslissen, vanwege het regelen van bepaalde dingen. Maar ja, ik weet het gewoon niet. Het klinkt misschien stom, maar ik durf er ook niet echt over te hebben met mijn ouders. Want ja, dan krijg ik van die gezichten dat ze het eigenlijk liever niet hebben enzo.
xx
Permalink Reply by Tanoeskaiglesias on May 15, 2012 at 12:07pm @Laura
Ik weet niet?
Mijn ouders zouden het ook niet leuk vinden, maar wij moeten nog verder leven, wij moeten nog genieten en ik zou ook zeggen , zulke kansen krijg je niet vaak.
als ik jou was, zou ik echt goed aan tafel zitten met je ouders en goed bespreken het gaat over jou toekomst!! NIET VERGETEN.
Ik weet ouders zijn bezorgd, maar ze moeten toch een keertje Loslaten.
Meer kan ik niet zegen Laura.
Permalink Reply by Maaike on May 15, 2012 at 12:20pm Je hebt gelijk, als je het niet doet krijg je misschien spijt.....Berlijn is niet zo ver en ja, natuurlijk is het moeilijk voor jou en voor je ouders als je voor het eerst zo lang weg gaat....je zal heus in de eerste dagen/weken wel even moeten slikken en heel graag even naar huis willen maarr het is inderdaad een kans die je misschien niet zo snel weer krijgt.....En 2 maanden is maar kort, voor je het weet is het weer voorbij en kan je weer naar huis!! Misschien kan je met je ouders duidelijk afspraken maken om ze zoveel mogelijk gerust te stellen: laat ze zien hoe alles geregeld is, wie er meegaan, waar je heen kan met problemen, veel naar huis bellen en skypen.....
Als jij laat zien dat je verstandig en volwassenen hier meer om gaat, mag je vast gaan.....juist wel met ze praten over struikelpunten en vragen, dan komen jullie misschien samen tot oplossingen waardoor het voor jullie allemaal acceptabel wordt! Succes ermee meid!!
Permalink Reply by Hildeke on May 15, 2012 at 12:29pm Mi hija ... je bent jong ! En juist nu moet je zo'n gelegenheden met beide handen aangrijpen. Later als je ouder bent en een relatie hebt en misschien zelfs kinderen kom je daar niet meer toe. Het is nu dat je het moet doen. Wat is twee maanden in een mensenleven. Niets ! En je bent er niet alleen. Je hebt die medestudent en al je collega's waar je stage gaat doen. En Berlijn is echt niet ver af. Mocht je nu nog zeggen Zweden of Portugal of Polen. Dit is een hele verrijking in je leven. Iets totaals anders. Maar wel iets waar je achteraf bekeken wel veel van genoten en geleerd zal hebben. Dus gewoon doen ! Niet bij nadenken. Want dan begin je te twijfelen ! Het is nu dat je het moet doen mi hija !
Liefs,
Tu Madre !
Permalink Reply by Rowena on May 15, 2012 at 12:34pm Hey Laura!
Ik wil zelf ook in het buitenland gaan studeren/stage lopen in de komende jaren, alleen dan in Londen. Het is al een jarenlange droom van mij dus zodra ik de kans krijg, zal ik ook meteen vertrekken!
Ik denk dat je vooral na moet gaan of je het écht wil, zonder meteen over bijkomende problemen na te denken. Een tijdje in het buitenland wonen is natuurlijk een uitgelegen kans, maar is dit wel jouw "ding"? Is Berlijn wel jouw stad? En is Duits de taal die je twee maanden lang wilt horen? Want als je besluit om te gaan, terwijl je er nog steeds niet zeker over bent, zit je daar ook niet lekker lijkt me.
En het probleem met je ouders: ik denk dat ze vooral bezorgd zijn. Wat je kunt doen, is laten zien dat je zelfstandig en onafhankelijk bent. Bijvoorbeeld door alvast dingen te regelen (contact opnemen met je studiegenootje die ook gaat?) of in ieder geval een soort "plan" op te stellen hoe je het gaat doen. Misschien kun je zo je ouders geruststellen dat ze zich geen zorgen hoeven te maken!
Ik hoop dat dit je een beetje verder helpt! Maar denk dus in eerste instantie aan jezelf. Als jij er zeker over bent dat je wil gaan, zien je ouders dat en zullen ze zelf ook enthousiaster worden!
Succes! :) xx
Hey meiden,
hoe is het met jullie? Ik ben woensdag naar de nieuwe Johnny Depp film Dark Shadows geweest en hij was weer briljant:) Deze week ben ik begonnen met de interviews voor mijn scriptie, ik heb er nu 3 gehad. Vooral het uittypen is erg veel werk.
Mijn weekend is ook best vol, morgenmiddga bijkletsen met een vriendin die 2 weken naar kuala lumpur is geweest voor studiereis. Savonds de verjaardag van een studievriendin in rotterdam. Zondag opa en oma en mijn koffer pakken want maandag vertrek ik naar barcelona!!
hebben jullie nog weekendplannen?
besos joselien
Permalink Reply by Tanoeskaiglesias on May 18, 2012 at 9:50am @Joselien
Echt owwh ik wil die Film ook zien:) hehe
Heel veel plezier in de weekend! and have fun Maandag :) ENJOY in barcelona!! Yummieeeee!! gelukkig wordt in Nederland ook wat warm!
Ik heb niet echt een Weekendplan!!
alleen ik ga Zaterdag uiteten met me vriend, Verder lekker Rusten hahahha!!
Permalink Reply by Laura Iglesias on May 19, 2012 at 5:40am Heey iedereen!
Bedankt voor jullie adviezen over Berlijn. Ik heb wat informatie opgezocht op internet en wat verhalen gelezen van andere mensen, die een stage in Berlijn hebben gedaan. En bij het lezen van die verhalen, raak ik steeds meer overtuigd. Het lijkt mij echt super leuk om te doen!
Ik moet gewoon door de zure appel heen bijten wat betreft mijn ouders. Ik zie er best wel tegenop, maar hopelijk kan ik dit weekend het met hun er over hebben.
xx
Permalink Reply by Laura Iglesias on May 19, 2012 at 10:16am Pffff...nou ik heb het met hun er over gehad.
Reactie viel reuze mee. Ze zeiden van : "Als je dat graag wilt doen, moet je dat doen".
Ik heb me er weer veel te druk over gemaakt. ;).
Ze zeiden wel van : "Probeer met die andere studiegenoot in contact te komen. Kijk of het klikt en als het klikt, dat je dan ja zegt op Berlijn, want je moet er niet alleen zitten. Dat is niks aan".
Ja, ik ken die andere studiegenoot niet. Dus ik ga komende week kijken of ik met dat andere meisje in contact kan komen en als het klikt dan verder kijken met woonruimte/stageplaats enzo.
xx
Permalink Reply by Tanoeskaiglesias on May 20, 2012 at 11:17am Nou dat is toch goed nieuwe Laura:) zie het valt reuze mee hehheheheh!!
Succes verder!
Permalink Reply by Laura Iglesias on May 21, 2012 at 2:49am Dank je!
© 2013 Created by Enrique Iglesias.