Enrique Iglesias

New single "Finally Found You" available on iTunes.

Hola Fans!

Hoe gaat het ermee?

In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!

Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

Photobucket

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Photobucket

Have fun!!

Besos
Mrs. Iglesias (Amany)

Views: 26952

Reply to This

Replies to This Discussion

wow Roos
je verwoord het weer mooi :)
it really was an amazing night!
Ik heb echt zo'n coole foto he (al zeg ik het zelf xD) ik vind hem echt vet grappig :P

Hallo allemaal!!

OMg wat een verhalen en fotos zeg! ik heb vandaag echt nodig om bij te komen..heb speirpijn in mn armen van het filmen..mn keel doet zeer ahha (van het zingen) maar ik ga alles rustig ff terug lezen en natuurlijk zal ik ook mijn verhaaltje doen..ik heb het hele concert bijna gefilmt dus ben nog ff druk bezig om alles online te zetten.

anyway het was weer een dag om nooit te vergeten he! omg!!! yayayayyayayayayayya!!

oohjaah annemarijn: dat klopt jaah! enrique zwaaide naar ons op de eerste rij ahah dat gezicht van hem...hij herkende ons gelijk zo leuk! maar zou je die video willen uploaden? ben er erg benieuwd naar;) hij zwaaide namelijk 2 keer en ben benieuwd welke jij hebt gefilmd hihi

tot snel allemaal!!

p.s: op naar hasselt!
Hey chica's!

Wat een supermooie foto's en verhalen allemaal! Ik heb vanavond jammer genoeg niet veel tijd om alles uitgebreid te bekijken, maar ga hier morgen zeker werk van maken :o)

Zijn jullie al een beetje bekomen?? Dat zal mss nog wel ff duren ;o))

Ik ben vandaag tot het besef gekomen dat ik Enrique volgende week zondag ook al ga zien (Hasselt) dus dat is ook alweer niet zo lang meer ondertussen, joepie!! :o))

Lindy, ik hoop dat de aandeelhoudersvergadering een beetje is meegevallen? Ik heb in het middelbaar ook een mini-onderneming gehad met mijn klas en wij hadden ook die vergaderingen dan, alleen heb ik nooit moeten spreken, gelukkig :o)
Maar ik ben er zeker van dat het je gelukt is!

Groetjes
Tine
Ok hier ben ik weer! haha ik moet ff deze nieuwe site uitvinden allemaal :P

maargoed...

WAT WAS HET LEEEEEEEEEEEEEEEUK HE!?!?!?!?! HAHAHAHA OMG PARIJS, ROTTERDAM HET WAS EGT GEWELDIG! En ik me longen uit me lijf geschreeuwd om op het podium te komen, haha dit was me kans maar helaas :P Nog 1 x proberen in Hasselt! haha

En jullie hebben me allemaal gezien ook nu btw ;)

Ik ben nu nog druk met filmpjes en foto's op internet aan t plaatsen, want ik heb echt heeeeel veel mooie foto's en filmpjes van goede kwaliteit dus ik zou zeggen hou ff mn hyves maar vooral mn youtube kanaal in de gaten:

http://www.youtube.com/user/mauriice89

Ik hoop dat ik snel jullie reacties foto's en alles kan lezen, maar ik leef echt nog steeds in één of andere roes ofzo :P haha ik vond het echt zooooooooo geweldig!

Rotterdam was echt geweldig met dat publiek, maar ook in Parijs vond ik het zo lief dat hij 2 jongens op t podium nam en een kusje gaf. Hahah echt super leuk!

Maargoed ik ga even verder met mn meer dan 200 foto's en filmpjes :P haha, ik spreek jullie snel!!!

xx
Super dat er een echte nederlandse fanclub is!
Heb al vaker hier meegelezen in het topic en gisteren dan toch de stap genomen om me aan te melden en vandaag mijn eerste berichtje te schrijven.
Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Monique, 16 jaar en ik woon in Mechelen, helemaal in het zuiden van Limburg, in Nederland.
Ik luister al ongeveer 4 jaar naar Enrique Iglesias maar sinds vorig jaar kan ik mezelf toch wel een fan noemen. Het vorige concert heb ik helaas niet kunnen meemaken want het was al uitverkocht voordat ik wist dat er een concert kwam.
Mijn moeder verzekerde mij dat we er de volgende keer bij zouden zijn, wisten wij veel dat dat al over 2 jaar zou zijn!
Met het "beloofd is beloofd" in mijn achterhoofd heb ik op de dag na de start van de kaartverkoop twee zitplaatsen gereserveerd. En zijn we dus afgelopen dinsdag richting Rotterdam vertrokken.
Nou ik hoef niet meer te zeggen dan de mensen die al gereageerd hebben: That night I feel motherfucking great! ;)
Het was ook mijn eerste concert ooit dat ik meemaakte en ik zit nu nog na te trillen.
Geweldig trouwens dat jullie zo dichtbij stonden, hopelijk ben ik er volgende keer ook zo snel bij met kaarten kopen.
Tot zover mijn eerste berichtje hier!

xx Monique
Holaa chickaa's! Na een lange tijd niet op het forum te zijn geweest moet ik heeeeeeeel wat terug lezen xD
Ik vond het concert helemaal geweldig! And girls with you it was awsome!
Ik heb een heel verslag geschreven op me hyves van de heledag als je behoefte heb om het te lezen :
http://appelsiintje.hyves.nl/blog/23123895/05_05_09_Greatest_Hits_C...

