New single "Finally Found You" available on iTunes.
Hola Fans!
Hoe gaat het ermee?
In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!
Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Have fun!!
Besos
Mrs. Iglesias (Amany)
Tags:
ja idd dat zei ik ook al=P
als hij niet in Amsterdam komt dan staat het ook niet op die shirtjes toch?
dt lijkt mij dan=P
xxxDaisy
Permalink Reply by Agnes on May 6, 2009 at 4:40am Hi Agnes, nee je mist niks volgens mij, we hopen dat ie naar HMH komt maar ik ben een btje bang dat dat neit dorogaat hoor!
Hier nog een paar foto's, de 1e van mij de andere van Vicky. Foto's maken was moeilijk maar de filmpjes zijn vrij goed, vooral die van Love to see you Cry die Vicky helemaal gefilmd heeft (goed beeld en ingezoomd) en ik heb oa Ring my bells en Rhythm divine helemaal en nog een heleboel waar ik stukjes van heb gefilmd - je wilt gaag filmen maar ook zo graag meezingen en dansen he :-P !!
Permalink Reply by Mandy on May 6, 2009 at 4:43am
Permalink Reply by Daisy Iglesias on May 6, 2009 at 4:47am Hi Mandy en Daisy
Dat wist ik niet dat Amsterdam op de shirts staat, dat is dan wel heel spannend!!!
-x- Carolien
Nou, op die tourshirts die je kon kopen daarzo, stond wel Amsterdam bij. En in L&C had hij het toen ook over Amsterdam, dus ik blijf de hoop erin houden dat ie nog een keer in Nederland komt!!>>
Permalink Reply by Daisy Iglesias on May 6, 2009 at 4:48am Jaaa ik hoop echt dat ie nog komt! Maar lijkt me haast wel, anders zet je dat toch niet op zo'n t-shirt? er stonden ook nog 3 concerten in de UK op, maar die staan ook nog niet hier op de site. Ben benieuwd wanneer dat concert is, ik hoop dat ik erheen kan!! Lijkt me echt gaaf als ze die opnamens voor de dvd in Nederland gaan maken zeg!!
Permalink Reply by Agnes on May 6, 2009 at 4:50am Carolien said:Hi Mandy en Daisy
Dat wist ik niet dat Amsterdam op de shirts staat, dat is dan wel heel spannend!!!
-x- Carolien
Nou, op die tourshirts die je kon kopen daarzo, stond wel Amsterdam bij. En in L&C had hij het toen ook over Amsterdam, dus ik blijf de hoop erin houden dat ie nog een keer in Nederland komt!!>>
jah nou we zien vnzelf dn wel he!
er zal toch wel meer bekent over gemaakt worden!
en anders staat er een foute datum op de concert shirts!xD
maar dat llijkt me neit=P
xxxDaisy
Permalink Reply by Mandy on May 6, 2009 at 5:00am Daisy Iglesias said:Carolien said:Hi Mandy en Daisy
-x- Carolien
jah nou we zien vnzelf dn wel he!
er zal toch wel meer bekent over gemaakt worden!
en anders staat er een foute datum op de concert shirts!xD
maar dat llijkt me neit=P
xxxDaisy
welke datum staat er dan op? kan ik er alvast rekening mee gaan houden :)
Permalink Reply by Mandy on May 6, 2009 at 5:01am Aaaaah meiden!! Wat een geweldige verhalen en foto's weer!!! Het moet echt super geweest zijn of niet??!!
Hee Amany, nog geen bericht van jou meid...ben benieuwd :P
Dus Amsterdam stond op de shirtjes?? Ik hoop zo dat ie komt hea, dan kan ik toch nog heen :D Can't wait to see E again!! hihi En nog opnames van de dvd ook, het lijkt allemaal te mooi om waar te zijn!!
xxx Manon
© 2013 Created by Enrique Iglesias.