Enrique Iglesias

New single "Finally Found You" available on iTunes.

Hola Fans!

Hoe gaat het ermee?

In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!

Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

Photobucket

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Photobucket

Have fun!!

Besos
Mrs. Iglesias (Amany)

Views: 26943

Reply to This

Replies to This Discussion

Dames!!

Laten we deze "catfight" hier en nu eindigen vooraleer er onherstelbare schade wordt toegebracht aan dit forum en unieke vriendschappen wat dan ook de reden is waarom ik mij hier altyd zo thuis heb gevoeld! Dit moet een warme plek blijven voor alle Dutch fans om over Enrique en andere dingen hun hart te luchten!! En wat Maaike zegt klopt idd: het is NOOIT mijn bedoeling geweest om iemand te irriteren of met de vinger te wijzen!!  Maar als iemand dan iets wil posten is het fyner om het topic op de 1e pagina te vinden dan er te moeten naar gaan zoeken,want dan ben je al meteen een pak minder geneigd om te gaan posten (= marketingstrategie!!) Ik ben hier trouwens zelf ook al een poosje niet geweest(waarvoor mijn verontschuldigingen) maar blijkbaar was dat niet echt nodig!

@Amany: wie weet word je droom wel werkelijkheid??Daar blijf ik ook nog steeds op hopen......

Vrydag 13 vertrek ik naar frankryk(met de auto) en we gaan in 2 dagen. dus 14 Juillet zijn we op onze bestemming en gaan we 's avonds vuurwerk kijken op het strand voor de nationale feestdag.Ik ben bly dat we op vakantie gaan, maar anderzyds zie ik er steeds meer tegenop om 2 dagen in de auto te zitten als je weet dat je ook met de trein of het vliegtuig gaan kan :s

Veel groetjes,

Pitufa 

Heeey !!

Jah idd, laten we dit ma snel vergeten....dit ging ook echt nergens over. Maar goed het meeste is nu duidelijk. 

Wat leuk dat je binnenkort ook op vakantie gaat en maak je niet druk om de reis....wij zijn dit jaar met de auto helemaal naar zuid-spanje gereden en toen een klein stukje met de boot en nog even rijden. Het was een lange reis....maar wat het ook erg leuk met al die tussenstops...zoals de ene dag uiteten in frankrijk en de andere dag ontbijt in noord spanje, dinner in Madrid en savond weer een terrasje in Malaga...het heeft ook echt wat. Als we met vliegtuig gingen dan ben je er ook zo en maak je dit niet mee en bovendien is het heel handig om auto's hier te hebben:P kun je weer overal heen:)

Anyway alvast heeeeeeeeeeeeeel veel plezier toegewenst!! de tijd gaat zo snel op vakantie:( zo jammer maar goed dat is altijd zo als je het na je zin hebt he;-)

En aaaaaaaaaaaaaaah kan niet wachten tot Enrique weer onze kant op komt, telkens vragen ze hier ook van als we terug gaan....van wat zul je het komende jaar weer beleven met die man ahhaha kom de laatste jaren met de meest spannende verhalen hier lol!

Have a nice day all!!

-x-

Ik kijk er gewoon zo erg naar uit en we zitten met z'n 4en in een veel te krappe wagen. Myn papa rydt namelyk met een Audi A8 en al onze bagage moet mee(myn mama neemt altyd mee alsof we voor 3 maand gaan) én dan staat mijn pa er ook op om die rolstoel mee te nemen (hoelwel ik die écht niet meer nodig heb) wat natuurlijk ook een heel pak plaats inneemt!! Ik vind het echt jammer dat ik Enrique op een haar na mis in Frankryk!Ik hoop hem echt zooooo snel terug te zien, maar deze keer wil ik écht wel weer vooraan staan hoor!! Ik zal er me dood op trainen om nog beter te stappen en ook te kunnen rennen! Want voor hem heb ik alles over en hy is ook de kracht die er voor zorgt dat ik er voor blijf gaan!!

