Enrique Iglesias

New single "Finally Found You" available on iTunes.

Hola Fans!

Hoe gaat het ermee?

In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!

Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

Photobucket

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Photobucket

Have fun!!

Besos
Mrs. Iglesias (Amany)

Views: 26897

Reply to This

Replies to This Discussion

Iedereen gaat blykbaar naar Barcelona! Ik wil ooooook! Maar helaas :s Reizen zit er voor mij niet meer in tot ik op 13 juli naar Frankryk vertrek, en zo dus, net als Laura Enrique er net misloop!! Helaas helaas! En nee hoor Joselien te bruin worden doe ik niet, rood daarentegen... Als ik 2 uur in de zon heb gezeten hou ik het al niet meer uit!! Daarom ben ik meestal ook meer te vinden voor een citytrip richting Barcelona(waar je ook ongelooflijk veel culturele dingen kan doen) dan aan een laaaaange strandvakantie in Lloret de mar! Maar goed fijn weekend en veel groetjes,

Pitufa

Hey Joselien,

Ik heb in Madrid ook een El Corte Ingles opgezocht voor mijn Bisbal cdtjes ;)....Ben je op zoek naar Premonicion? Die heb ik via E-bay besteld en die doet het prima! En ook Todo por Ustedes heb ik op die manier besteld, geen problemen....ik kan wel even de gegevens opzoeken van de verkoper, dan weet je dat het goed zit...

Besos, Maaike

Hoi iedereen!!

Lekker weer he, Nou ik heb bijna niet echt genoten van de weer:(

Mijn Vader is Ontslagen, en hij is bijna 56 jaar en dan is het moeilijk om een baan te vinden op zo een leeftijd, Dus hij is Boos de laaste tijd zijn wij druk bezig met alles.

En rare is dat alleen mij Pa ontslagen is, en als hij vraagt waarom zeggen ze ja Economishe redenen en je bent te duur !!! WTF...!!! Sorry

Maar me Pa heeft een vermoede , me pa en de schoonzoon van de baas kunnen niet  zo goed met elkaar omgaan , dus me pa denkt dat de schoonzoon tegen  de baas gezegt heeft  of me Pa der uit te shoppen!!

Maar goed me Pa blijft niet zitten, dus hij heeft een advocaat ingehuurd en alles,

Dus daarom zien jullie mij mischien een paar weken niet op deze site!!  l``m gone Help my Dad

Hopen dat snel alles normaal wordt!!

Groet.

Owwhhh das echt slecht nieuws! Ik hoop dat het goed komt en dat jullie gezin er niet te veel onder te lijden heeft....Sterkte meid!

x Maaike

Wat is het hier KALM zeg!! Nu ja, nu moet ik ook eerlijk toegeven dat ik de laatste week meer buiten heb gezeten dan op mijn laptop heb gezeten!! Maar nu het weer is omgeslaan zal daar wel terug verandering in komen!!

Tanoeska!! Wat erg zeg!! Ik leef met jullie mee!! Kan me voorstellen dat het moeilijk mmoet zijn voor jullie maar dan vooral voor je pa in 1e plaats.

Ik voel me zelf ook niet zo heel gelukkig momenteel!! Ik heb een tydje geleden (de 19e mei om precies te zyn) mijn rytest terug afgelegd en ik was jammer genoeg NIET GESLAAGD! Mijn zelfvertrouwen heeft echt wel een serieuze deuk gekregen en voel me momenteel echt behoorlijk rot, vooral omdat het eigenlijk behoorlijk goed ging en de redenen waarom ik gebuisd ben écht wel geen steek houden!!

Maar goed voor mij is het weekend nu alvast begonnen en met behulp van E zyn muziek raak ik er wel bovenop!  Veel groetjes,

Pitufa

Ja idd, ik ben ook zo veel mogelijk buiten geweest om te genieten van ht zonnetje en het was ook druk op mijn werk....nu met die regen ga ik vast weer wat meer posten...

@Emilie : Wat jammer zeg dat je niet geslaagd bent! :( Ik was er al bang voor omdat ik er niks meer over hoorde....Niet opgeven, je kunt het en de volgende keer slaag je alsnog gewoon, ik weet het zeker! :)

Groetjes

En dat terwijl ik nogwel op 8 Mei was begonnen met mijn rijlessen :s Maar het ergste van al vind ik dan nog dat de brief, van de officiële instantie om te zeggen dat ik dus niet geslaagd was, blijkbaar al DINSDAG bij ons was afgeleverd en dat mijn moeder me er pas ggisteren over verteld heeft. Dan doe je nog zó je best om opnieuw een leven op te bouwen, en dan werkt alles je daarin tegen. Precies alsof de wereld niet wil dat ik gelukkig ben. Dan hadden de dokters mij die 28e november 2008 maar beter laten doodgaan!!

Maar goed, fijn weekend allemaal en veel groetjes,

Pitufa

He, die taal wil ik nie horen he Pitufa. Anders ga ik me echt kwaad maken. Wat is me dat nu. De dokters hadden je beter laten doodgaan. Nee, ze hebben voor je gevochten en dat heb jij zelf ook gedaan. Want jij wou leven. En ik was dolgelukkig toen ik hoorde dat je uit je coma was gekomen. We konden niet vlug genoeg aan je ziekebed daar in het ziekenhuis staan. Je bent nog zo jong. Er is nog zoveel voor je weg gelegd. Hoe veel slagen er niet in om vanaf de eerste keer hun examen tot een goed eind te brengen ? Sommige doen er zelfs drie keer over. Dus het is geen schande dat je het niet gehaald hebt. Ik weet dat jij zal slagen. Als je er zelf in gelooft dan zal dat ook gebeuren. Was het nu niet dan de volgende keer of de keer er op. En kijk, je bent zelfs in Madrid geweest en we hebben er toch van genoten. Dat zijn toch fijne dingen om naar terug te kijken. En er gaan ongetwijfeld nog meer van die Enrique (& Fernando) avonturen op ons wachten. Dus blijf jij maar mooi leven en uitkijken naar wat er nog allemaal gaat komen.

Dikke knuffel,
Tu Madre !

LUISTER NAAR HILDE!!

BTW, ik heb er drie keer over gedaan om mijn rijbewijs te halen.. en ik ben nog steeds een gevaar op de weg.. 

x AM

Dat stomme papiertje is heel erg handig, maar zeker niet het belangrijkste in het leven! En al zou je het nooit halen, dan wil dat niet zeggen dat je niet een geweldig leven kan hebben. Wij willen in elk geval allemaal dat je gelukkig bent en zullen er alles aan doen om je te steunen en te helpen! Kom op meid, sippen mag, maar niet te lang! Een hele dikke knuffel van Maaike!

Ok, jullie hebben gelijk! Maar ik moest het gewoon ff kwijt denk ik!En waar kan ik dat beter dan hier! Jullie begrijpen me, sleuren me erdoor,.. en hier heb ik ook mijn beste vriendinnen leren kennen en ik hoop idd dat er snel weer een moment(concert of promo) aankomt waar we weer allemaal samen heen kunnen, hopelijk met de auto!! Gevaar op de weg of niet,ananta!

Veel groetjes,

Pitufa

Snappen we toch? Je hebt gelijk, hier kan je gerust even komen stoom afblazen, geen probleem! Een beetje liefde van je E-familie kan wonderen doen! ;)

RSS

© 2013   Created by Enrique Iglesias.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service