Enrique Iglesias

New single "Finally Found You" available on iTunes.

Hola Fans!

Hoe gaat het ermee?

In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!

Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

Photobucket

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Photobucket

Have fun!!

Besos
Mrs. Iglesias (Amany)

Views: 26970

Reply to This

Replies to This Discussion

Nou ja, misschien komt ze nog wel.Maar feit is dat het hier het hele weekend zonnig en droog blijft!! Maar het was wel koud vandaag! Nou ja, dat kan me eigenlijk niks schelen. Daar kan je je naar kleden hé.Dan trek je een dikke jas aan en een muts(ik heb er zo'n mooie uit Peru,maar wel een echte)Maar dat het grijs en somber is daar bedank ik voor!! Nu weet je in ieder geval dat er beterschap op komst is hé!

Groetjes,

Pitufa

Hey allemaal!!

Gisteren was maar een saaie dag. Nou ja, saai... heb tot 12  u in men bed gelegen en ben daarna naar het kerkhof geweest naar het graf van mijn oma. T was best wel een zware dag dus ook. Vandaag wordt weer een saaie dag, maar morgen gaan we naar Nederland,mosseltjes eten!! mjummie!! Ik kijk er al naar uit!!

Veel groetjes,

Pitufa

Hey chica!

Hoe smaakten de mosselen? ;) Best wel lekker af en toe, met lekkere sausjes en stokbrood....yummie!!

Hier is het al drie dagen supermistig en koud: de winter komt er nu echt aan...dus maar lekker bij de kachel met wat lekkers en dan de computer of tv maar aan. :)

Je zou zeggen dat met het slechter worden van het weer, het hier op het DFT weer wat drukker zou worden, maar het lijkt er nog niet echt op he? Kom op hermanas! Waar hebben jullie het allemaal zo druk mee? LOL

groetjes uit een mistig Friesland!

x Maaike

De mosselen waren inderdaad héél erg lekker!!

Het is mij hier ook vééls te rustig op het forum hoor!! Zeker nu het zo koud is buiten kan ik best wat gezelschap hier gebruiken!! Gelukkig is het hier zonnig , maar het is wel maar 2° buiten. Ik verlang al weer naar de sneeuw(om te skiën weliswaar!!)

Veel groetjes,

Pitufa

heb vandaag voor de zoveelste keer gedroomd over me schatje enrique hahaha droomde dat ik op het podium stond, tijdens zijn concert aaaaah was zo leuk he waaaaaaaaauw. mijn droom gaat gewoon uitkomen.

LOVE<3

@ Milenaa

aaaaaaaaaaaah So lief

Hope it voor je:)

Maar Wanneer komt nou de DVD uit komt Euphoria reload Wel Naar NL

hey,

maaike wat leuk dat je in hetzelfde hotel zat:) Ik hoorde van carolien dat er ook een dvd en live cd van david komen? Hopelijk nu wel met het hele concert erop! en te koop in nl natuurlijk.

ja winter, vanmorgen was de eerste keer krabben hier! het is idd ook mistig geweest, maar nu is het zo helder dat het zelfs licht vriest.. brrr.

ik ben nog steeds aan het wachten op de cijfers van mijn tentamens, dus als ik het weet horen jullie het vanzelf;)

besitos joselien

Hey Joselien,

Ja was inderdaad erg leuk! Na zo'n concert is het toch wel heel erg lekker dat je nog even na kan praten over hoe leuk het was!

En inderdaad, op 1 november is in Teatro Real in Madrid het zelfde concert opgenomen als waar wij op zondag in Parijs van hebben genoten, en in tegen stelling tot Enrique, waar we een eeuwigheid moeten wachten op de dvd :p, komt deze al op 5 december uit!! Yay, ik kan niet wachten!! Weer zo'n lekker live cd voor in de auto en een dvd om thuis van te genieten. Oh en als ie niet in de Nederlandse winkels ligt, bestel ik hem lekker via internet.....geen probleem!

Het heeft hier inderdaad ook al een paar nachten een paar graadjes gevroren, de winter komt er nu echt aan! Het is ook zo vroeg donker bah...

Nou, je hebt zo hard gestudeerd, die tentamens moeten binnen zijn toch? Ik zal nog even voor je duimen! :)

Abrazos!!

Maaike

Hi allemaal!

I Like How It Feels staat op 1 in de Tipparade!

http://www.fmchits.nl/charts

Van 6 naar 1 is goed he!

Dus next week in top 40 !!

Tc all hugs!

aaaaaaaaaaaaaaaag goed nieuws

Gisteren las ik op Facebook dat de heruitgave van Euphoria mét DVD voor de 15e November voorzien was. Dat wil dus zeggen dat ik hem de 26e in Antwerpen op de kop zal kunnen tikken!! Wooohooo!!!Hopelijk ligt hij tegen dan al bij ons in de rekken, want anders krijg ik een inzinking!! Nu heb ik ten minste weer iets om naar uit te kijken!!

Veeeel groetjes,

pitufa

De 15de november is al gepasseerd é, je bedoelt waarschijnlijk de 25ste? :D ! Xx

RSS

© 2013   Created by Enrique Iglesias.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service