New single "Finally Found You" available on iTunes.
Hola Fans!
Hoe gaat het ermee?
In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!
Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Have fun!!
Besos
Mrs. Iglesias (Amany)
Tags:
Permalink Reply by Mrs.Iglesias (afafiglesias) on December 25, 2012 at 4:28pm Dag lieve vrienden,
Even snel een post van mij.....het is alweer veel te lang geleden dat ik hier wat geschreven heb and i'm sorry for that.
Maar het was gewoon abnormaal druk met van alles en de laatste 2 weken waren even zwaar ivm het overlijden van mijn oom , daardoor moest er nog veel gebeuren en fam gesteund worden....maar het gaat nu allemaal weer beter en ik ben hier speciaal op deze avond gekomen om jullie nog een hele fijne KERST toe te wensen!!! en voor het nieuwe jaar kom ik nog wel terug...dat beloof ik;-)
Merry X-mas! hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad en morgen weer.....ik werk helaas deze kerst maar ben dan met oud en nieuw vrij:)
Tot snel! Miss you all!!
X
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on December 28, 2012 at 7:57am Wat is dat balen zeg!! gecondoleerd trouwens!! Op kerstavond zat ik véééééél te laat in bed (t was geloof ik wel 3.15u) . Gelukkig was het de volgende dag thuis te doen en zat ik toen rond 11u in bed!! Gistteren nog ff over en weer naar de kust, maar het regende pijpestelen!! Vandaag ben ik gelukkig rustig thuis, maar morgen gaan we terug naar ons appartement aan de kust waar we ook een kerstboompje staan hebben!! Geen exemplaar van 4 m, maar een plstic gevalletje van amper een halve meter groot! Kwestie van ook wat kerstsfeer te brengen!! Hopelijk hebben jullie allemaal een fantastisch oudejaar en een geweldig feestweekend!!
Groetjes,
Pitufa
Permalink Reply by Mrs.Iglesias (afafiglesias) on December 31, 2012 at 2:08pm Dankje Emilie!
hallo allemaal,
hebben jullie een leuke en vooral lekkere;) kerst gehad? Bij mij was weer gezellig, 1e dag gewoon met zijn 4en thuis en de tweede naar mijn oom en tante en hun drie zoontjes, ook erg leuk. Zoals jullie waarschijnlijk al op facebook hebben gelezen mag ik langer blijven bij de gemeente ridderkerk, ze hebben me zelfs een jaarcontract aangeboden, had dat echt niet verwacht ben er zo blij mee:) Daarnaast krijg ik wisselende opdrachten ik kan dus mezelf verder ontwikkelen en allerlei nieuwe dingen leren erg leuk en uitdagend dus!
Agnes bedankt voor de tip, ik gebruik meestal tussistin hoestdrank van vsm dat werkt ook goed en smaakt ook lekker beetje naar honing. Ik ben er nu bijna vanaf alleen nog snotteren en het laatste slijm zien kwijt te raken. Hopelijk ben jij ook weer beter.
Ik heb de boeken van zafon ook gelezen, wel in het nederlands. Ik ben nu aan de derde (de gevangene van de hemel) bezig:) David vroeg vandaag op twitter of mensen de boeken van zafon konden aanraden, hij wilde zelf het tweede deel gaan lezen!
Nou meiden ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling, mijn moeder gaat lekker oliebollen bakken kan me daar echt op verheugen:) alvast een heel gelukkig en gezond jaar met hopelijk veel mooie enrique momenten (lees een dvd, cd, tour:p)
dikke knuffel
joselien
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on January 3, 2013 at 8:06am Dikke proficiat Joselien!! Das alvast een fijn vooruitzicht voor 2013!! Wij hebben oud en nieuw op ons appartement aan de kust gevierd(zonder oliebollen weliswaar) samen met de hond!! Het arme beest lag al te beven van de schrik om 22 u toen iemand een vuurpijl afstak voor de lol! Hij is uiteraard ook binnengeglipt kort erna!!Eenmaal hij bij ons onder de tafel lag kwam-ie gelukkig weer tot bedaren!
Zeg anders maar aan David dat hij deel 2 overslaat en deel 3 begint!! Anders is hij mss teleurgestelt... Of als hij nog geen boeken van Zafón heeft gelezen móet hij by deel 1 beginnen!!
Blij dat je bijna van je hoest verlost bent, want bij ons is het net begonnen. Mijn vader loopt er al mee rond sinds kerst,maar heeft sinds gisteren antibiotica. Bij hem slaat die goed aan want het is al méér dan 10 jaar geleden dat hij nog eens echt ziek was (hij heeft er gewwoon geen tijd voor!!)
Veel groetjes,
Pitufa
Permalink Reply by Mrs.Iglesias (afafiglesias) on December 31, 2012 at 2:07pm Hallo allemaal!!
Ik kom hier even speciaal om jullie allemaal een geweldig mooi nieuwjaar te wensen....het beste voor 2013!!!!
op een jaar vol; vreugde, gezondheid, geluk, liefde, succes en nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer enrique momenten zoals nieuwe album, single's, video's, tour en hopelijk ook eindelijk de TourDVD waar we al zo lang op zitten te wachten!!!
Love you all!!! Happy new year!!!!!
Besos
-X-
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on January 3, 2013 at 7:54am Voor iedereen hier een geweldig fantastisch 2013 gewenst en ja Amany, ook ík hoop dat die verrekte DVD nu eens EIN-DE-LIJK uitkomt! Het zou zo stilletjes aan wel tijd beginnen worden zeg!! Op 4 Mei!! waren de laatste interviews en das morgen exact 8!!!! maand geleden!! Dus, kom op zeg!!! Ook op de nieuwe single zit ik al een tijdje te wachten(Grrrrrrrrrrrrr) Ma goed, ik snap het ook heus wel dat Enrique ff wat tyd wou om kerst en zo te vieren (heb ik trouwens ook gedaan, vandaar mijn korte afwezigheid hier ;p)
Veel groetjes,
Pitufa
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on January 4, 2013 at 8:06am Ja sorry Maaike, daar zat van mij geen bij, maar als ik je adres nie heb kon ik je moeilijk schrijven hé?? Maar in ieder geval voor jou ook een héél gelukkig nieuwjaar gewenst!! En wie heeft het over 1 wens?? Ik heb er 12!! gedaan en ze kunnen maar beter allemaal uitkomen!! Ik heb me er bijna voor verslikt in mijn druiven, dus,...
Veel groetjes en fijn weekend,
Pitufa
© 2013 Created by Enrique Iglesias.