Groetjes,

Pitufa

Aaaaaah ik snap het helemaal mij, wij pakken de auto's ook altijd vol ahhaha al mijn schoenen en kleding moeten ook mee kunnen he lol!

Jaah hij zal nu wel al in monte carlo zijn aaaah zo dichtbij maar toch zo ver.....jaah 1 ding is zeker en dat is dat hij nog wel onze kant op komt. En aaah wat heb je dat mooi gezegd, hij is de kracht die ervoor zorgt dat jij er voor blijft gaan aaaaaw!! en dat is natuurlijk ook zo!!! hij betekend zoooooooooo veel voor ons!! en gelukkig hebben we hem dat ook zelf kunnen vertellen, so we are blessed girl!!!

bye bye!!

p.s: succed met inpakken voor later:P

Over schoenen hoef ik me helaas niet druk te maken!! Ik heb genoeg aan 2 of 3 paar. Ikmoet jammer genoeg kiezen voor een stevige en comfortabele schoen :s.Enrique is niet alleen degene die ervoor zorgt dat ik er voor blijf ga, maar zonder hem lag ik mss nog wel in coma of was ik er al niet meer geweest!! Dus ik blijf hem voor eeuwig dankbaar daarvoor én hij zal altyd een speciaal plekje  in mijn hart blyven hebben!! Hy weet iig wel al wat er gebeurd is en dat zyn muziek my heeft wakker gemaakt (jee, ik lijk wel Doornroosje die wakker gekust werd) maar hoeveel hij nou net voor my betekend beseft hy niet denk ik!volgende week zit ik al in de auto(nu ja,rond deze tyd zyn we al byna aan ons hotel)dus veel groetjes en geniet van je vakantie!

XXX,

Pitufa

Voor iedereen die Vakantie heeft:)

Voor iedereen die geen Vakantie heeft!! XD

Nog even geduld ...!!:)

Liefs

Tanoeska

glitter rose

Ik ben nog niet op vakantie, maar vetrek volgende week(vrydag 13! Brrrr!) Deze avond vertrek ik naar zee, maar mijn laptop gaat mee en ook mijn gsm. Ik blijf dus bereikbaar!! Met dank aan papa voor het installeren van een wifi!!Dus kan ik het topic blijven volgen/onderhouden.

Fyn weekend,

Pitufa

Veel plezier Emilie:)

Owwh haha Laptop gaat mee!! idd waar zouden we zijn zonder internet ..!! heheh

Fijne weekend!!

Yaaaaayyy wat een geweldige foto's!!! Het is hier al warm, maar door zijn gorgeous face wordt het nog warmer;-) Ik wens iedereen ook een fijne zomer!!!

Hola!

Geen vakantie voor mij, maar gewoon aan het werk! Das niet zo erg als het weer een beetje goed is: af en toe regen of onweer vind ik niet erg, als er tussendoor dan maar een lekker zonnetje is zodat je af en toe even lekker buiten kan zitten. Het wordt langzaam wat rustiger op het werk dus das ook wel fijn...;) Owh en kijk es wat ik op FB tegenkwam....

Fijn weekend allemaal!

Owwwhhhh

wat zullen ze toch blij met je z`n Maaik:) een serieuse werknemer!!

volgens mij is deze week niet zo een mooie weer:( Hopen dat het gauw 25 graden wordt:)

Waaawieee!!:)

Fijne weekend!!

Het was hier de hele week best wel warm 24 tot 30 graden en we hebben eigenlijk maar 1 dikke stortbui gehad donderdag, de rest van de week best lekker en soms zelfs een beetje te warm uit de wind.

Eh hmmm, of ze nog blij zijn met mij als ik weer hals over kop vertrek om achter Enrique aan te gaan weet ik niet....;)

xxx

RSS

© 2013   Created by Enrique Iglesias.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service