Enrique Iglesias

New single "Finally Found You" available on iTunes.

Hola Fans!

Hoe gaat het ermee?

In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!

Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

Photobucket

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Photobucket

Have fun!!

Besos
Mrs. Iglesias (Amany)

Views: 26991

Reply to This

Replies to This Discussion

@Emilie,ja meid hopelijk word onze honger snel gestild zou het snoepje van 2012 zijn  de DVD.

Hopelijk komt ie snel uit!

Fijn weekend gir;-)!

besos!

hola chicas,

nou ik hem vandaag eindelijk weer eens gezien eind van de middag kwam hij langs... de zon;) ik ben druk bezig met de laatste loodjes van mijn scriptie (dinsdag moet het concept af want ik ga zaterdag op vakantie 3 weken naar oostenrijk) en die vallen idd zoals het spreekwoord al zegt zwaar.. gister echt bijna niet opgeschoten terwijl de tijd begint te dringen, ik kon me gewoon niet concentreren zal wel door de warmte komen ofzo.

dus als ik geen tijd meer heb deze week zeg ik jullie nu vast gedag. ik ben eind jullie weer terug:) mss post ik op vakantie nog iets maar ik weet niet of we internet hebben daar..

muchos besos joselien

fijne vakantie Joselien! en succes met de laatste loodjes!

@Agnes Hier pak ik alle beetjes zon mee, al hoewel het wisselvallig is, was het de laatste paar dagen toch wel lekker weer. Het waait hier altijd wel een beetje dus dat maakt het wel dragelijk, ook als het wat broeierig is...

@emilie Ja, ik probeer regelmatig even langs te komen, maar moet zeggen dat ik wel een beetje meer tijd buiten heb doorgebracht de laatste dagen en ook niet te vergeten voetbal heb gekeken: ik ben toch echt wel voor Spanje ook al is het vooral door mijn algehele interesse voor Spanje en ook om "mijn mannen" te ondersteunen! ;) Ik gun Spanje echt die derde titel op rij, het zou een nog nooit eerder vertoonde prestatie zijn, en zoals ik al weken luidkeels met Bisbal meezing: No hay dos sin tres!! :)

@Maaike, nou idd echt wel historisch als ze dit op kaart zetten, and only the best can win ,no?

Ik vind hun manier van voetballen het mooiste!

Fijn weekend hermana! x

@Joselien,wens je een supervakantie girl;-) Welke stad ga je naar toe in Oostenrijk?

Wij gaan ook eind juli naar het Zuid- Oostenrijk  aan een meer, weet niet meer zo snel hoe het heet lol;-)

Succes met je scriptie!

besos!

Lammie.

@Joselien: ik snap het heus wel dat je veel tijd in je scriptie wil steken zeker voor je op vakantie vertrekt. Dus jou verwijt ik zeker niks!

@Maaike: ik zie Spanje ook graag spelen, al vind ik dat er op dit EK wat vuur ontbreekt(mss omdat Villa en Puyol er niet by zyn). Ook had ik toch lieverDuitsland in de ffinale zien staan i.p.v. Italië om toch iets van spannende finale te zien,maar anderzyds is Italië wel een tegenstander die te kloppen valt(wat je van Duitsland moeilijker kan stellen).

Ik hoorde vandaag TOBS op de radio en toen het nummer gedaan was, was het eerste wat de presentator zei: lang geleden dat we dáár nog iets van gehoord hebben!! Tja, dát vind IK nu ook!! Hy moet dus dringend met nieuw materiaal komen!!

Veel groetjes en fyn weekend,

Pitufa

Verwijten nog wel Emilie?
Misschien bedoel je t wel niet zo maar dat je het met die opmerkingen er nu beter op maakt..
Voor mij niet i.i.g.
Ik erger me daar nl. Al een behoorlijk tijdje aan.
Een ieder heeft zijn eigen bezigheden en als jij wilt posten ga je gang maar heb ook begrip voor anderen.
Op deze manier ga jij de drempel nog hoger maken om te posten.
Ik wou dit hier niet neerzetten maar voel me toch geroepen jou even terug te roepen.

