Enrique Iglesias

New single "Finally Found You" available on iTunes.

Hola Fans!

Hoe gaat het ermee?

In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!

Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

Photobucket

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Photobucket

Have fun!!

Besos
Mrs. Iglesias (Amany)

Views: 26904

Reply to This

Replies to This Discussion

Wat goed!!
Goedzo Roos!
En je haar is echt leuk zo Priscilla! :)

Eigenlijk zou ik nu huiswerk moeten maken, maar ik heb al de hele middag eraan gezeten en ik wil ook een beetje vakantie vieren. Dus ik stop maar en ga naar Enrique luisteren (als ik dat onder het huiswerk maken doe kan ik me echt niet concentreren, haha).

xx
@ Roos : EN 8!!!!!!! GREAT JOB GIRL!

@ Monique : Dankjewel!

x Priscilla
Congrats Roos, wow een dikke 8! Enrique kan trots op je zijn en wij ook :)

Priscilla je haar is echt leuk geworden!! Maar je hebt het dus rood gehad? Was het de bedoeling? Vriendinnen van mij wilden hun haar een keer bruin verven maar toen werd het knaloranje clownshaar :P

Laura succes met de rest van je toetsen en gefeliciteerd met je cijfer voor duits!

Carolien, welcome back! Het was zeker wel lekker warm daar! Ik wil ook wel een korte 2e zomer ;)

Bedankt voor alle reacties op de foto's van mijn kamer :) Morgen komt de nieuwe kast en misschien ga ik ook nog even naar Ikea om fotolijsten te halen.

xx Irene
Heey dames!

Pris; oojaah moeten we zeker ff afspreken:) en whauuw die nieuwe lijn bij de H&M....ik hoorde al zoiets..echt gaaf,moeten we ook zeker een kijkje nemen, yay!

ik lees morgen de rest wel terug, ben echt moe en heb net een zwaar afscheid achter de rug...een goede vriendin van me vertrekt morgen na engeland voor goed:( vond het echt zwaar om afscheid te nemen...ik haat afscheid nemen:S
aaaah al die enrique momenten die ik met haar heb kunnen delen en dat terwijl ze niet eens fan is,maar toch, we konden samen heerlijk wegzwijmelen bij zn dvd's;) en ze wou alles over hem aanhoren..... aaah ik ga haar zo missen!

goodnight all!
Oh is best naar he als je moet afscheid nemen van een vriendin. Je kan haar nog wel mailen en bellen en zo maar da's niet hetzelfde he. Snap dat wel. Misschien kan je haar af en toe eens opzoeken of zij jou ? Hoe komt het eigenlijk dat ze verhuisd ? De liefde ? Werk ? Familie ?

Sterkte he meid.

Liefs,
Hildeke !
Heee meiden!

Nou lekker is dat, ik zit ziek thuis en dat komt echt nooooooooooit voor! de laatste keer was 2 jaar geleden..
dus ik stop nu weer, want ik krijg nu weer hele erge hoofdpijn!

Fijn weekend iedereen!

Liefs,
Astrid
Hey chica's!

Thanks! Zonder jullie steun was t mij nooit gelukt... hehe (a)

Astrid, veel beterschap!

Alles goed met jullie?? Het is WEEKEND!

OMG! Vannacht werd ik wakker, dus ik rekte me uit en ineens kramp in mijn kuitspieren. Dat komt bij mij weleens vaker voor maar nu duurde het echt lang totdat de kramp weg ging, toen ik mn kuitspieren rekte. En er ontstond een hele kloppende bult op mijn binnenste kuitspier... ik dacht SHIT!! Dus ik kon maar 1 houding met mijn voet leggen zonder dat de kramp aan hield. Heb gewoon 10min met pijn in bed gelegen, dus ik heb mn voet gefixeerd tegen mijn andere been en ging toen weer slapen.. ik heb nu alleen maar drukpijn maar hopelijk is het net ernstig!!

Suc6 voor degene die moeten leren, zoals moi! En de voor de rest, prettig weekend!

Kiss Roos
ah ja ik ken t gevoel , ze zeggen wel eens tegen mij dat je dan een blokje zeep onderin je bed moet leggen?????? zou er voor zorgen dat je geen kramp meer krijgt...
nog niet geprobeerd maar schadelijk kan t niet zijn , hooguit heerlijk ruikende voeten :)

veel succes met leren allemaal en een fijn weekend.
mijn vaste pc is ook naar de pc dokter geweest en hiep hiep hoera ik kan m weer gebruiken:)
eindelijk mijn eigen pc weer.
mijn laptop dat duurt nog wel een week of 2 denk ik dat ie weer thuis is.
Dat klopt Agnes, men mama die had dat vroeger altijd aan haar voeteinde liggen. Schilfers Marseillezeep in een washandje. Dat legde ze dan onder de lakens. Zou helpen.

Maar hoe naar Roos. Is echt niet fijn zo van die krampen. Zeker als ze dan nog aanhouden. Hopelijk ben je er snel van verlost en krijg je het niet opnieuw. Kan je leraar er niet effe naar kijken ?

Liefs,
Hildeke !
Ik moest gewoon ff op het forum rondhangen. Ik had ff nood om gelijkgestelde mensen op te zoeken ;) Veel dikke knuffels en hopelijk tot gauw,
Pitufa
Emilie leuk je hier weer te zien :)
Hoe gaat t met jou?

RSS

© 2013   Created by Enrique Iglesias.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service