Enrique Iglesias

New single "Finally Found You" available on iTunes.

Hola Fans!

Hoe gaat het ermee?

In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!

Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

Photobucket

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Photobucket

Have fun!!

Besos
Mrs. Iglesias (Amany)

Views: 27689

Reply to This

Replies to This Discussion

Hij heeft al eens de neiging te laat te komen, dat weet ik.Ik ben al blij dat zijn b-day message op tijd was!! Veel groetjes,

Pitufa

Van Harte Gefeliciteerd!!

In het Engels omdat ik het ook in een ander topic post..Dus morgen is de nieuwe Enrique al te horen op NRJ Belgie ?!

According to NRJ Belgium they will play the song tomorrow already..Seems a bit strange since for the US it seems to be Sep 27..So they are planning to release this worldwide then ?!

"Vous aimez ENRIQUE IGLESIAS? Dès demain, on vous diffuse en totale EXCLU son nouveau HIT « I like how it feels »!"- 1 hour ago via TweetDeck

http://twitter.com/#!/NRJBelgique/status/111800164125118464

Jaaah ik las het in je andere topic aaaaahhhh ik ben benieuwd.....hopelijk kan iemand van ons buur land het nummer horen en ons laten weten hoe het was ;-)

Lieve Pitufa!

Nogmaals van harte gefeliciteerd met je verjaardag! mogen al je wensen uitkomen!

Ik wens je het beste voor vandaag en altijd!

Fijn om te horen dat je een gezellige dag hebt gehad!

Proost! op jou!;-)

Beso

-x-

haha maaike je hebt gelijk we helpen elkaar niet echt met die PED! Maar enrique moet wel terugkomen want hij kan zijn fans natuurlijk niet massaal aan zo'n zware ziekte laten leiden he!

laura nog gefeliciteerd:)

besos joselien

aaaahhh wat een heerlijk nummer zeg!! aaaahh ik voel me gelijk weer een stuk beter hahaha!

I Like how it feels! (l) so just turn it up! .. let me go, i'm alive! yes you know.. never stop.. give me more more more! .. cuz i like how it feels!!             yayyy!! ik draai hem nu al non stop!! hihi  i just love it!!

xxDaisy

JA ECHT EEN HEEEEERLIJK NUMMER! :)

luister hem ook al non-stop haha, m'n ouders worden er al gek van! xx

MHHH

leuke liedje ben helemaal weg van l Like how it feels Wahahahaha

Denk het niet he ?..Hij is in Miami..Alleen de gedachte al, Enrique in dezelfde club als Paris Hilton LOL..Misschien werd zijn broer bedoeld..

http://twitter.com/#!/deejaymarcel/status/112302882329604098

Jammur. Net te laat voor gastenlijst club Privilege. Via via had ik bij VIPs kunnen staan vanavond bij o.a. Paris Hilton & Enrique Iglesias. 13 hours ago via web  

Jaaaah idd en beetje vreemd he lol!

Heey Allemaal

Alles goed met jullie, Nou met mij gaat wel te veel Huiswerk en te druk Hah

Maar gelukkig heb ik nog TIjd voor Enrique,(zonder enrique niks)

Echt super Dat Vrijdag Enrique op TV komt. Yeahhhhh

Ik ga het opnemen +kijken Dan kan  ik  later weer kijken en weer hihiihihih

Kan niet wachten.

En de DVD komt ook dichterbij !!

Hopen alleen Enrique dat komt :)

Nou ja Verder heb ik niks te vertellen:)

Owh:) Hie heb ik nog een dertig Seconde video

http://www.facebook.com/video/video.php?v=10101007800396773

Fijne Avond Alleemaal ..............

Groetjes xx Tanoeskaa

RSS

© 2013   Created by Enrique Iglesias.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service