New single "Finally Found You" available on iTunes.
Hola Fans!
Hoe gaat het ermee?
In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!
Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Have fun!!
Besos
Mrs. Iglesias (Amany)
Tags:
Permalink Reply by Maaike on October 12, 2011 at 6:30am Hey meiden!
Wat goed te horen dat I like how it feels gemaakt werd op 538! Thnx again Nienke voor de tweet zodat ik nog gauw even mee kon stemmen. Ben een beetje weinig hier geweest maar ik beloof beterschap.....:) Het wordt nu echt herfst dus er komen nog heel veel dagen en avonden om binnen te zitten en mezelf te vermaken met video's, muziek en kwebbelen met Enrique fans op twitter, forum en msn.....Ik heb altijd een beetje een dipje als het herfst wordt, alleen het idee dat het de komende 6 maanden koud en regenachtig gaat zijn brrrrrr, het enige dat helpt is een zonnig Spaans muziekje en een dik stuk gevuld speculaas of appeltaart bij een hele grote warme chocolademelk met slagroom!! :)
Wat doen jullie om de herstblues te verdrijven??
x
x
Permalink Reply by Rowena on October 12, 2011 at 7:32am Verschrikkelijk die herfst en winter! Ik heb echt helemaal niets met regen, kou en sneeuw...brrrrrr! Ik heb dus gehoord dat ze een heeeeele koude winter voorspellen met zelfs temperaturen van -20................ :(
Inderdaad, het beste is dan toch wat Spaanse muziek van onze Enrique (dat rijmt haha). Of lekker met een kop thee op de bank een film kijken! Gelukkig moet ik veel films kijken voor mijn studie, dus dat binnenzitten komt wel goed geloof ik ;)
En als Enrique naar Nederland komt voor promo hoeven we natuurlijk niet meer binnen te zitten! Dan gaat het zonnetje vanzelf schijnen :) :) Maar ik denk helaas dat dat niet gaat gebeuren :( Trouwens, de re-release van Euphoria komt hier in Nederland toch 14 november uit he?
xx
Permalink Reply by Tanoeskaiglesias on October 12, 2011 at 8:45am @ Maaike& Rowena
Jaaaaaaaaa Echt Vreselijk weer Brrrrr Pfffff Koud
maar jaa als ik Enrique Muziek hoor Ben ik weer Warm (bloed heet hahha)
Owhh Ik hoop het zooo Dat hij komt, Wie weet Niet te hard op zeggen he Rowena hahahXD
Rowena Nou ik hoop het niet -20 OMG
Maar Het is ook starks snel Weg de Winter Toch, Als je eenmaal Met Enrique bezig bent Merk je niks meer LOL
Owhh Ik hoop zo Dat de DVD in januari uit komt(dan ben ik Jarig Yeahhh)
Maar ja
Ik moest een Blog maken over enrique in het Engels, Was klaar maar de meester zeg Dat ik een eigen enrique site moet maken zeg maar alles bijhouden van enrique Waar moet ik dat doen Op Facebook of !!!
Enige idee Vrienden.
Maar Ik ga
_x-x Byeeeeeeeeeeee:)
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on October 13, 2011 at 5:22am Hoi allemaal!
Nou,
met regen heb ik ook niks, maar sneeuw vind ik best wel iets hebben. Zolang het maar droog is!!Maar inderdaad, niks beter tegen herfst/winterblues dan Enrique, dus laat hem maar snel terug deze kanten uit komen!!Daarnaast kan een lekkere kop warme chocomelk of een heerlijke pannenkoek voor ons knetterend haardvuur mij wel bekoren. Nadeel is dan wel dat je al die calorieën er weer af moet krijgen vóór de zomer,want anders zit je dus met een slecht gevoel opgezadeld. Voorts kan je ook fijn op skiverlof gaan met vrienden of familie.gelukkig voorspellen ze voor dit weekend toch al wat beter weer(fris, maar zonnig), dat is althans het geval in belgië.
Veel groetjes,
Pitufa
hoi meiden,
de video van i like how it feels is inderdaad een van zijn leukste ooit! en die van jlo is ook leuk amany:P super dat het liedje het zo goed doet, ik was al benieuwd wanneer 538 hem zou oppikken maar als hij zo dik gemaakt is gaan ze hem vast vaker draaien! hopelijk komt hij zelfs in de top 40.
ja herfst pff vandaag is echt zo'n depri dag met regen en grijs... maar de weerman heeft beloofd dat morgen de zon komt en het weekend ook beter wordt dus nog even volhouden dames!
besos joselien
Permalink Reply by Tanoeskaiglesias on October 12, 2011 at 11:11am 
Permalink Reply by silentocean on October 13, 2011 at 4:59am Leest iemand NRC Next of NRC ?! Zeg Afrojack ik zou maar blij zijn dat je een remix mocht doen en geen oordeel vellen over het nummer :(..
