New single "Finally Found You" available on iTunes.
Hola Fans!
Hoe gaat het ermee?
In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!
Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Have fun!!
Besos
Mrs. Iglesias (Amany)
Tags:
Permalink Reply by Maaike on June 5, 2012 at 1:53pm Hey Emilie,
Natuurlijk lezen we het liefst dat het goed met je gaat maar ook als dat eens niet zo is en je het even niet ziet zitten kan je hier terecht hoor! Het zou niet best zijn dat er van je verwacht wordt dat je altijd alleen maar blij en positief bent! We hebben allemaal op onze eigen manier wel eens een slechte periode, het mooie van het leven is, dat na regen altijd weer zonneschijn komt, je moet het alleen wel willen zien....Die dvd komt heus waar, en dat is echt iets om naar toe te leven en naar uit te kijken! Goed te horen dat het met je oom goed afgelopen is! Je gunt dat je ergste vijand nog niet, en natuurlijk is het voor jou heel dubbel, maar ik hoop dat je je door ons toch een beetje gesteund voelt ook al weten wij natuurlijk niet hoe het voelt om jou te zijn!
Lieve Emilie, geniet van de kleine dingen, van elke stap in de goede richting en droom samen met ons van nog heeeeel veeeeel Enrique avonturen!
Besos y abrazos fuertes,
Maaike
Hallo ladies,
wat een drama met het nederlands elftal zeg! Ik ben absoluut geen voetbal fan, maar oranje is toch wel een soort van verplichte kost haha! Maar ja zo zijn we in 88 ook begonnen dus komt vast goed:P
Hebben jullie mijn fotos op facebook al gezien? Ik heb woensdag juvat van so you think you can dance en jan kooiman ontmoet na een dans voorstelling van het scapinoballet. Juvat danste daarin als gastdanser in de allereerste choreografie die jan kooiman gemaakt heeft. Juvat danse echt heel goed en ze waren allebei ook nog eens heel aardig toen ik ze in de foyer om een foto vroeg:) dus als jullie nieuwsgierig zijn geworden check mijn facebook;) the madre was het er trouwens niet mee eens dat mensen jan op enrique vinden lijken haha:P
ladies nog een fijn weekend:)
groetjes joselien
Permalink Reply by Maaike on June 9, 2012 at 4:05pm Hey Joselien,
Ja ik heb je foto''s gezien op Facebook! Leuk zeg dat je met allebei op de foto kon en dat ze zo aardig zijn...;) Ik vind ook meestal niet dat Jan Kooijman op Enrique lijkt, maar er zijn een paar foto's van een paar jaar geleden waar hij zijn haar goed heeft en de kleding ook klopt en als je dan snel kijkt, hebben ze toch wel iets van elkaar weg! Maar ja, er is maar 1 Enrique he? :)
Fijn weekend !
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on June 12, 2012 at 5:38am Ja, Jan Kooijman is idd wel leuk, maar voor mij blijfr Enrique toch voor altijd iets byzonders hebben hoor!! E zal altijd een apart plekje in mijn hart bezitten no matter what!! Hy geeft mij de kracht om er te blijven voor gaan!! Veel groetjes,
Pitufa
Permalink Reply by Tanoeskaiglesias on June 10, 2012 at 8:37am WOOw Tanoes THX!! Great picture!!
Love it!!
Permalink Reply by Mrs.Iglesias (afafiglesias) on June 15, 2012 at 12:46pm hahahahaha Enrique en zn grapes....helemaal klaar om nieuw jaar te vieren haaaaaaaaaaaaa!
maaike ja idd nu vind ik hem ook minder lijken hoor, maar idd met lang haar en de juiste kleding hebben ze wel iets van elkaar weg. jan heeft nl ook mooie bruine ogen haha;) Maar uiteraard is enrique ook niet slecht:P maar aangezien ik hem nog niet naast me op een foto, ben ik erg blij met jan:)
tanoeska je moet wel eerst even een waarschuwing plaatsen voor je zulke fotos neerzet hoor;)!
xx joselien
Permalink Reply by Tanoeskaiglesias on June 13, 2012 at 6:49am Owwh hahah XD
Volgende keer zeg ik het wel....!! :)
Permalink Reply by Tanoeskaiglesias on June 13, 2012 at 1:13pm hahahahahhaha
Permalink Reply by Mrs.Iglesias (afafiglesias) on June 15, 2012 at 12:31pm Whahahahahaahahahhaahahahhahahahahahahaahahahahahhahahah!!! geweldig!!!!
© 2013 Created by Enrique Iglesias.