New single "Finally Found You" available on iTunes.
Hola Fans!
Hoe gaat het ermee?
In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!
Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Have fun!!
Besos
Mrs. Iglesias (Amany)
Tags:
Permalink Reply by Laura Iglesias on July 31, 2012 at 3:01am Heey Joselien!
Ik heb je foto´s net gezien. Hele mooie foto´s! :)
Moet je nu al weer gelijk aan de studie? Veel succes met je scriptie!
xx
Permalink Reply by Tanoeskaiglesias on August 3, 2012 at 11:42am Hoi Joselin!
Leuk dat je een leuke vakantie gehad heb! en echt leuke foto`s! en idd Oostenrijk is Prachtig!
Permalink Reply by Laura Iglesias on July 31, 2012 at 3:27am Buuuuuu de laatste week in Zuid-Frankrijk is al aan de gang. :(
Dagen vliegen voorbij.
Helaas ben ik wel weer heel erg verkouden :(
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on August 2, 2012 at 5:42am Hoi iedereen!
Voor iedereen die nog in Zuid-Frankrijk vertoeft: geniet ervan!!!, want hier is het maar 22 ° ,wisselvallig, dus kortom: BRENG ALSJEBLIEF WAT ZON MEE!! Ik heb nog vakantie tot en met zondag, maar ben dan al een week thuis jammer genoeg! En thuiszitten doet de PED weer toeslaan! zeker als ik besef dat het zaterdag 3 maand geleden is dat we hem zagen in Madrid! WAAR BLIJFT DIE DVD TOCH?? Hopelijk kan ik hem op mijn verlanglijstje voor mijn verjaardag zetten ;)
@Joselien: véééééél succes met je scriptie!!
Veel groetjes,
Pitufa
Permalink Reply by Tanoeskaiglesias on August 3, 2012 at 11:43am Leuk:) zuid-Frankrijk!
aaachhh stomme verkoud heid weer!!
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on August 2, 2012 at 8:54am Hoi iedereen! Hier ben ik terug!! Valt het op dat ik me verveel?? IIG vandaag dan toch, want morgen ga ik zwemmen(daar gaat mijn mooi kleurtje :( )en in de vooravond ga ik al naar een verjaardagsfeest van een vriendin. Zaterdag dan gaan we 's middags op visite by vrienden en gaan we er ook lunchen en daarna vertrekken we voor 1 dagje naar onze Belgische kust!!
Groetjes,
Pitufa
Permalink Reply by Tanoeskaiglesias on August 3, 2012 at 11:43am Hoooi Emilie!
Geniet he! X
Permalink Reply by Maaike on August 5, 2012 at 2:22pm Hoi allemaal!
Nienke, Laura, Emilie, Amany, Joselien & Tanoeska welkom terug! Helaas is jullie vakantie weer voorbij maar je ziet dat het hier ook rustig is, dus jullie hebben niks gemist! ;) Er zijn nog steeds veel op vakantie maar nu jullie weer terug zijn, wordt het hier hopelijk ook weer een beetje drukker.....Sterkte met de after-vacation-dip en de PED...het worden zware weken/maanden!! Gelukkig hebben we elkaar en al die mooie herinneringen! ;)
Besos, Maaike
Permalink Reply by Nienke on August 5, 2012 at 3:14pm Thanks Maaike! Haha gelukkig hebben we hier elkaar idd, thuis worden ze af en toe wel een beetje moe van m'n Enrique verhalen :p. En vind het nu ook gewoon heel leuk om alles van de tour te volgen, heb ik toch nog een beetje het idee dat ik er een soort van bij ben, al kan het natuurlijk niet tippen aan het er echt bijzijn ;)!
x
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on August 6, 2012 at 8:30am Klopt Nienke,
Al die foto's van fans met hun zelfgemaakte posters zyn wel fyn, maar het is toch anders als je er zelf bij ben hé? Dan voel je al dagen op voorhand die kriebels komen, moet er vanalles geregeld en gedaan worden,..Valt het op hoe erg ik hem mis?? Had ik maar al dieDVD om naar te kijken!!! Binnen een maand of wat is het mijn verjaardag en er valt nog steeds geen spoor te bekennen van die DVD!!En dan te bedenken dat er al sprake van was in Maart!!Nu goed, hy moet gewoon snel weer deze kanten uitkomen of ik word GEK! En dan heb ik het over de ergste graad PED die er bestaat!!
Veel groetjes,
Pitufa
© 2013 Created by Enrique Iglesias.