Enrique Iglesias

New single "Finally Found You" available on iTunes.

Hola Fans!

Hoe gaat het ermee?

In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!

Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

Photobucket

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Photobucket

Have fun!!

Besos
Mrs. Iglesias (Amany)

Views: 26912

Reply to This

Replies to This Discussion

Hoi Allemaal X

He He Ik ben echt toe aan Vakantie zeg!! Nog een Week te gaan met hele week toets en dan Eindelijk Klaar..!!

dan kan ik van blijdschap huilen!

En kan ook niet wachten om op Vakantie te gaan!!

Wat een vreselijke weer hier in Almere zeg!! Pfff niet normaal Echt Dikke Druppels regen, Is het bij jullie ook zo!!

maar goed ik kan klagen, maar helpt toch niet!!

Fijne Weekend allemaal !! Xx

Liefs Tanoeska!

Hier is het ook echt snertweer! En dan zou het dus zomer moeten zyn!!Nu goed hopelyk is het wat beter weer als we met vakantie gaan binnen 19!! dagen!!Ik kan echt nie meer wachten!! IK WIL ZON!!!! Bovendien puilt mijn kleerkast uit van de mooie rokjes en topjes en t-shirtjes, maar met dit rotweer kan ik gewoon niks van mijn mooie spullen aantrekken!!  Nu ja, wie weet is het volgend weekend aan zee wel beter weer(hopelijk toch) maar iig neem ik wel mijn laptop mee want ons topic stond op de 3e!!! pagina éndat terwijl het weekend was!En ook, als het dan regent, hoef ik me niet te vervelen!

Veel groetjes,

Pitufa

Ja sorry, Emilie! Ik heb je een beetje laten zitten! :) Ik zal weer wat vaker posten ok? Dan blijven we lekker op de eerst pagina! :)) Have fun and lots of sun at the Belgian coast!!

x Maaike

Yumieeee:)

oowwwhhh Madrid, en ik had al zo'n last van PED sinds ik zo dom was om Youtube filmpjes te gaan zitten bekijken plus daarna mijn mooie Parijs vids...:(:(:(:(:( Had het zo lang mogelijk uitgesteld maar ben toch weer gezwicht met als gevolg.......heimwee, Spaanse griep en EI Fever!! Ik wil dat ie terugkomt, al is het maar bij een tv of radioprogramma!! AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH Help!!!!

xxx Maaike

Ahhh same here!! Nu ik vakantie heb komt het eindelijk pas echt binnen dat ik hem gewoon in Madrid heb gezien en gehoord!! En inderdaad, hopen dat hij snel terugkomt... Al gaat een nieuw album nog wel even duren denk ik (2013?), maar misschien promo voor de dvd? Als die nog ooit uit gaat komen haha! Nja, deze zomer was het toch? x

Ja dat hoop ik ook, en dan komt ie hem maar persoonlijk aan ons Dutch fans overhandigen omdat we er zoooooo lang op hebben moeten wachten...:)

én omdat sommige onder ons er ook nog eens afzonderderlijk op worden geïnterviewd ook!! Zowel op de fanmeeting is er gefilmd alsook zijn er korte interviews geweest van Amany, Priscilla en van mij! Dus reden te meer dat Enrique ze persoonlijk zou moeten komen overhandigen!! Trouwens, 6 Juli 2010 was de releasedatum van Euphoria dus zou die DVD toch ook wel op 6 juli mogen uitkomen niet??Als hy ons 2 jaar op onze honger laat zitten..dan wordt het erg met ons gesteld!!

veel groetjes en alvast fyn weekend,

Pitufa 

DAMES!! Waar zitten jullie?? Blijkbaar niet op ons topic, want anders zouden we niet op de 3e pagina staan!!Nu ja, ik neem het jullie niet kwalijk hoor, jullie liggen vast in de zon! Nu ze er eindelijk is moet je er van profiteren hé. 1 nadeel: Ik slaap op zolder en het is er om te stoven!! Nu, ik vertrek deze avond naar zee waar het sowiezo frisser is en hoop dus wat slaap in te halen!!

Spanje staat in de finale!!!!!!!!!!!! Zondag allemaal kijken hé!! Gelukkig spelen ze tegen Italië (die zijn toch een stuk zwakker dan Duitsland als je 't mij vraagt!!) Maar anderzyds had de Duitse tegenstander wel veel meer vuurwerk gebracht!!

Veel groetjes,

Pitufa

Een fijne vakantie.

en zon? waar? ik zit hier zwaar in de donkere wolken, af en toe een spatje en zo af en toe wat zon.

Voor de rest is het vies warm/broeierig.

Wat voetbal betreft had ik geen voorkeur voor Portugal of Spanje.

Vond Spanje wel iets beter van dat beetje wat ik heb gezien.

Daarom vind ik het wel goed dat Spanje in de finale staat maar om de een of andere manier had ik toch liever gehad dat Portugal daar had gestaan, gun het Spanje niet om ook nog eens Europees Kampioen te worden.

En had toch ook liever Duitsland in de finale gehad.

Op voorhand had ik Spanje wel als winnaar staan in de finale maar als Duitsland in de finale had gestaan was ik toch voor Duitsland geweest, gek genoeg.

Nu het een ander verhaal is ga ik toch maar voor Spanje als winnaar.

@Agnes,Nee he Duitsland oops laat mijn hubby et maar niet horen LOL!

Ik ben blij dat Spanje in de Finale staat hoop ook echt dat ze de Eurocup winnen ik vind namelijk dat ze een supermooie manier van voetbal  hebben!

Maar we zien het wel wie wint.

Fijn weekend girl;-)!

Besos!

RSS

© 2013   Created by Enrique Iglesias.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service