New single "Finally Found You" available on iTunes.
Hola Fans!
Hoe gaat het ermee?
In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!
Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Have fun!!
Besos
Mrs. Iglesias (Amany)
Tags:
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on December 12, 2011 at 6:36am En blijkbaar hebben onze meisjes achteraf in het hotel nog een fijne babbel kunnen hebben met Enrique of was het Fernando? Ben niet 100% zeker. Maar het was blijkbaar héél erg leuk want ze hebben nog even gebabbeld én zelfs gelachen!Het wordt écht hoog tijd dat ik Enrique eens in levende lijve ontmoet!! En liefst voor een minuutje of 5!
Veel groetjes,
Pitufa
Permalink Reply by Tanoeskaiglesias on December 12, 2011 at 7:38am Heey!! emilie
volgens mij was het Fernando
Want enrique kon niet komen , ze zeiden dat daarna enrique naar zijn Mamie der huis ging op Voetbal te kijken:) aaah lief he!
En dat Fernando tegen hun zei !!
Dat de Tour DVD mischien op Valentijndag uitkomt:) aaahh zo zoo Leuk zijn he ihihiii Maar ik moet gaan BYeeeeee!!
x-x-x-x-x-
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on December 12, 2011 at 10:25am Ja, t was Barcelona-madrid! Helaas voor Enrique is Barcelona gewonnen.Als de DVD op Valentijn uitkomt, dan kan ik er 's avonds nog van genieten op skivakantie!! Maar dan neem ik wel mijn pc'tje mee.Heb ik vorig jaar ook gedaan, al was het toen voor mijn thesis helaas. Nu is het dus voor leukere dingen;)
Veel groetjes,
Pitufa
Permalink Reply by Mrs.Iglesias (afafiglesias) on December 16, 2011 at 5:02pm Klopt Tanoeska! Ze hebben 14 februari als streefdatum aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah maar de dvd komt zeker, dat vertelde Fernando erbij!!
Permalink Reply by Mrs.Iglesias (afafiglesias) on December 16, 2011 at 5:09pm Klopt helemaal Emilie!!! het was zooooooooooooooooooooooooooo geweldig!!! en zo schattig van hem, die reactie toen hij ons zag aaaaawwww!!!! missie volkomen geslaagd! yay!!!!
En idd ik hoop ook zo dat jij hem binnenkort ook eens kan ontmoeten en dan even heerlijk met hem kan kletsen! you deserve it!!! een ding, vooral blijven hopen! jou dag zal zeker komen!
Permalink Reply by MariekeLovesEnrique on December 12, 2011 at 11:41pm Happy birthday Hildeke!
Maak er ee leuke dag van en dat er nog vele jaren mogen komen!
Permalink Reply by Tanoeskaiglesias on December 13, 2011 at 5:46am Happy-birthday:) tooooooooooooooo Youuuuu

Permalink Reply by Tanoeskaiglesias on December 13, 2011 at 6:05am @TEss
Woww je bent echt goed in die dingen Mooi Hoor!! Hildeke
zal heeeeel erg blij mee zijn ??:)
Haha, thank you lady ;) ! I hope so!
Now i'm going to study a bit ... poor me!
Xxxxxxx
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on December 13, 2011 at 7:09am Een héééééééééééél gelukkige verjaardag Hildeke!! Hoop dat je mijn kaartje hebt gevonden. Zoniet,je weet dat het onderweg is hé.
Groetjes,
Pitufa
© 2013 Created by Enrique Iglesias.