Enrique Iglesias

New single "Finally Found You" available on iTunes.

Hola Fans!

Hoe gaat het ermee?

In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!

Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

Photobucket

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Photobucket

Have fun!!

Besos
Mrs. Iglesias (Amany)

Views: 26934

Reply to This

Replies to This Discussion

ooh ooh wohoo

hahah

Ik heb deze gevonden.

Image and video hosting by TinyPic

Ha! die had ik nog niet , thanks... zie je .. zo gaat het heb ik weer een nieuwe..lol
:)

hahahahah JE SUIS Lol XD

wow wat een activiteit ineens in dit topic! Goedzo :D

ik doe ook nog maar eens mee...

those eyelashes ♥♥♥

haha hier had hij volgens mij wel wat gedronken... (latin grammy's)

xx

Hi, ik weet het wel zeker...
En nog eentje!!

Oke, nog een keer mijn best doen...

Ben ik ff  blij dat er eindelijk reactie komt op mijn wake-up call! En geef toe, het is toch fijn om telkens naar Enrique te kijken hé!!

@ Marieke:Spaans is idd een fantastische taal,maar onderschat het niet. Vooral de grammatica is moeilijk omdat het Spaans gebruik maakt van onder meer de Subjuntivo,een tijd die in het Nederlands niet of nauwelijks meer wordt gebruikt! Maar als je ooit met een vraag of probleem zi, stel ze me gerust hoor!!

Veel groetjes,

Pitufa

Funny Enrique

love it

RSS

© 2013   Created by Enrique Iglesias.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service