New single "Finally Found You" available on iTunes.
Hola Fans!
Hoe gaat het ermee?
In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!
Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Have fun!!
Besos
Mrs. Iglesias (Amany)
Tags:
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on October 23, 2012 at 5:48am Jeetje bestaat er een spier die nog onhandelbaarder is dan een Hamstring??? Want echt ik vind het een kl***spier!! Je hebt ze nodig om je been op een deftige manier te kunnen plooien en ook om bijvoorbeeld de trap op te raken (zonder alles uit je heup te doen), maar feit is dat je die verrekte spier op geen enkele manier in beweging krygt!! Zelfs als tennisers hieraan geblesseerd raken, is dit een blessure die het moeilijkst op te lossen is!! Komt daar nog by dat mijn Acchillespees véééél te kort is (en neeeen, niet van hoge hakken te dragen!!) Dus HELP!! Hoe kan ik in godsnaam ooit een oplossing hiervoor vinden??
Veel groetjes,
Pitufa
Permalink Reply by Laura Iglesias on October 23, 2012 at 10:30am
Permalink Reply by Leila (Lucky Clover) on October 23, 2012 at 3:56pm Sorry, Laura ik zag dat ik jou een message gestuurd had, de bedoeling was een berichtje hier ha ha.
Thanks voor deze abnormaal geile foto. Ik werd he le maal gek toen ik de video zag. Ik zie nog weinig reacties. Kan me niet voorstellen dat jullie allemaal niet helemaal gek worden. Amany? overleef je dit? hahaha.
Zijn ass, WHOOMP zomaar in beeld. Ik weet niet of ik me nog bij mijn principes kan houden als ik hem ooit weer zie hoor. Hahahah grapje.
Nou meiden, hoop jullie snel te zien bij de bijeenkomst, is er al een datum bekend? Hildeke?
xxx besos Leila Facebook me maar dat gaat sneller
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on October 24, 2012 at 6:55am Hey Leila!!
Ja, ik snap ook echt niet dat er nog maar zó weinig berichten zijn. Ik heb de video nog maar nét gezien en kwam al meteen hierheen! Ik had eigenlijk gehoopt hem gisteravond nog te eien vóór ik naar de tandarts moest, maar helaass, daar was-ie net te laat voor. En nu moest ik naar de revalidatie, maar zo snel ik terugkwam heb ik men laptop opgezet en de vid bekeken!! En nu maar snel onder de douche zo lijkt me! (een koude weliswaar!!!)
Veel groetjes,
Pitufa
Permalink Reply by Maaike on October 24, 2012 at 11:15am Hey dames,
Jaaa natuurlijk zijn wij ook helemaal van ons padje door die extreem hotte video! ;) Het is hier uberhaupt niet zo druk de laatste tijd, meestal gaat het gesprek heen en weer tussen Emilie en mij lol! :) Ik hoop idd ook dat er snel een datum is voor een meeting en dat er heel veel fans komen, het is weer hoog tijd om even ongegeneerd de hele dag over Enrique te kunnen kletsen! :)
Besos, Maaike
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on October 25, 2012 at 5:03am Ja idd,
het is hier idd erg kalm, maar ik ben er zeker van dat een meeting er weer wat nieuw leven zou kunnen inblazen!! Ik kijk er dus ook enóem naar uit om nog eens met iedereen af te spreken!!
Veel groetjes,
Pitufa
Permalink Reply by Leila (Lucky Clover) on October 25, 2012 at 10:18am Nou, als de fanmeeting doorgaat en we weten wanneer dan kunnen we met zijn allen kwijlen hahaha
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on October 26, 2012 at 7:41am Dan moet iedereen natuurlijk wel de doodle invullen die Hilde verstuurd heeft hé!! Maar idd, dan wordt het echt een kippenkot by Hilde! Allleen jammer dat Enrique er zelf niet by aanwezig kan zyn hé ;)
Veel groetjes,
Pitufa
Permalink Reply by Tanoeskaiglesias on October 25, 2012 at 9:36am
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on October 28, 2012 at 6:32am Ik weet dat het al laat in de middag is, maar heb nog wat een suffe kop omdat ik gisteren pas na 1u sliep. We moesten namelijk naar een trouwfeest en nou ja ik kan niet spreken van een houten kop omdat ik dus niet drinken mag voor mijn medicatie, maar loop er toch wel een beetje belabberd by. En ook al was het niet zó laat, het uur is wel veranderd en dat werkt ook op je metabolisme!! Maak er allemaal nog een stralende dag van!!!
Veel groetjes,
Pitufa
Permalink Reply by Maaike on October 28, 2012 at 3:04pm Hahahahaha ik zie het helemaal voor me...arme Emilie, te hard gefeest?? :) Ik hoop dat je snel opknapt!
Besos
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on October 29, 2012 at 8:31am Helemaal niet Maaike!! Sinds mijn hersenbloeding kan ik jammer genoeg niet meer dansen ;( Das 1 van de 2 dingen waar ik het meeste spijt van heb: dat ik niet kan skiën en dat ik niet kan dansen. En ik die vroeger ballet, Aerobic én Salsa gedaan heb!! Ik kryg er soms echt hartzeer van!! En dan zegt mijn mama van: "maar jij kan dat wel hoor" Ja tuurlijk!!!! Mijn rechterbeen kan met gemak het ritme volgen, maar om mijn linkerkant mee te krygen... Nu, voor we aan tafel gingen moesten we wel 2!! u rechtstaan en kregen we allerlei hapjes en dat heb ik by de fysio wel gevoeld! Maar goed, donderdag heb ik alweer iets om naar uit te kijken, want dan komt myn tante uit Londen namelyk voor het weekend!!
Veel groetjes &have fun bij JLo,
Pitufa
© 2013 Created by Enrique Iglesias.