New single "Finally Found You" available on iTunes.
Hola Fans!
Hoe gaat het ermee?
In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!
Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Have fun!!
Besos
Mrs. Iglesias (Amany)
Tags:
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on October 15, 2012 at 7:46am Hoi Joselien!!
Wat jammer nou!!Maar zo heeft-ie wel nog de tyd gekregen om afscheid te nemen van al zyn geliefden!! Was hy al erg oud? Of was hy ziek?? Ik leef écht met je mee, want ik heb byna hetzelfde meegemaakt met mijn oma!! Dus ik weet hoe je je voelt. Enerzyds ben je dankbaar dat-ie niet meer in het ziekenhuis hoeft te liggen, maar anderzyds is het een énorm gemis!!
Veel sterkte nog voor jou en je familie!
Pitufa
Permalink Reply by Mrs.Iglesias (afafiglesias) on October 15, 2012 at 10:23am Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa amiga's!!
Hoe is het met jullie??
ik ben hier alweer een tijdje niet geweest (op het ducth forum dan) ik weet het shame on me maar door drukte en een laptop die het opgaf was het ok moeilijk....heb net gisteren mn nieuwe laptop geinstalleerd en het is een geweldige:) dus dacht even snel hier een kijkje nemen...alhoewel ik dat ook makkelijk met mn bb had gekunt maar goed....nu zie ik alles veel beter hahahaaa!!!
Joselien: gecondoleerd met je opa....triest verhaal zeg....veel sterkte meid!
Emilie en Maaike: Jaaah echt onwerkelijk wat we in madrid hebben meegemaakt he echt zooo mooi!!! als ik door mn foto boek kijk die ik heb laten maken met als titel...recuerdos de madrid oooooh dan kan ik zo weer emotioneel raken lol! zo mooi!!
Ik wens jullie allemaal een fijne week!
Tot snel!!!
xx
P.s: elke dag die voorbij gaat hoop ik wat meer te horen over de tourdvd......ik kan gewoon echt niet meer wachten aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Permalink Reply by Tanoeskaiglesias on October 15, 2012 at 11:58am heey allemaal! lang niet geweest :(
alles goed hierzoo!! nieuwe clip van Ei is sexy haha, en wacht nog steeds op de DvD!!
@joselien
Gecondoleerd met je opa :(
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on October 18, 2012 at 5:14am Hoi iedereen!
Priscilla, moest je hier toevallig langskomen: gelukkige verjaardag!!! Voor de rest: het is byna weekend! Nou ja, voor mij is dat eigenlijk al begonnen en ik verveel me stierlijk!! Vooral omdat het ook zo'n slecht weer is!! Ik wil een job!! (Of terug naar school!!)
Groetjes,
Pitufa
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on October 18, 2012 at 6:39am Er is maar 1 oplossing voor: een job vinden!! Ik heb dan wel het diploma en ook mijn talenkennis zit nog steeds goed, maar 't probleem is aleen dat door die hersenbloeding mijn stem is aangetast en ook mijn stappen!! Dus zullen werkgevers niet snel geneigd zyn om iemand als mij aan te werven :-s zeker niet als ik vaak contact moet hebben met klanten aan de telefoon!!! Maar anderzijds ben ik het thuis een beetje beu en heb ik werkelijk geen zin om hele dagen vertalingen te maken!! Ook moet ik dringend terug een auto hebben om 1) te gaan solliciteren en 2) uit te gaan en nieuwe mensen te leren kennen!!
Kortom zoals Freddy Mecury het ooit zei: I WANT TO BREAK FREEEE!!!
Groetjes,
Pitufa
Permalink Reply by Maaike on October 18, 2012 at 1:29pm ik hoop voor je dat er snel iets voorbij komt Emilie! x Maaike
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on October 19, 2012 at 8:20am Ik hoop het ook want na de herfstvakantie zit mijn revalidatie er eigenlijk op , ten minste waar ik nu zit, en dan heb ik dinsdag en woensdag dus ook niks meer te doen en ik verveel me nú al steendood! Hopelijk kan ik dan nog wat meer privé naar de kiné gaan
Fyn weekend,
Pitufa
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on October 21, 2012 at 6:35am Hoi iedereen!!
weer een regenachtige dag maar wat doet een mens eraan? Behalve laaaaaang in bed liggen en de speciale weekend editie van de krant lezen. Je kan jezelf ook nuttig maken door wat op te ruimen, maar eens opgeruimd is dat ook gedaan natuurlijk! En dan gaat een mens terug naar beneden(ik slaap namelijk op de zolderverdieping) langs de trap (waar halfweg een knikje inzit en de tredes dus ook smaller woden) te voet(ikke dus!!) en dan moet je dus maken dat je je nek nie breekt!! Nu, het is nog maar de 2e keer dat ik me hieraan 'waag' (mijn moeder zat gelukkig beneden of ze had een hartaanval gehad) maar mijn broer zat op de bureau(die vlak onderaan de trap ligt eigenlijk)Volgende keer toch maar weer mijn traplift gebruiken hoor!! (al was het maar om geen verwyt meer te krygen van mijn broer dat ik 'zo koppig ' ben)
Veel groetjes en nog een fyne zondag,
Pitufa
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on October 21, 2012 at 9:08am De beste manier om een saaie zondag op te vrolijken: gaan shoppen!! Nu ja, shoppen als je ff over en weer naar de ZEB shoppen kunt noemen!! Maar goed, ik heb toch mooi een wollen jurkje van Villa gekregen van men moeder. Weliswaar in L, hoewel ze me eerst een XL wou aansmeren. Maar ik heb haar kunnen overtuigen want uiteindelijk kon ik wel perfect in de L, dus waarom niet dan hé?? Daarna heb ik nog ff samen met mijn moeder de tuin gerakeld: de meest nutteloze bezigheid als je t mij vraagt want wy weten al langer dan vandaag dat vóór 6 december nog lang niet alle bladeren van de bomen zyn. Maar goed, ik had een bezigheid en ondertussen had mijn hond ook wat gezelschap buiten!!
Veel groetjes,
Pitufa
hallo dames,
dankjulliewel, het was een emotionele en mooi afscheid. Hij was niet ziek maar is uiteindelijk door drie longonstekingen achter elkaar in het ziekenhuis overleden.
maaike ja dat klopt! Ik had iets getweet naar tommie christiaan over hoe goed en mooi de show was en hij heeft me een smiley terug gestuurd:)
Het weekend zit er alweer bijna op, is weer snel gegaan. Collegas zijn leuk hoor, moet alleen wel wennen aan de lange dagen, hiervoor was ik natuurlijk veel meer thuis enzo;)
Emilie ik hoop dat je snel een leuke baan kunt vinden:)
meiden succes weer morgen op school/werk, dinsdag komt eindelijk de video!!!
joselien
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on October 22, 2012 at 8:05am joepie!!!
Heb ik eindelijk weer wat om naar uit te kijken morgen. Hopelijk zit FFY tegen dan goed in me hoofd voor ik naar de tandarts moet! T' is dan wel maar gewoon jaarlijkse controle, maar toch! Brrr! Nu goed, vandaag lijkt het weer zijn hoofd écht wel kwyt,want het is echt zomer! Tegen het weekend daarentegen verwachten ze al nachtvorst!! Raak daar maar eens wys uit!! Veel groetjes,
Pitufa
© 2013 Created by Enrique Iglesias.