Enrique Iglesias

New single "Finally Found You" available on iTunes.

Hola Fans!

Hoe gaat het ermee?

In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!

Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

Photobucket

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Photobucket

Have fun!!

Besos
Mrs. Iglesias (Amany)

Views: 26938

Reply to This

Replies to This Discussion

Another one:

Xx 

Tes Ik kan het niet meer aan hahhahaha

aaaaaaaaaaaah me bloed stijgt , :)

Thanks thanks

Echt Leuk gedaan hoor :)

xxxx Liefs Tanoeska

aaaah wat leuk!!

Aaaaaahhhh Tess! jij bent echt super goed in het maken van wallpapers! damn!!!!! looks amazing!!! vooral die foto in het midden, (hot body pic) en die daarnaast (met zn glas) aaaaaaaaaaaaah so sexyyyyy!!!!

Thanks for sharing chica!!! yay!!!

Hihihihiihi, dankuweeeeel!! Met Enriqueee erop kan dat ook moeilijk anders oor! Alhoewel, met Paul Wesley zijn ze ook wel niet mis! Hihihi! ♥ En idd! Die foto is 'MMMMMMMMMM' !! Amaaaii!! 

En met die mojito is supeeeeer cute!! ♥ 

Hihih, no problem chicaaaaaa! Xxx

I Like How It Feels was net in Maak 't of kraak 't op radio 538! Ennnnn hij is natuurlijk GEMAAKT met 76% :)

Helaas heb ik het liedje zelf niet gehoord, maar heb nog wel net op tijd kunnen stemmen haha

Ben wel blij dat hij nu ook uit is hier in Nederland! :)

Wooohoooooooooo dat is geweldig nieuws!!! yayayaaaaa!! het moet zeker aan top komen!!! en dan nu nog promo hahaaaaaaa c'mon Enrique, your dutch fans are waiting!!! One love one loveeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

Thanks Rowena!!

jaaaaa ik hoorde het ook! Super leuk :D

En ze gaan hem nu vaker draaien!

“@Radio538: De nwe van Enrique Iglesias & Pitbull is dik gemaakt! 76 % van de stemmers wil I Like How It Feels vaker horen. Gaat gebeuren! #radio538”

Jaah Echt wel Super :)

Aaaaaaaaaaaaaah

Ouuh super om te horen!! Zoiezo dat het een hit word!! T'is gewoon een superliedje!! ♥ 

Xxx

Wel fijn dat het nieuwe nummer het zo goed doet hé!! Hopelijk komt Enrique ook naar België voor promo (al denk ik van niet) want ook hier is het nummer al op de radio geweest en is de clip zelfs al op tv gekomen.

Veel groetjes,

Pitufa

Hoi

Echt leuk nieuws dat nummer goed doet op de radio en tv. Hopelijk zal dit ook aangetoond worden in de hitlijsten en scoort hij heel goed.

Verder hoop ik net zoals iedereen dat hij eens promo komt voeren in België en dat ik er dan kan bij zijn maar ik de kans is klein. Nochtans, hij moet!! Zijn singles doen het hier altijd goed vooral de laatste tijd.

RSS

© 2013   Created by Enrique Iglesias.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service