Het enige wat ik jammer vond is dat hij geen spaans had gezongen, maar het blijft alsnog een top concert! Ik kan niet wachten om hem weer te zien!

xx Priscilla
lauraiglesias said:
OMG gisteren was echt zo geweldig! Mijn vader en ik kwamen aan tegen kwart over 5. Mijn vader moest eerst de koplamp van de auto vervangen, want dit gaf niet zoveel licht meer. Daarna liepen we naar de ingang. We konden het snel vinden, want het stond ook al aangegeven. Ondertussen nog even gezeten (krachten sparen voor het staan =P) en mijn moeder gebeld met dat we er waren.
Volgens mij zag ik wel een paar van hier maar ik wist het niet zeker. Nou ik moest een foto maken van mijn moeder van de drukte, dus misschien herken je jezelf hierop.

Misschien hebben jullie me gezien. Ik had namelijk een blauwe vest aan en natuurlijk ook de concert shirt!

Maar goed, tegen 6 uur sloten wij achter in de rij en toen was het wachten tot 7 uur. Uiteindelijk gingen tegen 7 uur de deuren open. Kaartjes binnen handbereik en hup naar binnen voor een goed plekje. We zaten achterin de Golden Circle, want vooraan lukte al niet meer. Maar toch hadden we een goed plekje.

Tegen kwart over 8 kwam Esmee Denters. Daar heb ik ook nog wat foto's en filmpjes gemaakt, maar ze kan best goed zingen! Was niet slecht.
Uiteindelijk kwam dan Enrique!! Dit was mijn eerste grote concert en ik wist niet wat ik zag! Licht ging uit (iedereen gillen) foto camera's in de aanslag. Vond het aan de ene kant wel grappig.
Toen kwam Can You Hear Me. Nouuuu het dak ging ERAF!!!

De meesten weten wel wat verder allemaal gebeurd is, dus ik post nu gewoon even wat foto's.

Als je nog meer foto's wilt zien die ik gemaakt heb, moet je even kijken op mijn profiel hier, daar heb ik alles staan.

HET WAS ECHT GEWELDIG GISTEREN, KAN NIET WACHTEN TOT HET VOLGENDE CONCERT!!

xx Laura

Ik zie me zelf iig wel helemaal vooraan en Roos ook met haar oranje regen jas en daar stond miriam tegen ons te praten en ik zie amany haar haar LOL!

Hier een foto dan kan je het zien! Ik heb de namen van links naar rechts gezet:

xx Priscilla
En trouwens voor Annemarijn en Laura.

Enrique zocht idd contact met ons te melig LOL!
Eerst zwaaide hij een paar keer en ging ook voor ons stil staan.

En het grappig was Roos en ik gingen bij Not in love : You sexy thing yeah you know it naar hem wijzen en nadruk leggen op die zin. En amany lachen haha!
En bij escape gingen wij ook naar hem wijzen en bij ons hart enzo bij het refrein en toen deed hij met ons mee xD Hier een foto er van van Wietske haar filmpje.

xx Priscilla
Aaaahh meiden!! Wat een geweldige foto's, filmpjes en verhalen!!! Echt, nu kan ik echt niet meer wachten om hem nog een keer te zien en baal alleen maar erger dat ik niet kon haha....maar jullie maken veel goed...aaaaahhh....wat geeft dat een super lekker gevoel om hem te zien :D Haha, ik lijk wel verliefd (voor zover dat nog niet was :P)
Echt de volgende keer (misschien oktober) ga ik echt mee!!! Aaaaaaaaaaaaaaahhh, ik hou van die vent haha
Heeft iemand toevallig de hitkrant van deze week gezien? Er zitten namelijk heeel veel posters in en ik wil weten of er een poster van Enrique in zit xD
(denk het haast niet aangezien hij er vorige week ook in stond, maar je weet maar nooit he ^^)
Meiden, Gaan jullie ook naar Hasselt?? hebben jullie misschien een kaart over voor eerste rang ??? ik wil graag met jullie mee die knat op. Laat het even weten please.
foto's van Ahoy staan op mijn profile ...

Liefs Selena

RSS

© 2013   Created by Enrique Iglesias.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service