Enrique Iglesias

New single "Finally Found You" available on iTunes.

Hola Fans!

Hoe gaat het ermee?

In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!

Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

Photobucket

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Photobucket

Have fun!!

Besos
Mrs. Iglesias (Amany)

Views: 26926

Reply to This

Replies to This Discussion

Bedankt!!

Ons uitje zit er intussen alweer op en het was weer reuzegezellig, maar natuurlijk weer véééél te kort (vooral als je bedenkt dat het van 19 Mei geleden was)Gelukkig is er een rechtstreekse trein van Gent naar Hasselt,maar die rijdt er wel 2! uur over. Nu hadden ik en nog een andere vriendin die meeging, Lien gelukkig een appart coupeetje(t was zo'n dubbeldektrein, weet je wel)En Hildeke kwam ons afhalen aan 't station. Meteen al overdosis Enrique in de auto. Nu was het Insomniac en RMB, het nummer waarmee hy opende op het concert in 2007 en dat had voor ons allemaal wel een speciale betekenis! Het was dus echt een superleuke dag!! En ook Rocky heeft volop genoten van die extra aandacht!

Veel groetjes,

Pitufa

oooohhh, dat klinkt al goed! Jullie hebben vast heel veel plezier gehad! Goed om te horen meid!

xxx

Ja t was echt reuzegezellig! En zo hoeft het dus niet iedere keer by my te zyn hé. We zyn met z'n 4'en en nou hebben we nog 1 adres waar we eens allemaal moeten/mogen samenkomen, maar wanneer juist dat weten we nog niet. Ook zyn we al eens naar de Meir in Antwerpen geweest, maar ons hoofddoel is voornamelyk dat we gewoon byeen komen om gezellig by te kletsen! Onder meer over Enrique, maar ook over poezen(Hilde is namelijk niet de enige met een poes), hoe het gaat, ..Maar we zyn met 4'en en komen uit 3 provincies naar elkaar toe!

Veel groetjes,

Pitufa

Ik merk het al, een beetje hetzelfde als met mij en Irene, Priscilla en Amany: uit alle windstreken reizen we naar elkaar toe om gezellig te kletsen en plannen te maken! ;) Mooi toch he, dat liefde voor muziek tot zulke waardevolle vriendschappen kan leiden...

Besos

Idd, Enrique brengt mensen samen van over de hele wereld!!! Daarom hoop ik ook echt dat de fan-meeting in Madrid op de DVD komt(dat zal wellicht wel, Yasha heeft er lang genoeg gefilmd hé)Maar van het forum heb ik mijn beste vriendinnen overgehouden ,ja. al mijn mede- klasgenoten van tydens het middelbaar heb ik nooit meer gezien( ja, er is er mij 1 komen bezoeken in t ziekenhuis, maar dat vind ik eerder ramptoerisme), maar met Hilde en zo proberen we iedere maand af te spreken(wat niet altyd evident is maar goed)En ik vind het eigenlijk jammer dat ik in Madrid niet wat meer tyd met jou en Amany en Priscilla en Hilde en Daniëlle heb kunnen doorbrengen, maar ik moest nou eenmaal ook wat aan mijn tante denken(die mijn hotelrekening betaalde en al mijn eten etc,...)

Veel groetjes,

Pitufa

We komen snel naar België, Emilie en ik weet zeker dat we in de toekomst elkaar nog vaak gaan zien....Ik vond het al geweldig dat je mee kon naar Madrid meid en dat was pas de eerste stap....:)

Aaaaaw dat heb je heel mooi gezegd maaike!!! TQM!

hola chicas,

zoals de meeste van jullie al op facebook hebben gezien ben ik nu officieel afgestudeerd met een 8! Ik ben maandag begonnen in mijn eerste bana voor 3 maanden bij de gemeente ridderkerk. Dat nieuwe ritme is wel even wennen, maar tot nu toe is het heel leuk.

David in london was natuurlijk ook helemaal geweldig, fotos staan op mijn facebook en filmpjes op youtube (enriqueshakiralover)

emilie wat leuk dat jullie elkaar weer gezien hebben, dat is altijd gezellig:)

meiden ik ga weer snel verder en alvast een fijn weekend!

xx joselien

Joselien, ik kan me best voorstellen dat het wennen is, maar geloof me hele dagen thuis zitten en met je vingers zitten draaien is ook écht geen pretje!! Ik heb heel wat van de chicas van op het forum hier in Madrid gezien, maar jij ook in Londen zoals uit je foto's blijkt!! ENRIQUE BROUGHT US ALL TOGETHER!!! Ook al zyn wij fans van Enrique soms wat 'gestoord' we zyn wel prettig gestoord en alle fans die ik totnoogtoe ontmoet heb zyn allemaal fantastische mensen,stuk voor stuk!!!

Veel groetjes,

Pitufa

Voor jou kwam wel alles tegelijk he? ;) Eerst David in Londen, daarna afstuderen en nu direct aan het werk! Je zal wel blij zijn  dat je bijna weekend hebt en even kan bijkomen!

Je filmpjes zijn echt fantastisch goed gelukt, ik krijg zo'n kippevel als ik het zingen van het publiek terughoor! Wat hebben we genoten met zijn viertjes in Londen!

Geniet van je weekend!

besos

Ook al heb ik nog maar als voorlaatste gepost, blijkt dat we toch al weer op de 3e pagina staan!!!Vandaag is een wel héél erg kalme dag (en dan is het nog geeneens Zondag!!) Nu, gelukkig gaan we zo meteen eten by mijn zus en haar vriend.Ben eens benieuwd! Het word Peruaans(hy is namelijk van door afkomstig). Nu, zolang-ie me geen Cavia voorschoteld ben ik bereid alles te eten! Als jullie een volgende post van me lezen dan weten jullie dat ik het overleefd heb!

Veel groetjes,

Pitufa

I'm back!! Alive and kicking!! Gisteravond was reuze-gezellig en gelukkig géén cavia. wat stond er dan wél op het menu: inktvis met puree en een lekkere azijndressing(moest ook wel, want ik ben niet echt zo'n voorstander van inktvis, maar ik heb me vast voorgenomen om vanaf nu altyd alles op te eten!!)

gevold door arroz con pollo ofte ryst met kip, eigenlijk meer een soort van risotto met een lichte toets van komijn.Omdat de kip vooraf aangebakken wass in de bloem was ze totaal niet droog ,maar lekker smeuiig!! En wat eten we dere avond?? KIP Straks verander ik nog in eentje!! TOOOOK!

Veel groetjes,

Pitufa

RSS

© 2013   Created by Enrique Iglesias.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service