Enrique Iglesias

New single "Finally Found You" available on iTunes.

Hola Fans!

Hoe gaat het ermee?

In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!

Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

Photobucket

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Photobucket

Have fun!!

Besos
Mrs. Iglesias (Amany)

Views: 27017

Reply to This

Replies to This Discussion

Bonjour Brigitte, si tu veux joindre le topic en français avec moi et Brigitte ça sera geniale. Excuse moi pour les fautes que j'écrit. Parce que je suis très mal dans cela. LOL !

Bisous,
Hildeke !

Hey Hilde, ge doet gij da belange zo slecht nog nie zenne! behalve écrire is: j'écris. Maar verder kan ik er niks op opmerken. k ben er ook de persoon nie voor, want heb maar (bijna) 1 vol semester Frans gevolgd. Ik was nog bezig met wat Extra Frans toen het helaas fout afliep! Maar daar wil ik niet meer aan denken.Ik ben gisteren trouwens op controle geweest naar 't ziekenhuis en moet nu maar binnen 2 jaar nog eens terug gaan. Alles is zelfde gebleven ten opzichte van 2010,wat je zowel positief als negatief kan nemen natuurlijk. Enerzijds,is de bloeding niet verminderd(en zijn er dus geen nieuwe zenuwverbindingen gelegd) Anderzijds is het wel goed dat het stabiel is gebleven. Nu ja, wie weet is er binnen 2 jaar wel weer een hele verbetering zichtbaar!! Veel groetjes,

Pitufa

Owh gelukkig dat je die controle nu weer achter de rug hebt Emilie! :) Ik begreep dat je zus met je mee wilde reizen naar Hasselt op 2 december??

Hey Maaike, Ik heb idd iemand gevonden om mee te komen naar Hasselt,maar t is niet men zus!! Het is 1 van de meiden die mee was naar t concert van Enrique in 2007 en waarmee ik en Hildeke bijna maandelijks afspreken!! Maar ik ben echt superblij dat jij er ook by zal zijn en kijk er écht naar uit!!

Veel groetjes en fijne zondag nog,

Pitufa

owh het zal wel door de term 'hermanas" komen dat ik in de war was! ;) Fijn zeg, dan is dat ook opgelost! Ik heb er ook zin in om iedereen weer te zien!

Ik ook!!  En om weer lekker bij te praten, want uiteindelijk is dat toch anders in het "echt" dan hier op het forum hé!! Plus dan kan ik ook vertellen hoe mijn danservaring is geweest!! (Als ik zolang mijn mond kan houden natuurlijk!!) Nu, het dansen is tot 16 u dus denk ik niet dat ik dan nog veel energie zal hebben om hier te komen posten, maar zeg nooit nooit hé!!

Veel groetjes,

Pitufa

hee allemaal!

Ik heb hier even als vrije keuze Enrique met Finally Found You ingevuld (hij stond er nog niet tussen) misschien goed voor het liedje en Enrique als meerdere dat doen :) http://stemmen.3fm.nl/3voor12song12

Hola amigas! 

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier voor het laatst wat heb gepost. 

Hoe gaat het met iedereen?? 

Ik heb echt heel veel zin in zondag! :D Leuk om iedereen weer te zien en om nieuwe mensen te ontmoeten! :D

Besos! 

Hey iedereen!

Tot dusver is vandaag al rustig verlopen. Ben wel al redelijk stijf, maar goed de dansworkshop is best wel leuk! Blijkt dat het vandaag nog eens volle maan is ook!! Precies alsof vandaag gedoemd is om voor mij een ongeluksdag te zijn!! Nu ja, ik ben in 1 stuk thuis geraakt en nu zal me toch wel niks meer overkomen zeker??

Veel groetjes,

Pitufa

Hoi iedereen,

wat kijk ik uit naar morgen zeg!!! Heb er zo'n zin in!! Woensdagavond ben ik welbewust pas ná middernacht m'n bed in gekropen zodat ik fris en uitgeslapen aan een nieuwe dag zou beginnen én mijn "day of terror" kon afsluiten. Donderdag had mijn ma bezoek en had ik geen dansen (wat dus wel goed uitkwam) en vrydag was dan de laatste dag dansen. We begonnen altijd met een uurtje tot twee uur yoga wat zowel ontspannend was als een opwarming voor de spieren en dat ga ik eerlijk gezegd wel missen denk ik.

Veel groetjes en tot morgen,

Pitufa

goed om te lezen dat het je goed heeft gedaan en je het naar je zin hebt gehad.

Misschien dat je die oefeningen thuis ook kan doen, hoef je het niet zo te missen.

Ik wens iedereen heel veel plezier morgen.

Als ik wel had gekund had ik nog af moeten zeggen, ik blaf nog steeds alle jonge honden bij elkaar en heb nog steeds mijn stem niet terug gevonden.

Fijn weekend verder allemaal.

Heey all!

Heb ook zin in morgen net treintickets gekocht!!

6.30 wekkertje, 7.45 treintje pikken en dan naar Hasseltie!! Hildeke , Belgium here we come!!

See you all tomorow!!

X

Veel beterschap Agnes!

RSS

© 2013   Created by Enrique Iglesias.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service