Enrique Iglesias

New single "Finally Found You" available on iTunes.

Hola Fans!

Hoe gaat het ermee?

In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!

Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

Photobucket

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Photobucket

Have fun!!

Besos
Mrs. Iglesias (Amany)

Views: 26965

Reply to This

Replies to This Discussion

Happy Birthday madre!!!

geniet ervan :)

x

Als je hier op Enrique stemt kun je ook nog eens een HTC winnen :)

http://www.slamfm.nl/page/radioactiesdetail/424/

Ah thanks! Je kunt meerdere keren stemmen zie ik :) ik wil die HTC haha

@Nienkee

haha ik hoef die HTC niet zo nodig, maar die beat by dre oortjes die d'r bij zitten zou ik dan weer wel willen! Zijn gewoon 160 euro in de winkel.. maar wel super mooi geluid komt eruit!

wow, 160 euro?! Haha dan moeten ze wel heeel goed zijn! Maar ik wil echt een nieuwe telefoon en ik ben zwaar blut, dus vandaar :)

Na al die kerstversiering op het werk, toch ook maar thuis de kerstboom neergezet....nu alleen nog een stapel kadootjes eronder....;)

Bij ons ligt er wel al een stapel pakjes onder, en ook de lichtjes hangen er al in, maar de ballen zelf ontbreken nog. Maar bij een boom van 4 meter heb je daar wel wat tijd voor nodig. Maar die van jou ziet er ook héél knap uit!!

Groetjes,

Pitufa

Wow! 4 meter!

Ik had vorige week bij mijn stage ook een boom van 4 meter versierd. Nou, dat duurde wel even voordat het klaar was ;P.

Als hij klaar is zal ik proberen van hier een plaatje te posten!!

Hoorde gisteren in 'gente' (een programma op TVE) dat Enrique kerst wellicht bij zijn mama zou gaan doorbrengen. Dus, allen massaal naar madrid zou k zo zeggen!!!

Groetjes,

Pitufa

Volgens mij had hij juist vorige week gezegd dat hij niet naar Spanje kon komen dit jaar vanwege "werkzaamheden" op 23 en 26 december?..Het was in de video van de persconferentie van de Premios40..Natuurlijk kan hij die verplaatst hebben ofzo maar vorige week zei hij dat hij niet kon komen..kan hij natuurlijk ook gezegd hebben om de media om de tuin te leiden :)

Heb ook ergens gelezen dat ze de kerst die jaar in Miami zouden willen vieren..idee van zijn zus Chabeli..omdat het de eerste kerst is zonder Enrique's recent overleden tante..en Isabel heeft het daar nog weleens moeilijk mee, dus in plaats van Madrid zouden ze dan wellicht uitwijken naar Miami..?

Helaas kan Enrique helaas niet in Spanje zijn met kerst, dat vertelde Fernando nog...vandaar dat hij in plaats van met zn manager naar de wedstrijd te gaan van barcelona-real madrid, liever de tijd doorbracht met zn mama (ik geef hem gelijk) dus grote kans dat hij in Miami blijft;)

RSS

© 2013   Created by Enrique Iglesias.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service