Enrique Iglesias

New single "Finally Found You" available on iTunes.

Hola Fans!

Hoe gaat het ermee?

In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!

Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

Photobucket

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Photobucket

Have fun!!

Besos
Mrs. Iglesias (Amany)

Views: 26943

Reply to This

Replies to This Discussion

ehm, als dit bedoeld was als medicijn tegen onze zware aanval van PED, dan moet ik je teleurstellen: DIT HELPT DUS NIET HE!!! Aaaaahhhhhhhhhhhh LOL ;)

Het mag dat mss niet helpen, maar het vind het best wel lekker om naar te kijken en dan heb ik toch iets om me wat op te warmen op zo'n miezerige, grijze dag!! De regen valt hier momenteel met bakken uit de lucht zeg!! Jee, ik ben nog maar terug uit vakantie en wil al terug!!

Veel groetjes,

Pitufa

haha sorry, zal de volgende keer weer even een waarschuwing plaatsen! ;)

Deze foto ken ik maar niet waar hij zijn riem naar beneden schuift. Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah oh my god. How am I ever gonna find a man that can compete with this?.....

sell music online

ja die aftervakantie dip slaat hard toe haha, maar het mooie weer van dit weekend helpt gelukkig wel. Ik ben gister zelfs naar het strand geweest! Scriptie weer verbeterd na de reactie van de tweede lezer nu even afwachten wat mijn begeleider ervan vindt na alle grote verbeteringen die ik na mijn vakantie gedaan heb.

dames geniet nog even lekker van het zonnetje!

groetjes joselien

Joselien, ik hoop dat je verbeteringen goedgekeurd worden, maar miss is de 2e lezer wel wat beter gestemd met het mooie weer nu ;)Ook hier is het ondertussen haast tropisch warm (hoewel je onze schamele 30 ° maar moeilijk kan vergelijken met de meer dan 40° iin Spanje of in Las Vegas waar mijn tante nu zit) Nu, ik vind dit helemaal niet erg, maar mijn broer zit momenteel te studeren voor zijn herexamens en het wordt dit weekend nog warmer!!

Ik ga het dit weekend zeker niet aan mijn hartje laten komen, want wij trekken vrydag naar ons appartement aan zee!!

CU guys, have fun in the sun maar maak dat je niet vergeet te smeren!!!

Groetjes,

Pitufa

Owh dat heb je goed getimed Emilie! Tropisch weekend en dat naar je appartement aan zee! :) Heerlijk! Hier moet gewoon gewerkt worden maar goed, het is allang heerlijk dat het zomer is dus genieten we er maar van wanneer het kan!

Succes met je scriptie Joselien en dan zo langzamerhand maar gaan aftellen naar 26 september of niet? ;)

Fijn weekend allemaal en smelt niet!! :)

Besos

pfff ben blij dat die tropische hitte voorbij is zeg! Was geen pretje om te werken gisteren.....maar goed zal niet klagen, we willen mooi weer toch en geen regen en sneeuw! Als we de hitte tijdens een concert kunnen weerstaan....;)

@emilie was het aan de Belgische kust een beetje uit te houden? :)

zo nu is dit topic weer wat gemakkelijker te vinden....:)

Hey Maaike!!

Ja hoor het was heerlijk aan zee! Er woei een lekkere zeebries en de zon schijnt niet binnen in ons appartement, maar wel vollop op ons terras! We konden het dus lekkker koel houden. Het was echter pas toen we terug thuiskwamen dat de tropische hitte toesloeg, want ons huis ligt nogal in de bomen waardoor het op de koop toe ook zéér vochtig is! Ik heb dan ook maar 4 uurtjes kunnen slapen deze nacht,aangezien ik op het sofa-bed in de studeerkamer moest slapen (het was echt té warm op mijn kamer) én bovendien werd ik ook noog geplaagd doorr een mug! Maar goed, het is nu al een pak koeler en dus best 'slaapbaar', dus zal ik mijn schade wel inhalen vannacht!!

Veel groetjes,

Pitufa

Wat zullen we lekker slapen allemaal vannacht! ;)

RSS

© 2013   Created by Enrique Iglesias.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service