Enrique Iglesias

New single "Finally Found You" available on iTunes.

Hola Fans!

Hoe gaat het ermee?

In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!

Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

Photobucket

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Photobucket

Have fun!!

Besos
Mrs. Iglesias (Amany)

Views: 27654

Reply to This

Replies to This Discussion

Veel sterkte meid. Maar iedereen kan dit forum lezen, dat weet je toch hoop ik?

Omdat je schrijft ik hoop dat het tussen ons blijft?

Nog bedankt voor je verjaardagsbericht. En de andere chica's ook.

Hopelijk gaat het binnenkort beter met je.

Groetjes Leila

Jaa, is een foutje!!

daar moest staan, ik hoop dat dit allemaal snel over is.

en nog bedankt allemaal

Heeel veel sterkte meid! Ik hoop dat je snel goed nieuws krijgt over je zusje...

Bedankt Maaike !! waardeer het X

pff naar allemaal, heel veel sterkte!! 

Bedankt Nienke X

Goeiemiddag allemaal!!

Wat een kl***weer zeg!! Geef my maar terug dat mooie weer!! Ik wordt er op de koop toe ook nog eens zo moe van!! Leterlijk dan!! Ben om 1-23u20 in bed gekropen en pas rond 10u20 opgestaan en ik kan niet echt zeggen dat ik me uitgeslapen voel!!

Over DVD's gesproken, wanneer komt de DVD van Euphoria nu eindelijk uit ,zeg?? Ik verlangde er sowiezo al enorm naar, maar nu we in Madrid op de fanmeeting gefilmd zijn én ik dan ook nog eens persoonlijk ben geïnterviewd na het concert wordt het wachten me zo langzamerhand écht te veel!!

Maar goed, je kan dan nog zo veel willen, als de gezondheid maar meezit hé! Da's prioritair! Mijn oom heeft donderdag namelijk een trombose gedaan. Hy was op vakantie in Spanje en hij is van in de warmte plots het koude zwembad ingedoken!! Nu hij heeft er niks aan overgehouden. En het is mss grof om er zo over te denken, maar hij zal er niks aan over houden. Een andere broer van mijn vader heeft ook al eens een hersenbloeding gehad en ook hij hield er niks aan over. Nu, ik zie ze beiden ongelooflijk graag, daar niet van, maar het is gewoonweg niet fair dat zij ,die dan al zo veel ouder zijn en kinderen hebben en hun leven eigenlijk al volledig hebben gemaakt er niks aan over houden en ik opnieuw heb moeten leren slikken, eten,spreken(ik volg nog steeds logopedie), stappen( ik heb nog een wandelstok en  zal nog steunzolen moeten)en ook mijn linkerarmen-hand is nog steeds verlamd. En dat terwijl ik toen nog steeds mijn diploma moest behalen, ik heb nog geen vriend,woon nog by myn ouders,... Maar ach, life's a bitch, right?? En dan zeggen ze:" je bent jong, je zal nog veel verbeteren." Maar veel verbetering heb ík het laatste 1,5 jaar toch niet gemerkt hoor!!

Nu goed, dit forum is eigenlijk gemaakt voor leuke berichten hé en niet voor al mijn geklaag!!

Veel groetjes,

Pitufa

@Emilie

Ik wach al zo lang op de DVD :) wanneer owwh Wanneer??

Emilie het goed komt!!

jaah echt he Dan kom ik nog met mij verhalen, eigenlijk heb je best wel gelijk het is Enrique Site we moeten over Enrique praten en dan praten we over ons!!

Zal volgende keer opletten!!

Lieve Mensen!!

als jullie het irritant vinden zeg het maar :) je mag het gerust vertellen !!!

Wat voor Emilie geldt, geldt ook voor jou, ook je slecht nieuws verhalen moet je hier kwijt kunnen, geen probleem! Wie het niet wil lezen kan het overslaan toch?? We zijn er voor elkaar in goede en slechte tijden, das tenslotte de bedoeling van vriendschap of niet?

Liefs van Maaike

Hey Tanoeska! Dit was echt niet persoonlijk bedoelt hoor!! Maar wil gewoon niet dat jullie me gaan zien als "de oude zaag" van het topic. Want ik ben er uiteindelijk al 28!! Nou ja, toch bijna(ik word er 28 in September!) En aangezien ik hier samen met jou en met Maaike zowat ons Topic overeind hou ,neem ik aan dat ik de oudstte ben.. Maar Maaike heeft gelijk, we zyn hier om elkaar te steunen in alles!! Voor mij is het weekend alvast begonnen(Mijn weekend is haast langer dan mijn week LOL) Maar alvast fijn weekend en voor degene onder jullie die examens zouden hebben: SUCCES!!

Veel groetjes,

Pitufa

Hahahahaha ""de oude zaag" LOOOOL das echt weer zo''n mooie vlaamse uitdrukking! :) Ik hou er zo van, wij Holandesas liggen hierom ook altijd in een deuk om de gesprekken tussen Hilde en Danielle!! Van "bottekes"" tot ""fabriekskes"" en ""witte puntjes"" LMAO

Owh en ik moet je teleurstellen Emilie, ik ben al 34 dus de oudste ben je hier bij lange na niet! ;)

Ja, de rykdom van de Vlaamse taal!! En dan hebben we het nog niet over de plaatselijke dialecten... Maar goed, aangezien ikzelf nogal een taalfreak ben en mijn vader van Oost -Vlaanderen komt en mijn moeder van West-Vlaanderen, hebben wy thuis nooit echt dialect gesproken, hoewel ik op nog geen 5 km van Gent woon!!Het enige wat ik wel heb is de "E" uit Gent en waar ik tydens de lessen uitspraak op school wel moest op letten! Maar qua taalgevoel zit het voorts wel goed! Niks is trouwens zo frustrerend als op reis gaan naar een land en niet begrijpen wat ze om je heen zeggen!! Heb ik zelf al ondervonden toen ik met mijn tante eens in Istanbul was :) Nu kan ik tten minste hallo, danku en aub zeggen ! Oh ja en ik hou van je kan ik ook (maar dat hoop ik nooit nodig te hebben!)

Veel groetjes,

Pitufa

RSS

© 2013   Created by Enrique Iglesias.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service