http://twitter.com/saulvanstapele
... naar JE Werk Gaan voldaan EEN-privévliegtuig en de overeenkomsten Tussen dans en Klassieke muziek. Check it out ... # Afrojack # nrc 2 / 2
2 uur geleden »
saulvanstapele Saul van Stapele
Afrojack praat in NRC Over het vervormen van de stemmen van Madonna en Lady Gaga, Het remixen van een matig nummer van Enrique Iglesias 1 / 2
2 uur geleden »
saulvanstapele Saul van Stapele
Vanochtend ingekort in @ nrcnext en vanmiddag uitgepakt in # NRC: Groot Verhaal op NL Succesvolle danceproducer Afrojack.
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on October 13, 2011 at 6:16am Enrique bouwt al 16jaar aan zijn carrière en als ze comentaar hebben dat ze daar maar eens op terug hebben! Hij gaat mee met zijn tijd, het publiek eet uit zijn hand,...Dit is gewoon pure jaloezie!! Nou ja, voor mij kan Enrique echt niet veel mis doen (al zou ik het natuurlijk nóg beter vinden moest hij zijn blonde lellebel aan de kant schuiven)
groetjes,
Pitufa
Permalink Reply by silentocean on October 13, 2011 at 7:37am LOL over die laatste zin..Wat zou Enrique ervan vinden als je dat tegen hem zou zeggen :) ?
Heb ergend een NRC Next gevonden en dit is het citaat over Enrique's nummer..Enig idee over welk nummer het zou kunnen gaan ?!
"Afrojack laat op de bank in zijn boekingskantoor een remix horen die hij aan het maken is voor popzanger Enrique Iglesias. Hij hoorde het origineel voor het eerst op de radio nadat hij de remix al had toegezegd. "Ik dacht, nee hé, moet ik die remixen?" In zijn versie laat Afrojack het vrij zoete origineel van Iglesias ontaarden in gierend opgevoerde clubmuziek. Hij verdraait de stem van Iglesias volledig en zet die vooral in als sample; als een stotterend onderdeel van de opzwepende percussie: "Mo-mo-mo-more...'. Jasja Heijboer van Ace Agency vraagt: "Trekken ze dat, denk je?" Afrojack haalt zijn schouders op. "Dat moet maar."
Permalink Reply by Mrs.Iglesias (afafiglesias) on October 13, 2011 at 11:13am Hahahahahha Emilie, ik moest ook zo om je lachen....hhaaha die lellebel en het grappige is dat ik die lellebel ook erg leuk vind hhahh ik bedoel ik mag haar wel!
maar wat die afrojack zegt tsssssssssssssssss! hoe arrogant, losers!!!! zelf kunnen ze het niet eens zo ver maken:S maar ach ik hoef me hier niet te verdedigen....jullie snappen me wel;-)
hmmmm over welk nummer, remix voor tonight? i like how it feels? alles is mogelijk,
Nadat hij zulke uitspraken doet, hoef ik niet eens meer een remix van hem...originele nummers van Enrique zijn al mooi genoeg!
Maar bedankt om het met ons te delen SO!
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on October 14, 2011 at 6:17am Hey!
Tuurlijk zou ik dat tegen hem durven zeggen! Zeker als iemand me uitdaagd om het te doen,want dan doe ik het zeker al was het maar om te bewijzen dat ik het durf en aankan. Sinds mijn hersenbloeding relativeer ik dingen veel beter en het ergste dat me kan overkomen is sterven. Aangezien God me daarvan gespaard heeft wil zeggen dat Hij nog plannen met me heeft ,dus...
@Amany:ik ken Anna niet persoonlijk,maar heb al verhalen van fans gehoord dat ze echt niet vriendelijk tegen hen(de fans) zou zijn,terwijl ze dankzij hen wel Enrique heeft leren kennen, dus ik zou zeggen DUMPEN DIE HANDDEL!!
Groetjes,
Pitufa
Permalink Reply by Mrs.Iglesias (afafiglesias) on November 8, 2011 at 2:55pm Hahah hoe bedoel je door fan heeft Anna Enrique leren kennen?? ze zat in de Escape video en daar kennen ze elkaar van:p ook hoor ik van vele andere fans dat ze zelfs uit de auto stapt en foto's maakt van fans die met Enrique poseren en laten we niet vergeten dat zij vaak vrolijk staat te klappen en te juichen bij zijn concerten:) en ze maakt hem gelukkig dat vind ik nog het belgrijkste.
Maar hahaha ik zie Enrique zn gezicht al als je dat tegen hem zou zeggen lol!
© 2013 Created by Enrique Iglesias.