New single "Finally Found You" available on iTunes.
Hola Fans!
Hoe gaat het ermee?
In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!
Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Have fun!!
Besos
Mrs. Iglesias (Amany)
Tags:
hey,
ja idd maaike nagenieten hoort er zeker bij! is er eigenlijk al bekend of enrique's concertdvd van ahoy ook los uitkomt? dus niet als bijlage van een cd? ik heb mijn tentamens trouwens allemaal gehaald:) bedankt voor het duimen dus!
hmm ja een nieuwe concertdvd van david zie ik ook wel zitten haha! dat is nog beter dan een live cd:P (al is dat ook niet verkeerd natuurlijk)
ja die geruchten als het aan de media ligt heeft enrique inmiddels al 10 kinderen ofzo:P tipparada is helemaal goed nu hopen dat hij lekker hoog in de top 40 komt!
ik zie dat de beanie weer terug is van weggeweest op de fotos?
besitos joselien
Permalink Reply by Maaike on November 21, 2011 at 1:11pm @joselien Als ik het goed begrepen heb, komt de concertdvd van de Euphoriatour in Rotterdam gewoon als dvd uit in februari of zo. De dvd die als extra bij de re-release van Euphoria de cd uitkomt, bevat alleen een documentaire over de tour en de videoclips van de songs van Euphoria. Afwachten maar dus....:)
En gefeliciteerd he, met het halen van je toets en paper....daar heb je hard voor gestudeerd,zelfs op je verjaardag dus mooi dat het niet voor niks was!
x
Permalink Reply by Mrs.Iglesias (afafiglesias) on November 23, 2011 at 5:51am Heeey Dames!
Is alweer een poosje geleden dat ik op ons topic was, hoe issie met iedereen?
Ook allemaal zo genoten van de AMA's damnnnn wat was dat een nachtje zeg!!!! het begon pas om 2:00 am voor ons, maar wou het perse afkijken omdat het gewoon zo geweldig was en je zag Enrique tussendoor ook klappen voor andere artiesten (o.a bij katy perry) toen zoomden ze echt in en hahaha Fernando ernaast! wat een koppel is dat, zo schattig!!! maar oooooowwww wat was zijn optreden goed zeg! mi dios! die versie van i like how it feels was ook zo leuk! en dan tonight!! yay!!! hij zag er ook soooooooooooooooooo cute uit! wow wow wow!! en na zn optreden had hij ook zo'n sexy beannie op..maar dan wel op een andere maniergedragen dan hoe hij dat in de jaren 90 had aaaaaaaaaaaaaaw so cute! ok ik hoef dit hier ook niet uit te leggen hahahah weet wel zeker dat jullie het met mijn eens zijn haaaaaaaaaa!!!
1 ding!! jammer dat hij die award voor best latin artist niet had gewonnen:( die ging voorbij aan J.lo, wat ik wel zooo lief en supportive vond is dat ze langs hem liep en elkaar ff een hug en kus gaven aaaaaaw! ontroerend! haaaaaa!!! J.lo was moet ik zeggen ook erg goed! haar optreden was na Enrique ook zeker de beste ;-) maar goed wij weten allemaal wie onze #1 is & there is no better singer, songwriter and performer then the one and only Enrique Iglesias!!!
Hier ff een cute picture:
Aaaaw zn outfit! super sexyyyyy!
Tot snel dames!!
-x-
Permalink Reply by Mrs.Iglesias (afafiglesias) on November 23, 2011 at 5:56am @Emilie
Helaas gaat het nog even duren voordat de dvd uitkomt, maar we kunnen er lang naar toe leven en dan hebben we nog wat te goed;-) trouwens het concert in Hasselt was zeker super goed! het publiek reageerde dit jaar beter in Belgie dan in Rotterdam, maar daar omheen, het licht effect, het geluid en Enrique zelf vond ik in Ahoy toch ietsie beter ahhaha en dat is niet omdat ik ook toevallig hier woon hahahah. Ook was het in de rij staan, beter geregeld dan in Hasselt. Maar goed het waren concerten om nooit te vergeten, zo goed!!! nu maar wachten op de dvd yaaaaaaaaaaaaaaaay!!!!!
@Joselien en @Maaike: hhahahah mijn bisbal vriendinnetjes hahahahah!!! idd bij david gaat zo'n dvd uitbrengen ook zo snel hahahah wil die zeker ook van sinterklaas krijgen haaaaa!!!
Permalink Reply by Mrs.Iglesias (afafiglesias) on November 23, 2011 at 5:58am Even nog wat om te delen..aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh het is gelukt met mn werk en we gaan gewoon over iets meer dan 2 weken naar Enrique in Madrid!!! whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! oke dat moest er even uit!!! kan gewoon niet geloven dat het alweer zo ver is!!! yayayayayayaaaa!! so exciting!!! en natuurlijk gaan we uitgebreid verslag geven ;-) ik zie die blik in zn ogen al als hij zn dutch fans daar weer ziet staan jumpen hahahhahaha!!! yay!!!
Enrique here we come!!! daleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Ouuuuuuuuuuuh!!!! Jaloerssssssss!!! Ö
Have fun sweetiessssss!! K'ga ook zo blij zijn als hij terug komt!!
Permalink Reply by Tanoeskaiglesias on November 23, 2011 at 7:57am Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhh
Waaawww GEweldig
VEEl Plezier AMANY
Jah Enrique zal heel blij zijn hahah:)
waww Echt Super :)
Permalink Reply by Laura Iglesias on November 24, 2011 at 11:24am Enrique gaat echt lachen denk ik als hij jullie in Madrid ziet, hahah :)
Permalink Reply by Tanoeskaiglesias on November 24, 2011 at 8:58am Heey Allemaal
Hoe ist met jullie?
Nou met mij niet zo goed ben verkouden grrrr
Maar heb een vraagje aan de mensen die iets Bestel hebben via de site van enrique )iets kopen)
Hoeveel verzend kosten moesten jullie betalen??
Permalink Reply by Laura Iglesias on November 24, 2011 at 11:22am Ik heb ergens in mei de vest en de kalender besteld op de Merchandise site. Ik kwam uit op ongeveer 85 dollar. Vest is ongeveer 50 dollar en kalender 15 dollar.
Ik had betaald met Paypal, want ik heb geen credit card. En als ik iets met Paypal betaal, gaat dat automatisch van mijn bank rekening af.
Er is nog nooit 85 dollar van mijn rekening af gegaan en ik heb de merchandise begin augustus binnen gekregen. ;)
Permalink Reply by Tanoeskaiglesias on November 24, 2011 at 12:28pm WOWWWWWWWWW Echt
Hahahah ze zijn het vergeten LOL:)
Permalink Reply by Laura Iglesias on November 24, 2011 at 12:54pm Ik weet het niet, er was iets fouts gegaan bij Paypal denk ik.
Nou ja, ik vind het niet erg natuurlijk :P
© 2013 Created by Enrique Iglesias.