Enrique Iglesias

New single "Finally Found You" available on iTunes.

Hola Fans!

Hoe gaat het ermee?

In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!

Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

Photobucket

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Photobucket

Have fun!!

Besos
Mrs. Iglesias (Amany)

Views: 26959

Reply to This

Replies to This Discussion

@Maaike aaaaaaaaaaaah hermana toch!! jaah ik snap je helemaal, over dipje gesproken...ik heb ook wel vaak last van in deze donkere koude dagen...dit is nu gewoon even een lelijke tijd hahaha na oud en nieuw word alles weer mooier:P

Maar ook de PED speelt een grote rol dit jaar! damn en die is zoooo zwaar, nog nooit heb ik die zo zwaar meegemaakt als na deze euphoriatour damn!

Succes allemaal!!! en remember hoe eerder we dit gehad hebben hoe eerder we die mooie tijd weer zullen hebben en aaaaaaaah ook het lekkerste snoepje van de popcharts Enrique zal zeker ons landje weer bezoeken, fingers crossed!

Tot snel!

-x-

@ Mrs.iglesias

wahahahah lekkerste snoepje van de popcharts LOL(komt heel erg bekend voor)

Jaaaaaa ik hoop het zoo he dat hij zo snel mogelijk terug komt,

Trouwens heb je de x factor Ding gezien met Enrique and Nicole!!(denk van wel he)

aaaaaaaaaaaaaaaah zooooooo Cuteee!!

Echt een Toetie en de lekkerste snoepje :)

deze vond ik echt zoooooooooooooo leuk aaah

Smile the beste van iedereen OMG

xxx

Whahahhah jaah sinds rayman heeft Enrique die bijnaam gekregen;-) en het past zo goed bij hem hahahaha!!

Tuurlijk moest ik die video ook checken haha lucky woman om voor Enrique te mogen zingen hahaha en ze wees zelfs nog naar hem hahahah. Hij keek zo geconcentreerd en zo sweet! aaah die handen zo naast zn gezicht en dan die puppy oogjes er nog bij....melt! en oooh zn haar zo perfect ok ok ik zal ophouden hehehehe!

en dan die nicole in tranen hahaha ook schattig:P

Goodnight alvast allemaal!!!

beso

-x-

Hey dames!

I Like How It Feels staat deze week op nummer 27 in de tipparade! Hopelijk stijgt hij komende weken door naar de top 40! :) En dan op naar nummer 1 natuurlijk ;)

xx

ach die fotos is echt te sweet! en idd enrique in de tipparade, dus dat is een begin!

fijn weekend meiden!

xx joselien

Hey!!

Hoe was het weekend bij iedereen? Bij mij was t best wel fijn. Zat namelijk het hele weekend aan onze kust.Het zonnetje scheen er volop dus was het best prettig.

Hoe was het bij jullie allemaal??

Veel groetjes,

Pitufa

@ Emilie

NOu mij weekend was niet leuk Ten eerste Koud, Veel leren want ik had twee toesten!!(maandag) pff

en ik had Ruzie met me Pa...!! Dus zat hij mij de heel weekend te negeren :(

Maar Nu is het weer goed :)

Maar ja Ik ben blij dat jij het Leuk gehad heb :)

Jaa nu gaat het echt snel he de Winter Grrr>>~

Owh jaa Zondag s`avond heb ik wel Wat Leuks gedaan hihiih

IK heb Life4you gekeken Rayman is laat en Jensen Hahah Alle ouwe Delen waarin Enrique Was aaaah :)

x-x Groetjessss

Hi girls,

Ja idd, het was hier ook best zonnig de afgelopen dagen. Helaas moest ik werken maar toch...beter dan de hele dag regen,daar word ik zo depri van...Vandaag lekker vrij en morgen ook nog....ik ga er van genieten!

:D

Besos y abrazos!

Ik hoop voor je dat het morgen dan ook nog zo'n dag is maar heb daar een hard hoofd in.

Geniet van je vrije dag i.i.g.

thnx, ik vermaak me binnen ook wel, np....:)

Wel sneu dat het vandaag(dinsdag dus) niet zo'n mooi weer was(bij ons alvast toch niet) maar het weekend belooft zonnig te zijn(maar wel berekoud!!!) Enrique!!! Kom ons verwarmen!!

Pitufa

RSS

© 2013   Created by Enrique Iglesias.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service