Enrique Iglesias

New single "Finally Found You" available on iTunes.

Hola Fans!

Hoe gaat het ermee?

In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!

Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

Photobucket

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Photobucket

Have fun!!

Besos
Mrs. Iglesias (Amany)

Views: 26943

Reply to This

Replies to This Discussion

HOLA AMIGAS

daar ben ik weer. hoe is het met iedereen hier?

mis enrique nu toch echt wel hoor, wordt tijd dat hij weer eens terug komt naar nederland.

wie heeft er een plekje over in zijn koffer, dan ga ik mee naar spanje hihi

anyway miss you guys and i will try to be here more often 

Leuke foto's, hopelijk krijg ik ook een x de kans om met EI op de foto te mogen, i so love him and Miss him.

Troost je Carolien, ik ben ook nog nooit met hem op de foto geweest, al sta ik nu wellicht op de DVD(als ze me er ten minste niet hebben uitgeknipt) Maar zeg nooit nooit!!

Veel groetjes,

Pitufa

Hier ook eentje die droomt van een foto met Enrique. 

I hope so, dvd???? Ik weet dat er opnames zijn gemaakt tijdens zijn laatste concert hier in NL ( want ik stond vooraan) maar ik dacht dat die dvd niet door ging.anyway thank You for your reply

Hey Carolien!

Jij bedankt om hier eens een berichtje te posten! Is altyd leuk hier eens andere mensen te zien! Maar ja, die DVD hé! Nou, vorig jaar 4 mei in Madrid zijn er nog opnames gemaakt! Zowel op de fanmeeting in café40 als op het concert 's avonds! Maar ik vermoed dat de  DVD verkrijgbaar zal zijn als luxury edition bij de CD aangezien het zijn 10e album is! En op de chat (eind april geloof ik) heeft-ie gezegd dat er een nieuwe single kwam deze zomer én dat het album er kwam deze herfst! Nog ff tandenbijten dus!! Groetjes,

Pitufa

hier nog 1 die graag een foto zou willen:) en ook nog een met meneer bisbal ernaast als het kan:P

ja die dvd durf er bijna niet meer over te denken of hij ooit nog zal komen...

idd amany wat een waardeloos weer. vandaag de hele dag regen en tot juni geen warme temperaturen waarschijnlijk:( gelukkig hebben jullie spanje om naar uit kijken met een lekker zonnetje. ik hoop maar dat het in oostenrijk ook mooi weer wordt met mijn vakantie in juli.... en hier moet het ook echt beter, ik wil mijn zomerjurkjes aan! en amany der nieuwe schoenen gaan ook niet samen met dit weer lol

nou dames ik ga weer snel aan de slag (thuiswerken)

groetjes joselien

Tja, die lente mag idd écht wel uit de startblokken schieten zeg!! Maar ik denk dat de zon verdwaald is! Want op het nieuws vertelden ze dat het in Engeland sneeuwde en in Rusland 30° was! Hallo zon!! Je zit verkeerd!! Hier moet je schijnen!! Ik heb trouwens vorig weekend ook een zomerjurkje gekocht aan zee, maar ik kreeg nog geen gelegenheid om het aan te trekken en schoenen? ..... Tja, ik heb een lelijke zwarte kniebrace én een enkelbrace én steunzolen, dus ik vrees dat schoenen helaas niet écht meer aan mij besteed zijn :( toch alvast geen schoenen met hakken snif snif!!

Veel groetjes,

Pitufa

EN HET IS WEEKEND!! Nu ja,  voor mij toch al! Ik ben net nog wezen zwemmen en ook al hoort het eindelijk bij mijn fysio, zo zie ik het niet echt! Want ik zwem echt supergraag! Ook al is het een beetje alsof je een hond ziet zwemmen lol! Maar ik kan gerust blijven zwemmen toch wat uithouding betreft! Zo kan ik best 175 meter aan 1 stuk doorzwemmen. En om eerlijk te zijn, het heeft deugd gedaan, want ik was al 2 weken niet wezen zwemmen. Al moet ik wel toegeven dat ik wel wat "rusty" was, want anders zwem ik 10 lengtes en nu heb ik er maar 9 gezwommen! Maar goed, ik heb bij mijn fysio deze week al eens 740 m en eens 750 m gelopen dus neem ik aan dat het geen kwaad kan hé!

Veel groetjes,

Pitufa

hallo meiden,

lekker aan het genieten van jullie vrije pinksterdag? Gister was het heerlijk weer (net lente) maar helaas regent het weer hard hier, en voor de rest van de week voorspellen ze ook al weinig goeds... (donderdag onder de 10 graden!)

gelukkig stuurt enrique zonnige fotos in zijn vliegtuigje:) schijnt ie tenminste nog ergens lol en idd in Moskou is het nu erg warm (mijn oom woont daar). mss toch een nieuwe ijstijd ipv opwarming van de aarde:P

emilie wat goed dat je bent wezen zwemmen, ik heb vroeger ook altijd op les gezeten en zelfs een snorkeldiploma omdat ik zo van zwemmen hield:) op vakantie zoeken we ook meestal een zwembad in de buurt:)

nou meiden geniet nog van jullie dag en succes weer deze week!

joselien

Hola!

Nou zondag was by ons ook een schitterend mooie dag met als resultaat dat ik, na 3 uurtje in de zon te hebben gezeten, precies een tomaat was!! Maar ik denk dat dat by veel mensen het geval zal zyn geweest! Ons vel heeft al te lang geen zon meer gezien!! Ondertussen was maandag een uitgeregende dag en dinsdag ook, maar dinsdag was het wel toepasselijk want die dag was het 5 jaar dat mijn oma is gestorven helaas!! Maar ach, het leven gaat voort , nietwaar?? Hier gaat alles zyn vertrouwde saaie gangetje maar ik heb écht wel nood aan DE ZON, en ENRIQUE !!

Veel groetjes,

Pitufa

RSS

© 2013   Created by Enrique Iglesias.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service