Enrique Iglesias

New single "Finally Found You" available on iTunes.

Hola Fans!

Hoe gaat het ermee?

In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!

Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

Photobucket

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Photobucket

Have fun!!

Besos
Mrs. Iglesias (Amany)

Views: 26859

Reply to This

Replies to This Discussion

Dit van Afrojack heb ik al eens eerder gelezen, volgens mij ging dat nog over die remix van I Like How It Feels? (Dat Afrojack in Van der Vorst ziet sterren in zijn vliegtuig nog zat af te maken). Niet dat die remix zo geweldig was.

Ach, ik heb er niet zo'n moeite mee dat hij zoveel samenwerkt met andere artiesten. Hij wil natuurlijk ook zijn horizon verbreden en leren van anderen. En op een nieuw album zullen vast ook wel weer wat solo nummers staan! ;)

Hola Fans!!!

Hoe is het met iedereen? hier is alles goed..alleen extreem druk dat niet altijd even leuk meer is, maar goed..nog een week en ik ga er een maand tussen uit om even echt bij te komen....en dan zal ik en onze topic met foto´s updaten en al mn stories delen..baal er wel een beetje van dat de fans zo lang moeten wachten, maar jullie geduld zal beloond worden for sure!

De tijd gaat ook zo verschrikkelijk snel.....ik kan gelukkig nog wat maanden teren op madrid en alle avonturen die daarbij kwamen kijken..maar oooow wat zal het najaar zwaar worden mocht hij echt een langere tijd niet deze kant op komen.....nog een lichtpuntje...dat is de dvd aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik kan niet meer wachten!!!

Oke hier even een goddelijke foto voor jullie!!! en tot snel!!! miss you guy´s!!!

Kijk nou wat een snoepje aaaahhh het lekkerste snoepje nog wel van de popcharts zoals rayman zei haaaaaa!!

Hasta Pronto!!! x

@Laura...leuke review van Barca....zo te lezen hebben we veel hetzelfde gedaan en gezien....Barcelona blijft gewoon een mooie stad!

@Joselien: ik zal ook snel jou foto's bekijken:)

@ Emilie: hoe is het met Pitufa? hopelijk is de PED niet te zwaar voor je momenteel.....jou moment met Enrique gaat echt nog wel komen......dat is gewoon zeker! ik zat laatst weer foto´s van Madrid te bekijken...zooo eyyyy wij hebben er wel heel veel..iedereen zat foto´s te maken en moet die van Ketty en Monica nog steeds hebben maar er zitten zoveel leuke tussen! en ook geweldig dat we elkaar dan eindelijk ontmoet hadden he!

Tot snel!!

X

Hey Amany!!

De PED valt op dit moment wel mee, al moet ik zeggen dat ik het best wel erg zitten heb gehad toen ik gebuisd was voor mijn rijproef! Ik voelde me toen zó slecht en had toen echt zo veel steun aan het forum en de leuke herinneringen van MADRID! ik vond het ook fantastisch om jullie allemaal eens te ontmoeten, hoewel ik eigenlijk nog liever wat meer met jullie had rondgehangen,wat echter niet mogelijk was omdat ik ook mijn tante een beetje moest entertainen :s Maar ach, er komen vast wel nog meer leuke Enrique momenten samen!! En ik blijf ook maar wachten op die DVD!! Want ná het concert heeft Yasha me dan nog ge[ïnterviewd(dus sta ik er ook zéker op!!)

Veel groetjes en geniet nog van het weekend,

Pittufa

haha maaike zoiets bedoelde ik inderdaad! ja amany je hebt er maar druk mee meid... vakantie wie wil dat niet!

die dvd dat blijkt ook een project van de lange termijn, maar ja maakt niet uit als ie ooit maar komt lol.

ladies geniet nog even van de zondag/vaderdag!

groetjes joselien

En de nieuwe week is alweer begonnen :s Juni is nog nooit zo nat geweest in de voorbye 20 jaar en het wordt er blykbaar nog niet beter op helaas en dan te bedenken dat vrijdag de zomer!!! officieel begint.Ach ja, ik hoop alleen maar dat het weer op vakantie wat beter is dan vorig jaar want toen was het in héél Europa een rotzomer!!

