New single "Finally Found You" available on iTunes.
Hola Fans!
Hoe gaat het ermee?
In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!
Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Have fun!!
Besos
Mrs. Iglesias (Amany)
Tags:
Hola! Hoe is het met iedereen? Ik ben hier al zo lang niet meer geweest en dacht laat ik weer eens een berichtje achterlaten :) Volgens mij kan ik me hier al bijna opnieuw voorstellen :p Alle nieuwe mensen: welkom!! Veel succes met het begin van het nieuwe school/collegejaar! Ik heb deze week gelukkig nog lekker vrij.
Wat vinden jullie van How to love? Van mij mag Enrique het nummer alleen op gaan nemen, want die stukken van Lil' Wayne vind ik maar niks. Het lijkt wel of hij onder invloed van het een of het ander was toen hij het zong :p
xx Irene
Permalink Reply by Tanoeskaiglesias on August 29, 2011 at 12:48pm Haai Irene
Hahah Jah Dankjewel zal wel lukken denk ik (pff schooljaar)
Jaa je heb gelijk ik vind ook dat Enrique Alleen die liedje moest opnemen hahahaha
Hey Irene!
Hier is alles goed hoor :)! Hopelijk met jou ook!
Ja, ik mag donderdag terug naar school, eigenlijk ben ik blij! Want mee zo een slecht weer is het maar vervelend!
En ik vind How to love ook maar niets met Lil'Wayne .. Nooit echt mijn favoriet geweest, Enrique zou het idd alleen moeten gaan opnemen!
Xx
Permalink Reply by Mrs.Iglesias (afafiglesias) on September 1, 2011 at 12:08pm Holaaaaaaaaaaaa chica's!!!
Hoe is het met jullie? heb ff net terug gelezen hahaha zo te zien lijden we allemaal aan een hevige PED damn! Enrique mot ook zeker snel terug komen (en niet op zn 40ste tanoeska haahaha) ik denk dat enrique ook niet heel lang wegblijft, hij weet tenslotte dat we op hem wachten;-)
@Joselien: fijn om te horen dat je een leuke tijd in Noorwegen hebt gehad, ik zal dit weekend eens tijd maken om zowel mijn foto's up te loaden en de jouwe te bekijken, bij mij schiet het echt niet op....moet nog zoweel update etc:p
@ Irene: hahahaha welkom welkom! ik ben mrs iglesias ook wel amany genoemd (haha voor het geval je mij ook niet meer kan herinnern haaaaaaaa,just kidding ofcourse!)
@Tanoeska: ik hoop ook echt dat er weer VIP komt bij de volgende tour, het is zeker het geld waard...want wi die avond/nacht hebben meegemaakt dat is om nooit te vergeten. En nu zg ik ook een hele lijst met VIP voor de tour in de US:) yay dus ze gaan er nog even mee verder!
@Marieke: jammer dat die wilde plannen niet meer doorgaan, maar 1800 all inclusive, concert, vip, vakantie, huurauto etc etc vind ik niet duur! zou dat er zeker voor over hebben aaaahhhh!!! de volgende tour zijn we erbij;-)!! ik kan niet wachten!!!!
Iedereen succes met school, stage, werk en alles!!!
Tot snel!
-x-
Whahahaha leuk je te leren kennen! :p Maar ik kan me vaag herinneren dat ik je een keer ergens gezien heb!
Ik zag net ook het topic over de vip packages, maar een meet&greet zit er volgens mij niet bij :( Echt jammer voor de fans daar!!
Permalink Reply by Tanoeskaiglesias on September 1, 2011 at 12:26pm @MRS.Iglesias
Hahahhaahha Je bent echt Grappig hihiihihiihihiih
Nee Tuurlijk niet Hhaha tot 40ste Nee Te lang om te wachten
Ik bedoelde met 40 of jullie Groote feest gaan Geven hahahha(als hij 40 wordt)
Maar Goed, Owhh Thanks Hoop dat deze jaar sneller gaat en Enrique terug komt, Ik heb gedroomd dat hij terug kwam hahahah,
Owh en November komt Dichterbij DVD Jeahhhh
Owh Nog Veel Plezier op je werk Morgen Amany!!
XxxLiefs Tanoeskaa
Permalink Reply by Nienke on September 4, 2011 at 3:43am Haha jammer he school.. ik ben al weer 2 weken bezig :(
Tjechie is wel heel leuk, veel plezier! xx
Permalink Reply by Tanoeskaiglesias on September 4, 2011 at 4:20am Mhhh Lekker Werkweek hahahahahahaha:)
Ik moet nog beginnen Met school:)
Dan pas komt al dat Huiswerk Geen zin in
Permalink Reply by Laura Iglesias on September 4, 2011 at 3:18am Hey iedereen!
Hoe gaat het met iedereen? Het is wel een tijdje geleden dat ik hier voor het laatst wat heb gepost.
Sommigen zijn alweer bezig met school/werk, maar iedereen heeft wel een leuke vakantie gehad?
Ik heb nog een weekje vakantie, nou eigenlijk moet ik 7 september voor 1 ochtend naar school voor mijn rooster en nog wat informatie en de rest van de week ben ik vrij, dus ik beschouw komende week nog als een weekje vakantie, hahah ;).
De laatste maand van mijn vakantie was helaas niet zo super geweldig. Heel gedoe gehad met mijn werk :(. En ik ben ontslagen. 30 september is mijn laatste dag :(. Best wel jammer aan de ene kant, maar aan de andere kant vind ik het wel prima. Door al dat gedoe heb ik er niet zoveel zin meer in gekregen.
Nou ja, volgende week zie ik mijn baas weer voor het eerst sinds drie weken (in die drie weken, dat zij vakantie had ben ik ontslagen), en dat zal ook wel weer een hele discussie worden :(. Daar heb ik echt geen zin in.
Ik wens iedereen weer veel succes met school en werk en ik hooooooooooooooooooooooooooooooop zo dat Enrique snel weer komt. Deze PED is echt vreselijk!! ;)
xx
Permalink Reply by Nienke on September 4, 2011 at 3:44am Ik heb een hele leuke vakantie gehad!
Echt balen zerg van je werk.. Succes met het zien van je baas..
En je bent niet de enige met een eeeeenorme PED ;) xx
Permalink Reply by Agnes on September 4, 2011 at 5:53am Oh jee dat is minder nieuws Laura.
Het was jouw plek dus niet en er komt vast iets veel leukers op jouw pad!
Soms mag je blij zijn dat je ergens gewoon niet meer hoeft te komen en kan je door deze ervaring op persoonlijk vlak weer groeien.
Zal vast even een zure appel geweest zijn maar de zoete vruchten gaan vast gauw geplukt worden :)
Succes!
Permalink Reply by Laura Iglesias on September 4, 2011 at 3:19am © 2013 Created by Enrique Iglesias.