Enrique Iglesias

New single "Finally Found You" available on iTunes.

Hola Fans!

Hoe gaat het ermee?

In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!

Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

Photobucket

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Photobucket

Have fun!!

Besos
Mrs. Iglesias (Amany)

Views: 26871

Reply to This

Replies to This Discussion

Blijkbaar ben ik de enige die nog op ons topic rondhangt!! Ofwel heeft iedereen het té druk (waar gaat onze maatschappij naartoe als de mens geen tyd meer heeft voor zyn vrienden en passies??) ofwel ben ík gewoon een wanhopig geval!! Maar in het laatste geval moet ik meer onder de mensen komen en daarvoor heb ik ófwel nood aan een job aangezien je dan collega's hebt (maar het is nu eenmaal crisis!!) ófwel heb ik nood aan mijn rybewijs en een autootje zodat ik kan uitgaan en nieuwe mensen leren kennen!! Hoe dan ook, nog 26 dagen en dan is het exact 4!! jaar geleden dat mijn toekomst in één seconde veranderde!! Ik voel me er een beetje dubbel by: enerzyds ben ik bly dat ik er nog steeds ben, maar anderzyds vind ik dat ik nog héééééééééééél ver te gaan heb!!

Veel groetjes en fyn weekend nog,

Pitufa

Sorry Emilie, heb een drukke week achter de rug! :) Maandag gezellig naar JLO geweest met Anita en Laura, Amany en Priscilla. Anita reed vanaf Leeuwarden met mij mee en in Meppel hebben we Laura van het station opgehaald. De reis ging best voorspoedig ondanks de regen maar na Utrecht begon de ellende: file! :( We zouden als we op tijd in Rotterdam zouden zijn met Irene, Priscilla en Amany uit eten maar 25 km voor Rotterdam bleek al dat we dat niet gingen halen. Dus hebben zij met zijn drietjes gegeten in de stad en waren wij drieën om 18.00 uur in Ahoy. Lekker gegeten in Rivers, het restaurant in Ahoy. Na het eten waren Pris en Amany er ook er gingen we naar onze plaatsen. Eerst nog een heleboel groeps en duo foto's gemaakt, lol, een hele fotosessie en toen het concert. Jammer genoeg zaten we niet alle 5 bij elkaar omdat Anita en Laura later dan ons tickets hadden geboekt. De show was supermooi  maar mijn foto's zijn niet zo goed gelukt, teveel wazige en bewogen foto's ertussen, maar de mooiste heb ik op FB gezet.

Na een lange terugreis, weer regen en slecht wegdek, was ik om kwart over 2 thuis.

De dag erna ben ik weer in de auto gestapt, om naar Zuid Limburg te rijden om anderhalve dag bij mijn moeder door te brengen. Donderdag ochtend weer terug naar huis gereden, 's middag en 's avonds gewerkt en vandaag van 10 tot 19 uur gewerkt. :) Nu thuis en alle dingen die zijn blijven liggen, waaronder het forum, maar weer even in halen! :)

Ik hoop dat we snel een datum hebben voor de fanmeeting Emilie, dat doet je vast goed, even een dagje alleen maar over Enrique praten! ;p  Ik ben in elk geval heeeel blij dat je er nog bent en dat ik je heb mogen leren kennen!

Ik wens je heel veel plezier met je tante dit weekend! :)

Besos, Maaike

Hey!

Sorry dat ik nu pas antwoord maar zoals je al schreef was mijn tante hier en mijn moeder is haar nu naar het station gaan brengen! Vrydagavond zyn we met het héle gezin(mijn zus haar vriend dus ook) gaan eten en het was supergezellig!! Gisteren zyn we ff over en weer naar ons appartement aan de kust geweest, hebben ook wat geshopt, ... en vandaag zyn myn mama en myn tante nog naar een beurs geweest in flanders expo(countryside) Flanders expo is maar 15 min ryden van by my thuis en ik hoop dan ook écht dat Enrique's volgende concert in België hier in Flanders expo plaatsvindt!!(is trouwens ook makkelyk bereikbaar met trein en tram) Maar goed ,by gebrek aan tourdates óf een nieuwe cd óf die dekselse DVD zullen we idd maar uitkijken naar de fanmeeting!! Veel groetjes,

Pitufa

Hey Emilie,

Geeft niks, ik ben blij dat je een lekker weekend hebt gehad! Ik was aan het werk, dus ben hier nu ook pas weer eventjes...:) Ik hoop ook dat Enrique de volgende keer niet weer naar de Ethiasarena gaat, wat was dat slecht geregeld zeg, vorige keer! Maar goed, waar hij ook komt, ik ga toch wel lol :)

Ik hoop inderdaad dat we snel een datum krijgen voor de fanmeeting, dan kan ik nog wat regelen op mijn werk misschien....:)

Besos

Ik kijk écht uit naar iets nieuws van Enrique: een cd, DVD, fanmeeting, maakt me niet uit, maar gewoon iets om naar uit te kijken weet je wel!! Want de dagen gaan zóó traag voorby! En het was gisteren 6 maand geleden dat we in Madrid waren voor het laatste concert van de Euphoria tour! Nu weet ik wel dat Yasha veel werk heeft(in tegenstelling tot andere mensen), maar ons zó lang laten wachten.... nee, dat vind ik nie netjes van hem!!

