Enrique Iglesias

New single "Finally Found You" available on iTunes.

Hola Fans!

Hoe gaat het ermee?

In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!

Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

Photobucket

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Photobucket

Have fun!!

Besos
Mrs. Iglesias (Amany)

Views: 26931

Reply to This

Replies to This Discussion

Daisy Iglesias said:
ja idd dat zei ik ook al=P
als hij niet in Amsterdam komt dan staat het ook niet op die shirtjes toch?
dt lijkt mij dan=P

xxxDaisy

Ja op mijn shirt stond ook al amsterdam, dus ik blijf hoop houden. maar zou zoiets dan niet al veel langer bekend zijn?
ik weet niet hoe zoiets werkt hoor. Maar ik hoop dat het nog een keer komt!! Altijd mooi om hem te kunnen zien!!
kusjes
Carolien said:
Hi Agnes, nee je mist niks volgens mij, we hopen dat ie naar HMH komt maar ik ben een btje bang dat dat neit dorogaat hoor!

Hier nog een paar foto's, de 1e van mij de andere van Vicky. Foto's maken was moeilijk maar de filmpjes zijn vrij goed, vooral die van Love to see you Cry die Vicky helemaal gefilmd heeft (goed beeld en ingezoomd) en ik heb oa Ring my bells en Rhythm divine helemaal en nog een heleboel waar ik stukjes van heb gefilmd - je wilt gaag filmen maar ook zo graag meezingen en dansen he :-P !!

IMG_0348P1000105
P1000106
P1000162
P1000158

wow mooie foto's! ben benieuwd naar de filmpjes.
wat een avond was het he.
groetjes aan Vicky

had de moed al opgegeven voor HMH maar als het op het shirt staat aangegeven begint de hoop weer te glooren
Jaaa ik hoop echt dat ie nog komt! Maar lijkt me haast wel, anders zet je dat toch niet op zo'n t-shirt? er stonden ook nog 3 concerten in de UK op, maar die staan ook nog niet hier op de site. Ben benieuwd wanneer dat concert is, ik hoop dat ik erheen kan!! Lijkt me echt gaaf als ze die opnamens voor de dvd in Nederland gaan maken zeg!!
Carolien said:
Hi Mandy en Daisy
Dat wist ik niet dat Amsterdam op de shirts staat, dat is dan wel heel spannend!!!
-x- Carolien

Nou, op die tourshirts die je kon kopen daarzo, stond wel Amsterdam bij. En in L&C had hij het toen ook over Amsterdam, dus ik blijf de hoop erin houden dat ie nog een keer in Nederland komt!!>>

jah nou we zien vnzelf dn wel he!
er zal toch wel meer bekent over gemaakt worden!
en anders staat er een foute datum op de concert shirts!xD
maar dat llijkt me neit=P
xxxDaisy
Mandy said:
Jaaa ik hoop echt dat ie nog komt! Maar lijkt me haast wel, anders zet je dat toch niet op zo'n t-shirt? er stonden ook nog 3 concerten in de UK op, maar die staan ook nog niet hier op de site. Ben benieuwd wanneer dat concert is, ik hoop dat ik erheen kan!! Lijkt me echt gaaf als ze die opnamens voor de dvd in Nederland gaan maken zeg!!

jah echt he!!!
dat zou geweldig zijn!!
jmmr dat ik er dn niet bij kan zijn!!=(
naja eerst maar ff afw8en op de precieze datum en dan maar kijkn!!=P
xxxxDaisy
Daisy Iglesias said:
Carolien said:
Hi Mandy en Daisy
Dat wist ik niet dat Amsterdam op de shirts staat, dat is dan wel heel spannend!!!
-x- Carolien

Nou, op die tourshirts die je kon kopen daarzo, stond wel Amsterdam bij. En in L&C had hij het toen ook over Amsterdam, dus ik blijf de hoop erin houden dat ie nog een keer in Nederland komt!!>>

xxxDaisy

welke datum staat er dan op? kan ik er alvast rekening mee gaan houden :)
Aaaaah meiden!! Wat een geweldige verhalen en foto's weer!!! Het moet echt super geweest zijn of niet??!!
Hee Amany, nog geen bericht van jou meid...ben benieuwd :P

Dus Amsterdam stond op de shirtjes?? Ik hoop zo dat ie komt hea, dan kan ik toch nog heen :D Can't wait to see E again!! hihi En nog opnames van de dvd ook, het lijkt allemaal te mooi om waar te zijn!!

xxx Manon
Agnes said:
Daisy Iglesias said:
Carolien said:
Hi Mandy en Daisy
-x- Carolien

xxxDaisy

welke datum staat er dan op? kan ik er alvast rekening mee gaan houden :)

Er stonden geen datums bij helaas, maar het was na Hasselt, en na Amsterdam stonden er nog 3 in de UK.. maar de precieze datum stond er helaas niet bij, die weten we hopelijk wel heel snel!
Manon said:
Aaaaah meiden!! Wat een geweldige verhalen en foto's weer!!! Het moet echt super geweest zijn of niet??!!
Hee Amany, nog geen bericht van jou meid...ben benieuwd :P

Dus Amsterdam stond op de shirtjes?? Ik hoop zo dat ie komt hea, dan kan ik toch nog heen :D Can't wait to see E again!! hihi En nog opnames van de dvd ook, het lijkt allemaal te mooi om waar te zijn!!

xxx Manon

Ik weet niet zeker of de dvd dan in NL wordt opgenomen hoor :P Maar hij zei iets over een dvd, dat ie wel snapt dat artiesten hun dvd's altijd in NL op willen nemen ofzo, dus misschien hij ook wel als ie nog een keer komt!
Ik ging gister om half 5 slapen (moest heel de avond bespreken met mn bff!) en werd net wakker rond 1 uur whaha!

Het concert was echt geweldig!!!!! ik had wel zere voeten op mn pumps! had toch beter gympen aan kunnen doen hahahaha! ik heb ook nog paar mooie foto's! maar jammer genoeg heeft enrique onze kadootjes niet aangenomen.. hij nam helemaal niet veel aan he? hij heeft wel op een kadootje gestaan en die had de securty eraf gehaald en weer aan mij gegeven. dus ik heb via via zn scoen aangeraakt whahahaha! ik heb ook nog paar foto's die zal ik nog wel posten sommige zijn wel vreemd met vege in de foto's enzo! MAA R HET WAS GEWELDIG! ik heb nog tourbook, shirt met lange mouwen, sleutelhanger gekocht! poster waren op GRRRR..! die wilde ik zo graag maarja!

x Jennifer
Haha...dat snap ik wel ;) maar zou toch vet gaaf zijn!!
Trouwens er was gisteren iets over het concert op tv! en ik was in beeld want iemand herkende mij! hebben jullie daar oook wat over gehoord? want die vrouw weet niet meer welk programma! xD

x Jennifer

RSS

© 2013   Created by Enrique Iglesias.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service