Enrique Iglesias

New single "Finally Found You" available on iTunes.

Hola Fans!

Hoe gaat het ermee?

In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!

Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

Photobucket

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Photobucket

Have fun!!

Besos
Mrs. Iglesias (Amany)

Views: 27682

Reply to This

Replies to This Discussion

Jaaaa, die trui he?? :) zucht...... (I can be your hero baby!! )

Hier ook truiendag vandaag ;) al heeeeeeeeeeel de dag regen, regen, regen!! bwèk! nou ja,gelukkig geven ze voor de namiddag beter weer op! Wie weet kan ik nog wat kleur opdoen vóór ik naar Frankryk vertrek!! Want ik geef al geen licht meer maar het mag wat bruiner(nou ja,ik ben wel blond hé)

Veel groetjes,

Pitufa

Goed, geen zon meer dus. Het heeft alleen maar geregend en ondertussen zyn we alweer thuis. Jee, wat zal ik bly zyn dat ik volgende week in het zonnige zuiden zit! Zo valt het aftellen me nog zwaarder.
Veel groetjes,
pitufa

Ja het was hier ook weer lekker regenachtig, alhoewel 's avonds wel  wat opklaarde....Ik hoop voor je dat het weer in zuid frankrijk wat beter is, dan heb je wat meer vakantiegevoel! Voor mij begint het weekend nu: 2 daagjes vrij,altijd een lekker vooruitzicht maar voor je het weet is het weer voorbij!

Besitos, Maaike

Nog 3 nachten en 2 dagen te gaan!! Vrydag vertrekken we (hoewel myn vader pas rond 9 u wil vertrekken) Maar nu komen allerhande lastige dingen opeens nog op me af: opnieuw rylessen aanvragen, contact opnemen met iemand om werk te zoeken,..... Bwèk. Mijn hoofd staat daar nu eerlijk gezegd ook niet naar en ik heb ook zoiets van: laat me allemaal gewoon met rust, het komt er ooit wel eens van, maar nu ben ik jong en wil ik profiteren van mijn leven!! Ik ben het al een keertje byna kwijt geweest en ik weet hoe kostbaar de momentn zijn en dat je er volop moet van genieten!!

Veel groetjes,

Pitufa

Groot gelijk meid! Eerst maar lekker genieten van je vakantie en dan daarna maar weer de rest, ook al zijn dat best wel belangrijke zaken: door dat rijbewijs en werk ga je je vast weer wat vrijer en zelfstandiger voelen, je komt dan weer wat makkelijker de deur uit en onder de mensen! :)

Hey iedereen!
Dit wordt voorlopig myn laatste post voor ik vertrek want morgen ben ik weg en vertrek ik naar la douce france!! Bon voyage!! Veel groetjes,
Pitufa

ENJOY xX

Hoi Allemaal!

nog twee weken dan ga ik op Vakantie :) Naar duitsland ( sauerland)  weet niet of het leuk is daar!!

Maar hopen dat daar mooie weer is!! Want hier in Almere niet:( alleen maar Regen en nog eens regen!! lijkt wel herfst !!

Owwwwwhh!! Enrique JLO Tour is begonnen he:) aaawwwhh!! Wil echt de video``s en foto`s zien: ) Hopen dat Enrique iets stoers echt iets anders aan heeft!!:) Maar denkt het niet!! Aacch jaa maak toch niet uit!! Alles past bij hem!!LOL

fijne weekend allemaal!!

Liefs!

Tanoeska

LOVE YOU ALL:) X

Hmm, lovely.. ♥

WAUW

RSS

© 2013   Created by Enrique Iglesias.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service