Enrique Iglesias

New single "Finally Found You" available on iTunes.

Hola Fans!

Hoe gaat het ermee?

In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!

Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

Photobucket

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Photobucket

Have fun!!

Besos
Mrs. Iglesias (Amany)

Views: 26899

Reply to This

Replies to This Discussion

Hahahahh fijn om te horen dat je het leuk hebt gehad:)
leuk dat er weer een nieuwe meeting word geland! top!

p.s: ik geniet ook van mij letter E chocoladeletter;)
wow.
deze foto al is gezien?
super sweet !

Deze foto is echt te cute!! Dank je Nienke!

xx Laura
Mijn reactie hier is alweer verdwenen, begint wel irritant te worden zeg!
denk dat hij zo wel tevoorschijn komt :)
echt cute!

Ik denk dat het door het licht komt dat het gefotoshopt lijkt.

OW ECHT HIJ IS ZO CUTE!

xx Jennifer
oh dankje! die had ik nog niet :D
Wat ziet het achtergrond er trouwens vreemd uit, alsof Enrique's foto eerst is uitgesneden en gewoon bij dat achtergrond is gezet... of ligt het aan mij :P

Xx
Dat dacht ik inderdaad ook al :P Ik zag 'm vandaag ook voor het eerst toen ik wat tussen de foto's op de site zat te kijken. Enrique ziet er op de foto meer uit alsof hij in een studio staat xD
xx
ja inderdaad,
er stond wel bij : saint-petersburg
maar ik weet het ook niet, haha.
xx
Thnx voor de foto! idd een vreemde achtergrond verlichting he, maar goed, Enrique staat er leuk op;) ik las ook iets over een poster, whauuuwww dan hoop ik dat het een poster is van Enrique in een wit of zwart pak (uit do you know) yay!
omg, wat is hij hot hot hot hot hot (a)!
Hola! Hoe is het hier? ;)
Ben hier al echt lang niet meer geweest! Maar gelukkig zitten de drukste weken er weer op, de komende weken heb ik geloof ik niet zoveel.

Had gisteren eindelijk tijd om te shoppen, dus heb even nieuwe pumps gekocht (kan je nooit teveel van hebben :p), een nieuw jurkje en nieuwe sieraden :D Mijn moeder wilde eerst eigenlijk niet dat ik een jurkje kocht, omdat ik er een nog heb van het valentijnsfeest die ik nog mar 1x heb gedragen, maar heb toch gewoon een gekocht hehe! Trouwens, over de fanmeeting! :) ik zou 23 januari (midden in mijn toetsweek) niet kunnen, de rest van de data wel! Mijn moeder moet nog steeds overleggen met mijn vader pfff vind het echt overdreven lang duren om zo'n beslissing te maken... Maar goed hoop echt dat ik mag ;)

Iedereen een fijn weekend en een fijne en gezellige sinterklaasavond! We vieren het niet maar mijn moeder kwam net thuis en kon het niet laten om toch iets kleins te kopen haha ;)

Xx Angelique
Heee meid!

Haha winkelen is nooit verkeerd! ;)
Ik kan 23 januari ook niet dan heb ik badminton..
is er trouwens al wel wat meer bekend over de meeting??

Liefs,
Astrid

RSS

© 2013   Created by Enrique Iglesias.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service