Enrique Iglesias

New single "Finally Found You" available on iTunes.

Hola Fans!

Hoe gaat het ermee?

In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!

Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

Photobucket

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Photobucket

Have fun!!

Besos
Mrs. Iglesias (Amany)

Views: 26943

Reply to This

Replies to This Discussion

DIT IS EEN WAKE_UPCALL!!!!! Dames!!! Vroeger waren wij het grootste topic op het forum en maar het 3e!! Slapen jullie soms?? Oké,jullie hebben het druk met school dat besef ik ook wel,maar dat had ik vorig schooljaar ook. Ik moest zelfs mijn eindwerk maken dat op 1/4 van de punten stond. Zijn jullie echte fans???

Kom op zeg, post desnoods zoveel mogelijk foto's van onze schat.

Groetjes,

Pitufa

HOW CUTE IS THISSSSSSS!? 

Sorry school is gewoon echt veel. Zeker voor mij ik ben dat na 3,5 jaar werken niet meer gewend haha.

Ik lees stiekem wel mee maar heb niet altijd tijd om te reageren.

Hij moet zeker zijn dvd komen promoten! Het is tenslotte in Ahoy opgenomen. Dus Enrique kom deze kant op als de dvd bijna uitkomt en geef voor deze lieve (A) dames die je beste fans zijn een geweldig  (gratis) concert met meet and greets voor de dutch fans op deze site :D

@ Pitufa

hahahahahhahahaha We doen on best :) XD

Hier een foto goed :)

Tweede foto legt Anna uit waar de sofa komt...

Dat is idd goed!! Dit kan ik alleen maar toejuichen!! Ik weet dat jullie het allemaal druk hebben met school, dus hou ik hier het Topic een beetje op orde en zag ik dan ook dat we slechts het 3e topic waren. Ik ben 27, dus wellicht een pak ouder dan de meeste onder julie en zit vaak thuis(door mijn revalidatie werk ik nog niet). Dus voel ik mij een beetje verantwoordelijk voor 'ons' topic, wat voor de meeste onder ons een beetje een 2e thuis is. Probeer toch dagelijks iets te posten, als je niks zinnigs weet,post dan gewoon massaal veeeeeeel foto's want zeg nu zelf zijn glimlach maakt je dag toch gewoon goed!Of desnoods links naar interviews of filmpjes.

Veel groetjes,

Pitufa

Hoi

Ik hoorde vandaag 'I Like How It Feels' op de radio in België. Het was op MNM.
Ze voorspelden dat een hit zou worden omdat de titel van het liedje in je hoofd blijft hangen.

Laat ons hopen dat ze gelijk hebben!!

ja dat moet echt wel ene hit worden hoor!
oee nice!! Hopen dat hij snel in NL op de radio komt ook! Ik ga eens even die dj's spammen op twitter haha.

dan doe ik maar mee he? :)

die ogen.. mi dios!!!! 

@ nienke haha

en deze foto`s dan!!

Gewoon alweer bijna een half jaar geleden dat hij in Ahoy stond...volgens mij is dit wel echt de langst durende PED ooit of niet? Even een paar mooie foto's posten hoor... :) (oke, de eerste is heel wazig, maar ik vind 'm gewoon zo schattig!)

Aaawhh mooie tijden...sorry, ik maak het nu natuurlijk alleen maar erger he? Pfffft hij moet gewoon zo snel mogelijk terugkomen :(

RSS

© 2013   Created by Enrique Iglesias.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service