Veel groetjes,

Pitufa

hallo dames,

ja die video wat zal ik daar eens van zeggen haha...:P Dat ziet er helemaal niet verkeerd uit toch? Nu wordt het inderdaad tijd voor de dvd hopelijk komt hij nog op tijd voor de kerst.

Ik heb een heerlijk druk en leuk weekend gehad. Vrijdag met mijn vader naar het nederlands dans theater in den haag geweest. Dit is sinds een paar jaar traditie.Eerst lekker uit eten geweest en daarna de voorstelling, het was weer heel mooi. Zaterdagavond zijn we naar het cabaretduo schudden geweest in het theater bij mij in de stad. Dit was echt heel erg leuk, heb zo erg gelachen en het zat heel knap in elkaar echt een aanrader als ze nog bij jullie in de buurt komen.

Gister heb ik mijn verjaardag gevierd met mijn familie, was ook gezellig. De 24 ga ik dan highteaen met mijn vriendinnen om het nog te vieren.

Nou dat was mijn weekend weer, vandaag mijn vrije dag gehad. Dus dinsdag tot en met vrijdag weer aan het werk!

groetjes joselien

Over traditie gesproken, de enige echte traditie waar wij aan houden is "het grooot dictee der Nederlandse Taal" die gewoontegetrouw steevast doorgaat op de eerste woensdag ná Sinterklaas!! Dan komt mijn zus speciaal naar huis toe om samen met mij en mijn mama deel te nemen aan het dictee!

Ik moet vrydag onder de NMR-scan om te zien of er al dan niet evolutie is en of die positief is natuurlijk na 4 jaar de bespreking van deze scan gebeuren dan de 23e. En de woensdag erop, tja, dan zal ik het toch wel ff zwaar hebben denk ik!!

Veel groetjes,

Pitufa

Ok er zijn nieuwe projecten in het verschiet!! Namelijk...eenDANSproject!!! Een tijdje geleden vertelde ik hier dat ik (mentaal dan) al een streep meende te kunnen trekken over het feit om ooit nog eens te dansen, maar nu ben ik ingeschreven in een project dat "nerveuze vrouwen" heet en waarvoor ze vrouwen zochten die geïnteresseerd waren in dansen en een lichte handicap hadden!! Ben benieuwd!! En ook lichtjes euforisch omdat het doorgaat op 27,28,29 en30 november!! Van 10 tot 16u! Zo kan ik mijn horrordag doorbrengen al dansend, iets wat ik ongelooflijk graag doe!!!

Veel groetjes,

Pitufa

aaahhh das goed nieuws zeg! :) Twee vliegen in 1 klap: lekker dansen en je gedachten verzetten! Alvast heeeeel veel plezier meis!  :)

Dank je wel!! Ik kijk er echt al ontzettend naar uit, hoewel ik eigenlijk nieuwsgierig ben naar wat soort bewegingen we zo allemaal gaan moeten doen, want echt beweeglijk ben ik nu niet. Maar goed, zo ben ik idd bezig én ik beweeg(x-tra calorietjes verbranden vóór de kerstperiode kan geen kwaad hé)!!

Alvast een fyn weekend gewenst,

Pitufa

HELP!!! Iedereen weet dat er op 2 december fanmeeting is by Hilde, maar het probleem is dat ik iiemand hebben moet die met mij de trein op- en afstapt!!  Had het een zaterdag geweest, had ik mijn zus wel meegekregen(dan kon die ondertussen gaan shoppen), maar het is dus een zondag!! Wat moet ik nu doen??? Ik vind het echt zó lullig dat mijn mama me niet alleen laat gaan hé. Jullie komen allemaal van zó ver en voor mij is het 2 uur treinen. Nou ja, dan zal ik mijn mama maar mee moeten nemen zeker??

Groetjes,

Pitufa

hola,

wat leuk voor je emilie, succes en veel plezier met dansen:) Ik ben gister naar de nieuwe james bond geweest, echt een topfilm als je hem nog niet gezien hebt een echte aanrader!

xx joselien

RSS

© 2013   Created by Enrique Iglesias.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service