Wat die DVD betreft lijkt dat idd een heeeeeeeeeeeeel lang proces, want na t concert zei Yasha namelijk tegen ons dat ie de dag erna (5 mei dus) naar huis vertrok en de DVD ging afwerken.Ondertussen zyn we al byna 2!! maand verder en is er nog geen sprake van die DVD!!

Maar goed, vanavond spelen de Spanjaarden!!Toch iets om me op te verlekkeren en naar uit te kyken!

Veel groetjes,

Pitufa

Hallo allemaal!

Wauw, ik ben hier echt al lang niet meer geweest! Heb het, zoals iedereen, heel druk gehad met school en alles. Maar nu heb ik gelukkig vakantie! Ik wacht nog op één resultaat en dan heb ik hopelijk mijn propedeuse behaald. Dus nu kan ik weer wat tijd aan Enrique besteden, want die heb ik na Madrid een beetje moeten verwaarlozen :(

Mooie foto's trouwens! Sommige had ik nog niet :)

xx

WEEKEND!! En bijna vakantie!!!! Nou ja, nog 23 dagen om precies te zijn en dan trek ik erop uit naar het Zuiden van Frankryk!!Maar vooraleer het zover is, gaan we eerst nog enkele weekends naaar ons appartement aan zee. Niet dit weekend jammer genoeg(nu ja het weer zit toch niet echt mee) maar wel nog volgend weekend en het weekend daarop. Maar ik blijf wel op dit forum aanwezig, want ik neem mijn laptop mee naar zee(mijn GSM werkt daar om 1 of andere bizarre reden niet, ondanks het feit we er wel Wifi hebben.

Veel groetjes en alvast een fijn weekend voor iedereen!!

Pitufa

Hey iedereen

Lang geleden dat ik hier nog iets gepost heb maar ik heb het heel druk gehad met lessen, opdrachten, examens en al hetgeen nog komt kijken bij een hogeschool.
Sinds maandag zijn mijn examens gedaan en volgende week donderdag heb ik mijn resultaat. Ik hoop dat ik een vrij, zorgeloze vakantie heb en dus geen herexamens in augustus. Dus eigenlijk ben ik nu al volop aan het genieten van de vakantie: lekker uitslapen, niets doen, tv kijken, beetje helpen thuis, ... Zalig!

Tevens heb ik ook de goedkeuring gekregen voor mijn stage in het buitenland. Ik ga vanaf maart tot half juni naar het zuiden van Frankrijk. Ik doe mijn stage in Fréjus in een vakantiepark waar ik mijn eigen bungalow krijg. Ik zie het al helemaal voor mij maar er moeten nog wel een aantal papieren in orde gebracht worden dus ik hoop dat ik daar naartoe mag.

Verder ga ik tijdens de vakantie met vrienden afspreken, werken en 8 juli vertrek ik voor 3 weken naar Spanje. Dus ik wens iedereen die nog bezig is met examens en/of tentamens (in Nederland) heel veel succes, en degene die vakantie al hebben, geniet er ten volle van!

Fijne vakantie!!

fijne vakantie!

Hey Lindy!

Wat grappig zeg!! Fréjus is de zustergemeente van het dorp waar ik de voorbije 28 jaar al mijn vakantie doorbreng (namelijk St. Raphaël). Hier thuis zitten de examens er byna op (mijn broer heeft nu maandag de 25e zijn laatste) maar hy is het echt wel al kotsbeu!!Ik vertrek pas op 13 Juli om dan op 14 juli!! (de nationale feestdag,jaja) aan te komen.Ik ben ook al zwaaaaaaar aan het aftelllen maar 21 dagen lijken mij nog veeeeeel te lang!

Moest er nu al zoiets zyn als een DVD om het aftellen wat te verlichten, maar nee hoor, die laat maar op zich wachten!! Hopelijk is het volgend weekend alvast wat beter weer, want dan gaan we naar zee voor het weekend! Kwestie van hier toch wat uit de sleur te zyn!! Maar geen nood, miijn laptop gaat mee naar zee(naar Frankryk niet denk ik)

Veel groetjes en fyn weekend,

Pitufa

RSS

© 2013   Created by Enrique Iglesias.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service