Enrique Iglesias

New single "Finally Found You" available on iTunes.

Hola Fans!

Hoe gaat het ermee?

In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!

Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

Photobucket

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Photobucket

Have fun!!

Besos
Mrs. Iglesias (Amany)

Views: 26943

Reply to This

Replies to This Discussion

En wat schattig met dat meisje :)

Jaaaaaaaaaaaa Leuk he awwwwwwhhh Xxx

Laura!

Ik zou zeggen over Berlijn: DOEN GEWOON!! Ik heb 2 weken stage gelopen in Londen en het was de BESTE tyd van mijn leven!! Berlijn is een übercoole stad en het is echt súperdichtby hé. Je moet genieten van het leven nu je er de kans toe hebt!! Ik heb me altyd op mijn studies gefoust en ging nooit uit, met als gevolg dat ik nu wel een diploma heb, maar heb wel een hersenbloeding gehad en heb ook nooit geen vriend gehad (wat ik nu wellicht wel kan vergeten, want ik stap met een wandelstok ;(  )

Veel groetjes,

Pitufa

Awwwwwwwwwwwh deze vind ik echt Leuk Super Leuk

http://www.youtube.com/watch?v=KhrIcutI59o&feature=related

Ik hoop dat jullie vandaag allemaal een klein beetje tijd hebben naast werk, school, examens om van het mooie weer te genieten!! We hebben er lang op gewacht! Have a great day!

Besos!!

Maaike

Ik weet dat het een tydje geleden is dat ik hier op het forum gepost heb, maar mijn broer had mijn laptop "geconfisceerd" omdat hy die makkelijk mee kon nemen naar zijn studie kamer en dan niet telkens naar beneden hoefde te lopen om dingen op te zoeken. Nu heb ik terug bezit kunnen nemen van mijn éigen laptop en na byna een week afwezigheid is hier véél gebeurd!! Nu nog ff van de zon genieten nu ze er eindelijk is!!

veel groetjes,

Pitufa

Een  goedemorgen allemaal!! Jee, wat mis ik het toch vreselijk!! Het is nog geen 2 weken geleden dat ik naar Madrid ben geweest en ik mis de geweldige sfeer, het samenzijn met andere fans=gelijkgestemde zielen en toegeven gewoon al het ff weg zyn uit mijn dagelijkse sleur!! Nu had ik toch wel gehoopt dat Enrique 14 Oktober wel nar België zou komen, vooral omdat JLO dan deze kanten uitkomt, maar ik vrees ervoor :s

Ach ja, Ik hoop gewoon dat die DVD er snel aankomt! Dan heb ik toch iets om me wat op te beuren!!

Veel groetjes,

Pitufa

die beruchte DVD grrr

Wanneer o wanneer zal deze nu eindelijk eens uitkomen

Ahoy had Anita op twitter een antwoord gegeven op haar vraag of Enrique ook mee zou komen naar Europa en dat blijkt jammer genoeg niet zo te zijn .

Ons geduld wordt weer zwaar beproefd

Jaaaaaah wanneer komt de DVD owwwhhhhhhhhhh!!!

en Echt Jammer dat Enrique niet komt:(

Ja echt hé! Verdikke toch!! Krijg ik ooit de kans om hem eens te ontmoeten?? Nu, hij weet alvast van mijn bestaan af, da's al 1 ding? maar hém te pakken krygen lykt wel onmogelyk! En dat terwyl ze altyd zeggen dat hy 1 van de sterren is die het meest toegankelijk zyn voor de fans. Nou, lijkt me niet hoor :s

Veel groetjes,

Pitufa

Joh, jou kans komt echt nog wel Emilie! Je bent nog jong, dus je hebt nog vele concerten en zo te gaan! Niet opgeven, gewoon zorgen dat jij er klaar voor bent! :)

Groetjes, Maaike

hola chicas,

ik ben weer terug in nl en gelukkig is het hier niet meer zo koud en eindelijk zonnig:) Het was fantastisch in barcelona, maandag en dinsdag veel bewoling maar woensdag en donderdag heel mooi weer. Ik zie dat de zon die ik jullie gestuurd heb ook was aangekomen;) Mijn mooiste fotos staan inmiddels op mijn facebook dus als jullie het leuk vinden kun je ze daar zien:)

Dames geniet er nog even van. Ja ik zag jlo naar ahoy komt maar dus zonder enrique.. die dvd mag nu wel eens komen haha. Ik heb in spanje wel een oude cd van david bisbal corazon latino gekocht, zijn eerste concertdvd hadden ze helaas niet:( ben er nog steeds naar op zoek want die in amerika op ebay staan zijn waarschijnlijk een andere landcode..

chicas geniet van het extra lange weekend en niet te bruin worden he;)

besos joselien

RSS

© 2013   Created by Enrique Iglesias.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service