Enrique Iglesias

New single "Finally Found You" available on iTunes.

Hola Fans!

Hoe gaat het ermee?

In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!

Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

Photobucket

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Photobucket

Have fun!!

Besos
Mrs. Iglesias (Amany)

Views: 27027

Reply to This

Replies to This Discussion

Heey Allemaal

Alles goed met jullie, Nou met mij gaat wel te veel Huiswerk en te druk Hah

Maar gelukkig heb ik nog TIjd voor Enrique,(zonder enrique niks)

Echt super Dat Vrijdag Enrique op TV komt. Yeahhhhh

Ik ga het opnemen +kijken Dan kan  ik  later weer kijken en weer hihiihihih

Kan niet wachten.

En de DVD komt ook dichterbij !!

Hopen alleen Enrique dat komt :)

Nou ja Verder heb ik niks te vertellen:)

Owh:) Hie heb ik nog een dertig Seconde video

http://www.facebook.com/video/video.php?v=10101007800396773

Fijne Avond Alleemaal ..............

Groetjes xx Tanoeskaa

Zag dit op YouTube..Enrique komt heel eventjes voor hier..ze ging backstage tijdens het 2007 concert in Ahoy (Insomniac Tour)..Omdat dit maar een promo is komt hij misschien iets meer voor in de eigenlijke documentaire die dus volgende week op het NFF in Utrecht in premiere gaat en ook in november op TV te zien zal zijn..bij de NCRV op Ned. 2

http://www.youtube.com/watch?v=6uJ4piShOV4

Franka (27) heeft het syndroom van Usher. Ze is doof en heeft beperkt zicht. Op haar veertiende is ze naar een internaat gegaan. Haar Brabantse familie zag ze alleen in het weekend en in de vakanties. Zo is langzaam het contact met haar ouders, broer en zus verwaterd. Nu woont Franka alleen en doet ze inpakwerk op een sociale werkplaats. Ze is enorme fan van Enrique Iglesias en zou graag een jackrussellterriër hebben.

Morgen kan het donker zijn legt haar dagelijks leven vast. Haar beperkingen maken haar leven erg ingewikkeld. Ze legt zich daar niet zomaar bij neer, ook al maakt haar koppigheid de dingen niet eenvoudiger. Via een gebarentolk vertelt ze haar verhaal. Ze gaat uit eten met haar beste vriendin Janneke, ze is backstage bij Enrique Iglesias te zien en in de, soms moeilijke, gesprekken die ze heeft met haar begeleiders. Franka wil niet met zich laten sollen en dat vindt zijn climax bij een gesprek met haar ouders thuis, die niet in staat zijn begrip op te brengen voor haar keuzes in de zoektocht naar geluk.

Meer informatie http://www.filmfestival.nl/nl/films/morgen-kan-het-donker-zijn

Thanks! Ik zal zeker kijken!
Nou het duurt nog zo'n twee maanden voor hij op TV komt hoor :)..Tenzij je naar het Film Festival gaat natuurlijk..

Ze heeft groot gelijk dat ze zó koppig is!!! Alleen als je echt iets wilt, dan kom je er ook! Je mag nooit bij de pakken blijven zitten!!!

Groetjes,

Pitufa!!

heb dit filmpje gekregen via een automatische email.

vond het zeer interessant!

Thanks SO! ben benieuwd!!! lijkt me ook erg interessant!!!

Lieverds allemaal,

ik ben echt afwezig :( ! Zovéél werk met school etc .. Dit wordt een DRUK jaar! Dat is een FEIT! :(

Xxxxxxxxxxxxxxxx 

aw voel met je mee! Wordt voor mij ook een druk jaar!

Succes met alles!! xx

Bedankt!! 

Jij ook! En iedereen trouwens!! 

Xx

thanks! :) x
Aaaaahhh succes ermee Tess, hopelijk heb je tussendoor nog eens tijd om hier voorbij te komen:)

RSS

© 2013   Created by Enrique Iglesias.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service