New single "Finally Found You" available on iTunes.
Hola Fans!
Hoe gaat het ermee?
In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!
Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Have fun!!
Besos
Mrs. Iglesias (Amany)
Tags:
Permalink Reply by AngelQuique on April 24, 2013 at 2:58am Hola!
Ik dacht, ik neem weer eens een kijkje hier!
Hoe is het met iedereen? Ik zag al van enkelen op facebook dat jullie naar Marbella gaan, supertof!
Zou graag willen, maar arme student zonder geld hehe. Ik zal gauw eens flink wat bijlezen hier~ c:
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on April 28, 2013 at 3:27am Zo! Net nu ik me een beetje had verzoend met de gedachte dat ik niet mocht gaan, begint mijn pa gisteren toch wel terug over Marbella zeker??Het is hier écht wel leuk hoor dit weekend! Mijn pa is weg hockey gaan spelen en loopt mijn moeder met een gezicht tot op de grond!! Blijf dan maar es positief!!
Groetjes,
Pitufa
Permalink Reply by Mrs.Iglesias (afafiglesias) on April 28, 2013 at 2:23pm Thanks voor de info SO!!
Permalink Reply by Mrs.Iglesias (afafiglesias) on April 28, 2013 at 2:27pm Holaaaaaa chica's!!!
Hoe is het met jullie?? damn de weken vliegen voorbij...de laatste 3 pagina's moest ik even terug lezen lol
ik was nog altijd even druk met van alles en vooral het huis....maar elke dag weer wordt het beter en beter:P we zijn nu wel een heel eind...maar toch nog net niet klaar....elke dag is wel wat te doen..
@Emilie: en wat zei je pa dan? en ga je al boeken???:)
Ik kom hier snel weer...promised!
Mhuaaah! x
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on April 30, 2013 at 6:31am Hey Amany!!
Nou ik heb hem iig alle details doorgemaild(met dank aan ons madre) en hoop zo snel mogelijk te kunnen boeken want kan nu écht wel een opkikkertje gebruiken!! Het BIVV heeft namelijk weet een hartstikke leuke brief gestuurd gisteren met de fijne mededeling dat ik niet "rijgeschikt" ben. Ik baal dus echt als een stekker! En had gisteren ff wat nood aan een lekker boek en Enrique (nou ja zijn muziek) om me op te fleuren! Het vooruitzicht naar Marbella (én Enrique of course) zouden daar een heel pak tot kunnen bijdragen!!
Veel groetjes,
Pitufa
Permalink Reply by Maaike on April 30, 2013 at 8:48am aaaahh neeeee! Wat een rotnieuws Emilie!! Ik weet dat je je zoooo verheugde op de extra vrijheid die een rijbewijs je zou brengen...wat een domper zeg! :((
Ik hoop dat je een manier vindt om je ouders te overtuigen zodat je toch een verzetje hebt en iets om naar uit te kijken...Ik duim voor je meisje!! :))
Besos, Maaike
Permalink Reply by Hildeke on April 30, 2013 at 10:18am Ik hoop dat ik je toch wat heb kunnen opbeuren aan de telefoon gisteren mi hija. Heb men best gedaan om je mama te overtuigen. Nu maar hopen dat het gesprek iets heeft opgeleverd he. Zondag wacht je misschien groot nieuws :o). Ga men vingertjes voor je kruisen.
En hopelijk geraakt je arts aan die informatie hoe het komt dat je niet rijgeschikt wordt verklaard want dit is te gek voor woorden. Hmpf !
Sterke he men lieve pitufa. Mwuah !
Dikke knuffel,
Tu Madre !
Permalink Reply by Mrs.Iglesias (afafiglesias) on May 5, 2013 at 3:54pm Holaaaaa!
Aaaah Emilie dat is idd wel erg treurig nieuws....ik hoop dat dat in de toekomst nog beter kan worden of hebben ze zoiets al gelijk definitief in Belgie? en wat betreft Marbella...jaaaah chica ik wou dat je gewoon mee kon...maar helaas zijn er andere dingen waarbij je dan wel moet stil staan en ergens hoop ik alsnog dat je ouders gaan inzien dat je zoiets echt nodig hebt in je leven.....en hopelijk kan er dan toch nog een wonder gebeuren:(
Permalink Reply by Laura Iglesias on May 1, 2013 at 12:44pm Hola iedereen!
Alweer een lange tijd geleden dat ik hier voor het laatst ben geweest. Hoe is het met iedereen?
@ Emilie ; Wat jammer dat je dat het niet gelukt is voor je rijbewijs :(. Echt balen.
Het zal echt super zijn als je ook naar Marbella gaat!! Ik hoop dat je je ouders kan overtuigen! :D
Hebben de anderen al een hotel geboekt voor Marbella? Ik vind het echt zo super leuk dat er zoveel er heen gaan! Ook internationale fans! Echt super leuk!
En daarnaast vind ik het echt super super super super super jammer voor degenen die er niet heen gaan. Ik hoop echt dat Enrique snel weer naar NL/Belgie komt zodat we er allemaal heen kunnen!
@ Amany : Ik zag je foto's van je walk-in closet op FB en Twitter. Echt ge - wel - dig!! Wat een mooie walk-in closet!! Daar ben je vast en zeker heel erg trots op!
Ik ben verder nog steeds heel erg druk met school :(. Gelukkig heb ik nu twee weken mei vakantie, zodat ik even een fikse inhaalslag kan doen met een paar projecten. Want over zes weken moet alles af, alleen ik ben nog niet heel erg ver :(. Ik moet toegeven dat dit schooljaar me wel een beetje tegengevallen is. Daarnaast doe ik ook nog een cursus ondernemen erbij en soms wordt het me een beetje teveel allemaal. Maar aan de gedachte van Enrique in Marbella kom ik er wel doorheen..
Heeft iedereen een leuke 'laatste' Koninginnedag gehad gisteren?? Ik heb verder niet zoveel gedaan, behalve de hele dag naar de inhuldiging gekeken, hahah.
xx
Permalink Reply by Tanoeskaiglesias on May 2, 2013 at 2:18pm hola chicas,
o emilie wat balen zeg, had het je zo gegund! Ik zal voor je duimen dat je toch naar Marbella meekunt...
laura leuk je weer eens te zien en succes met school!
ja die kast van amany is echt om jaloers op te worden zeg!
maaike hoe is het met jou chica? nog steeds hard aan het werk en aftellen voor de concerten?
groetjes joselien
© 2013 Created by Enrique Iglesias.