Even goede vrienden

@ Agnes: Ik snap je frustratie wel. Ik heb dit ook al enkele keren het gevoel gekregen van een verwijt omdat ik weinig aanwezig ben op dit forum. Zoals je al reeds zegt, heeft ieder zijn bezigheden en het is niet leuk om dan zoiets te lezen. 

@ Emilie: Misschien moet je niet altijd vermelden op de hoeveelste pagina we staan en/of waar we zijn. Het is nu éénmaal niet altijd mogelijk om hier aanwezig te zijn. En het voelt voor mij alleszins aan als een verwijt (ook al bedoel je dit mss niet zo). Enrique is belangrijk voor ons allemaal of we hier nu dagelijks, wekelijk of maandelijks zijn. 

Natuurlijk bepaald iedereen zelf wanneer zij wil/kan posten, en soms vliegt de tijd en kom je er echt niet aan toe! Dat weten we denk ik allemaal uit eigen ervaring en het laatste wat we willen is mensen op de kast jagen of irriteren, zodat ze helemaal niet meer willen langskomen om te lezen en posten!!

Ik vind dat het best wel goed gaat en dat er toch weer regelmatig gepost en gereageerd wordt....het is wel een poosje wat minder geweest en dan kunnen we best wat aanmoediging gebruiken! :) Soms is het maar een kleine moeite om een paar regeltjes te posten en als je dan weet dat je daar anderen een plezier mee doet......is het zo gepiept! :) Een andere keer, ben je druk met allemaal andere dingen maar ik weet zeker dat mensen die dan even niet zo actief zijn, toch vroeg of laat weer verleid worden door dit forum, dit topic en natuurlijk al die leuke foto's en filmpjes die hier te vinden zijn! :)

Bovendien werkt het altijd twee kanten uit: als je zelf post, lees je ook even de andere comments en is er altijd wel iets waar je even op wil reageren, het versterkt elkaar alleen maar!

En of je hier nu 1 x per dag of 1 x per jaar post, maakt je niet minder of meer, ik waardeer jullie stuk voor stuk en allemaal en ben blij dat ik deel uitmaak van deze bijzondere groep verschillende mensen die toch allemaal die ene leuke Spanjaard en zijn muziek als gemeenschapplijke interesse hebben! :)

Hoi meiden

Ik heb deze week mijn uitslag gekregen. En ik ben volledig geslaagd voor mijn tweede jaar toerisme. Nog 1 jaartje en dan heb ik mijn bachelordiploma. Morgen in de voormiddag nog een dagje werken, in de namiddag een familiefeest en 's avonds natuurlijk de wedstrijd Spanje - Italië. Natuurlijk supporter ik voor España. Ik hoop dat Torres of Fabregas in de basisopstelling staat want de opstelling tegen Portugal kon ik niet echt appreciëren met Negredo maar dat is mijn mening. 

Dan nog een weekje thuis, gezellig met vrienden afspreken en mij klaarmaken voor de reis naar Spanje.

@Joselien: Veel succes met je scriptie!! Even doorzetten maar doorzettingsvermogen wordt (meestal) beloond!

Verder hoop ik dat de meeste onder jullie vakantie hebben of alleszins gedaan hebben met examens of tentamens. De werkende mensen onder ons, hopelijk hebben jullie ook snel een welverdiende vakantie.

@lindy

goed gedaan zeg!

hahah owh jaa morgen is het zover he Spanje- Italiee!! Hopen dat Spanje wint en dat Enrique weer van die gekke stunts gaat uithalen haha.

Iedereen veel plezier!! En Enjoy zondag!! mogen de beste winnen!!  ( SPANJE)

RSS

© 2013   Created by Enrique Iglesias.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service